Spessu luku

236 13 0
                                    

TÄÄ LUKU EI LIITY KIRJAAN EIKÄ SEN JUONEEN, TOISTAN EI LIITY KIRJAAN!!!!!! Kirjotan vaan rakkaalle kaverilleni yhden luvun jennaxanton koska se halus ja oon kiltti ihminen <3

Anton

Istuin matikan tunnilla. Laitoin kuulokkeet päähän ja aloin tekemään matikan tehtäviä. Sain ehkä yhden tehtävän tehtyä kunnes keskittymiseni herpaantui. Käännyin ympäri katsomaan mitä Lenni teki. Tai siis eihän mua kiinnostanut mitä Lenni teki halusin vain nähdä Jennan.

Jenna ainakin yritti tehdä tehtäviä, itse en jaksanut keskittyä. "Lenni katoit sä sen videon minkä mä laitoin sulle ennen tuntii" kysyin. "En" Lenni sanoi ja jatkoi tehtäviä. Jenna nosti katseensa kiinnostuneena siitä mitä me keskustelimme. Hymyilin hänelle ja hän laski katseensa takaisin vihkoonsa punastuen.

Tunti menikin siinä kun puhuin Lennille ja tein aina välissä yhden tehtävän. Opettaja antoi läksyt ja lähdin aika nopeasti pois luokasta. Jenna tuli hetken päästä perässä ja minä otin häntä kädestä kiinni. Vedin häntä portaita ylös koulun kirjastoon. Siellä saataisiin ainakin olla rauhassa.

Istuin sohvalle joka oli kirjaston perimmäisessä nurkassa, kirjasto ei kyllä ollut mikään iso. Jenna istui viereeni ja nojasi päätään olkapäähäni. "Saitko mitää matikan tunnil tehtyy" Jenna kysyi samalla kun pelasi hayday:ta. "En, sun katteleminen oli paljon kivempaa" totesin ja huomasin kuinka Jenna punastui.

"Sä oot söpö ku punastut" sanoin hymyillen. "Turpa kiinni" Jenna sanoi ja löi kättäni. "Ei oo turpaa" totesin. "Voi vittu sun kanssa" Jenna sanoi. Hymähdin vain ja katselin Jennan pelaamista.

sanat 225


Uusi tapa rakastaa (Valmis✅️)Where stories live. Discover now