Luku 6- Pillerit

464 32 0
                                    

Anton

Ei ei ei. Ei minun pitänyt kampata Lenniä. Voi vittu, tässähän oli hyvä lopetus ekalle päivälle. Johannes lähti Lennin kanssa terkkarille ja minä juoksin pukkareille. Avasin pukkarin oven ja menin vessaan. Pistin vessan oven lukkoon ja kaivoin taskustani kuulokkeita. Missä vitussa ne oli silloin, kun niitä tarvittiin. Eipä ollut taskussa, aloin kaivelemaan repusta. Heitin pari vihkoa ja penaalin lattialle, vittu kun jotkut opetttajat elävät vielä 1800-luvulla eikä ymmärrä läppäreiden käytännöllisyyttä. Heitin repun maahan ja nojasin vessan seinään ja valuin sitä pitkin lattialle istumaan.

Käteni tärisivät ja hengitys alkoi käydä raskaaksi. Ei nyt vittu, kun muutenkin ahdisti. Ei ollut tullut paniikkikohtausta sitten yläasteen. Minulla oli pillerit mitkä helpottivat mutta lopetin niiden ottamisen, kun kohtauksia ei ollut tullut moneen kuukauteen. Kaivoin pillerit repun sivutaskusta. Ei ole tarvinut katsoa tai koskea tuohon pieneen purkkiin pitkään aikaan. Avasin korkin (vai onks se kansi, en tiiä ihsm) ja otin yhden toivoen, että se riittää. Joskus saatoin joutua ottamaan kaksi, mutta silloin kohtaukset olivat todella pahoja. Nielaisin pillerin ilman vettä, koska en jaksanut kaivaa vesipulloani.

Istuin vessan lattialla ja yritin tasata hengitystäni, kuuntelin kuinka toiset juttelivat ja pakkailivat tavaroitaan. Tunti oli loppunut tai sitten se oli lopetettu Lennin kaatumisen takia, mikä oli minun syytäni. Yritin olla mahdollisimman hiljaa, se meni ihan hyvin siihen asti kunnes joku yritti saada oven auki. Tietenkin tässä mielentilassa säikähdin ääntä ja tiputin kuulokerasiani maahan. Laitoin käteni suuni eteen nopeasti ja nostin kuulokkeet käteeni. Vittu, toivottavasti kukaan ei kuullut sitä. "Kuka vittu siellä vessassa asuu" joku huusi ja sen jälkeen koputti uudelleen. Pidätin hengitystäni ja toivoin, että oven toisella puolella oleva lähtisi helvettiin.

~

Oven ulkopuolelta ei enään kuulunut ääniä, joten nousin hiljaa lattialta ja katsoin itseäni peilistä. Pyyhin viimeiset kyyneleet pois silmistäni ja nostin reppuni lattialta. Avasin vessan oven ja lähdin mopolleni. Ketään ei ollut missään, kello oli jo neljä joten en ihmettele. Moponi oli ainut parkkipaikalla, se näytti surullisen pieneltä isolla pihalla. Kävelin sen luokse ja laitoin kypärän päähän. Menin moponi päälle ja käynnistin sen. Ajoin pois koulun pihalta ja lähdin etsimään tietäni kotiin.

~

Käännyin taas väärästä risteyksestä, vittu. Ei tämä päivä mennyt ihan niinkuin olisin toivonut. Ajelin pitkin katuja ja löysin tieni jonkun vanhan koulun pihaan. Koulu oli ruma keltainen laatikko. Olisin tappanut itseni jos olisi pitänyt opiskella tuolla. Jätin moponi parkkiin ja lähdin tutkimaan koulun lähiympäristöä.

Kävelin jostain aidan kolosta läpi pienelle metsäpolulle. Lähdin kävelemään sitä pitkin, paikka oli silti kaupungissa mutta olin silti pienessä metsässä. Löysin pienen kallion josta näki auringon. Vitun kaunis paikka, tänne voisi tulla useammin jos vaan löydän takaisin.

Lähdin google mapsin avustuksella kotiin, ehkä pääsen tämän päivän aikana sänkyyn. Voisin myös olla ahkera ja aloittaa sitä terkan esseetä. Katsoo sitten, kun pääsen oikeasti kotiin. Ajelin jo vähän tutulta näyttävää tietä pitkin, ehkä pääsen kotiin.

Ajoin talon pihaan ja jätin moponi talon seinää vasten parkkiin. Kävelin kerrostalon ovelle ja avasin sen. Katsoin portaita ja hajalla olevaa hissiä, miksi piti asua viidennessä kerroksessa. Paskaa sanon minä, lähdin silti kiipeämään portaita ylös.

Pääsin vihdoinkin kotioveni eteen ja aloin kaivelemaan avaimiani taskusta. Ne eivät olleet siellä, nyt jos ne on jossain moponi vieressä niin jään tähän nukkumaan. Etsin vielä housujen taskusta, ei ollut sielläkään. Vittu miten tyhmä pitää olla, pidin niitä avaimia kädessä. Avasin oven ja potkin kengät naulakon juureen. Heitin repun siihen samaan kasaan kunnes tajusin, että läppärini oli vielä siellä. Voi vittu jos se nyt hajosi. Kyykistyin repun viereen ja otin läppärin sieltä. Näyttää ehjältä se riittää, selviää sitten huomenna aamulla että irtisanooko se itsensä kun pitäisi aloittaa joku äikän essee tai jotain.

Menin sänkyyn makaana ja mietin kaikkia päivän tapahtumia, aika mielenkiintoinen päivä. Samaan aikaan kyllä ihan paska, mutta toivotaan että huomenna on parempi päivä. Jos nyt vaan käyn nukkumaan tai katson netflixiä.

sanat 610

Heh siitä on viikko ku julkasin mitään :D mut siinä on nyt lisää ja VOTETKAA>:(

Uusi tapa rakastaa (Valmis✅️)Onde histórias criam vida. Descubra agora