Johannes
Paiskasin huoneeni oven kiinni ja menin sängylleni makaamaan. Aivoni käsittelivät sitä että Anton ei koskaan pettänyt minua vaan oli muuttamassa toiseen maahan.
Oloni oli paska siitä että olin syyttänyt häntä sellaisesta asiasta ja ajatellut asiaa vain omasta näkökulmasta. Ei tullut ajatelluksi että ehkä Antonilla olikin hyvä syy kaikkeen. Hakkasin päätäni tyynyyn ja huusin.
Mietin pääni paskaksi yrittäen keksiä miten voisin vielä korjata asiat välillämme. Antonin lento lähtee huomenna aamupäivällä.
Mopossa ei riittäny bensa Helsinki-Vantaalle asti. En tulisi saamaan keltään kyytiä. Mutta onko toisaalta enään mitään tehtävissä.
Anton ei varmaan enään halua nähdä minua sen syyttelyn jälkeen. Mutta halusin nähdä hänet viimeisen kerran. Jos vain pääsisin jotenkin Helsinkiin. Aloin katsomaan Helsinki-Vantaalle meneviä busseja. Seuraava lähtisi huomenna aamulla 8.30.
Olin valmis ottamaan sen riskin että en ehkä kerkeä tai aikaa on vaan minuutteja. Mutten en antaisi itselleni anteeksi jos en edes yrittäisi. Varasin lipun mikä tyhjensi pankkitilin, toivoin sen olevan sen arvoista.
Heräsin aamulla hyvissä ajoin. Olin ennätys nopeasti lähtövalmiina. Puin vain päälleni ja lähdinkin heti kohti linjaautoasemaa.
Lukitsin polkupyöräni ja jätin kypäräni siihen roikkumaan. Katsoin kelloa ja se näytti 8.28. Lähdin juoksemaan oikealle laiturille siinä toivossa että kerkeän.
Anton
Käännettyä katseeni taakse huomasin vähän liiankin tutun henkilön juoksevan luokseni.
"Anton venaa anna mun selittää" Johannes huusi ja pysähtyi eteeni. Katsoin pidempää poikaa silmiin ja annoin hänen tasata hengityksensä.
"Kaikki oli vaa väärinkäsitys. Mä vaa luulin että sä petit mua ku olit ollu niin etänen enkä ollenkaan miettiny että se voi johtua jostain muusta. Jos totta puhutaan ni en ees ajatellu sua siinä tilanteessa ja mä oon siitä pahoillani" Johannes sanoi yhteen hengen vetoon.
"En mäkää ajatellu sua silloin ku ignoorasin sua. En vaa tienny miten kertoo sulle ja sit kanssa ajatelin että ehkä sun on helpompi päästä yli musta, meistä, jos suutut mulle tai jotain sellasta" sanoin katsoen jalkoihini.
Johannes oli avaamassa suunsa kunnes kuulutus keskeytti hänet. Portti josta minun oli tarkoitus päästä lennolleni sulkeutuisi kahden minuutin kuluttua.
"Eiks toi oo sun lento. Sun pitäis mennä ettet myöhästy. Mä oon oikeesti pahoillani kaikesta" Johannes selitti hätääntyneenä kyyneleet silmissä.
"Mua kaduttais enemmän mennä ku jättää menemättä" sanoin hetken päästä.
"Mitä" Johannes kysyi ihmeissään mutta keskeytin häne suutelemalla. Johannes vastasi suudelmaan nopeasti. Kyyneleet valuivat silmistäni ihan vain onnesta.
"Sun lento" Johannes sanoi porttien mennessä kiinni.
"Se lähtee nyt ilman mua" sanoin hymyillen. Johannes kuivasi kyyneleet poskiltani ja katsoi silmiini hymyillen.
Hetken päästä puhelimeni alkoi soimaan taskussani. Katsoin soittajaa joka oli äitini.
"Miten sä kerrot niille" Johannes kysyi.
"Eiköhän ne jo huomannu" naurahdin saaden Johanneksenkin nauramaan.
"Onko kaikki nyt ok meijän välillä" kysyin. Johannes vastasi suuutelemalla minua.
"Paremmin ku hyvin" Johannes henkäisi hetken päästä ja katsoi minua hymyillen.
sanat 437
Ei mikään pisin luku viimeseks luvuks mutta tällä mennään. Kiitos ihan sikana joka ikiselle lukijalle. Tää oli mun eka kirja ja nyt se on tullu oikeesti päätökseen.
Tuntuu hirveen vaikeelta lopettaa tää kirja. Oon kuitenki kirjottanu tätä yli vuoden vaikka aloinki julkasemaan vasta viime vuoden syksynä.
Oon erittäin kiitollinen teille jotka tätä on lukenu. Ootte antanu mulle motivaatiota kirjottaa mikä on taas antanu motivaatiota mulle kouluun ja elämiseen.
Musta tuntuu että en osaa olla kirjottamatta tätä mutta mulla ei oo enään mitään miten tätä jatkaa... ehkä.
Mulla on kaks kirjaa menossa tällä hetkellä, niitä saa mennä lukemaan ja mulla on drafteissa 5 tulossa olevaa kirjaa osa vielä ihan suunnitelman tasolla ja parissa jo ekoja lukuja kiroteltuna. Sekä yks yllätys teille vielä tähän loman vikoille viikoille
Kiitos vielä kerran ihan sikana kaikille jotka on jaksanu lukea ja votee ja kommentoida, te ette tiiäkkää kuin paljon se on merkannu.
On ollu oikeesti ihana nähä miten tää on voinu jopa auttaa joitaki ihmisiä. Nähään mun muiden kirjojen parissa pus pus hyvää elämää kaikille<3
YOU ARE READING
Uusi tapa rakastaa (Valmis✅️)
RomanceTää on tämmönen teini homo rakkaus tarina :D Sisältää: -kiroilua -ehkä smuttia (100% varmasti smuttia) -varmaan jotain masentavaa -ällösöpöö rakkaus juttuu