Johannes
Olin parin päivän jälkeen päässyt kotiin. Anton oli ollut melkein koko sen ajan kanssani siellä. Muita oli sitten tullut ja mennyt. Näin mummonikin pitkästä aikaa. Hän oli ollut hirveän huolissaan ku kuuli että jouduin sairaalaan. Aurora oli saanut Antonin mustasukkaiseksi sillä että makasi vieressäni.
"Rakas, Aurora on vaa lapsi" naurahdin Antonille joka vieläkin mökötti asiasta.
"Nii mut silti" Anton tuhahti.
"Aurora on mun sisko ei se sua korvaa" sanoin ja istuin Antonin taakse joka tällä hetkellä tuijotti ikkunastani ulos. Kiersin käteni hänen ympärilleen ja asetin leukani hänen olkapäälleen.
"No joo" Anton huokaisi.
"Sä olisit vaa halunnu olla mun vieressä" naurahdin.
"Niin olisin" Anton myönsi ja nojasi minuun. Peetu käveli huoneeseeni ja heitti minua jollain ihme kylmägeeli paskalla minkä sain sairaalasta selkääni varten.
"Anton saa luvan laittaa kerta on täällä" Peetu sanoi pieni virne naamallaan. Anton katsoi ovelle ja sitten purkki asiaa.
"Mä jätän teijät nyt rauhaan" Peetu sanoi ja jätti tahallaan oven auki.
"Saata- saakeli Peetu" huusin ja kuulin vaan ilkikurista naurua. Ovelta kurkkasi Aurora joka hymyili nähdessään Antonin. Voisin lyödä vaikka vetoa että Aurora pitää enemmän Antonista kuin minusta ja Peetusta.
"Antooon" Aurora kiljui ja juoksi sängylle ja hyppäsi Antonin päälle. Nauroin heille ja kuinka söpöjä he molemmat olivat.
"Aurora" Anton hymähti.
"Tuu leikkimään barbeilla" Aurora vaati.
"Mun pitää öö laittaa tätä Johanneksen selkään" Anton sanoi ja näytti purkkia Auroralle.
"Aww" Aurora mutristi huuliaan.
"Mut sen jälkeen voidaan leikkiä" Anton lupasi ja Aurora lähti iloisena huoneesta sulkien oven perässään.
"Te tuutte hyvin toimeen" sanoin hymyillen.
"I guess mut nyt tää mikä paska ikinä onkaa ni sun selkään" Anton totesi ja viittoi minua kääntymään selin häneen.
"Paita pois" Anton käskytti.
"Miks et sä ota sulta ku se luonnistuu" sanoin virnistäen. Anton lehahti punaiseksi ja otti paitani pois.
Anton alkoi levittämään mitä ikinä kylmägeelipaskaa onkaan selkääni ja värähdin sen ollessa oikeasti kylmää. Hetken päästä Anton oli valmis ja tuli viereeni istumaan.
"Lupasit Auroralle et leikit sen kanssa" muistutin.
"Ainii" Anton havahtui ja lähti etsimään Auroran. Jäin sängylle istumaan ja odottamaan kaksikkoa joka juoksi hetken päästä kilpaa huoneeseeni.
"Mä olin eka" Aurora hihkui ja näytti kieltä Antonille joka nauroi.
"Miks Johanneksella ei oo paitaa" Aurora kysyi ja katsoi minua tarkasti.
"Koska Anton laitto kylmägeeliä mun selkään" sanoin Auroralle. Hän vain nyökytteli päätään.
Anton, Timeskip viikko
Vihdoinkin pääsen Johannekselle yöksi. Vanhempani antoivat luvan sillä uudet arvosanat eivät vielä ole tulleet. Suljin ulko-oven perässäni ja lähden kävelemään lumisateessa Johannekselle. Kävely matkaa ei ollut paljoa sillä Johannes asui nyt lähempänä. Tulisin silti olemaan jäässä päästessäni perille.
أنت تقرأ
Uusi tapa rakastaa (Valmis✅️)
عاطفيةTää on tämmönen teini homo rakkaus tarina :D Sisältää: -kiroilua -ehkä smuttia (100% varmasti smuttia) -varmaan jotain masentavaa -ällösöpöö rakkaus juttuu