Luku 15- Bileisiin

349 24 0
                                    

Anton

Olimme menossa bileisiin, matkalla mukaan olivat tulleet Niki ja Rasmus. Ilmeisesti Mikael, Rebe ja Julia olivat jo paikan päällä, en tiedä, se selviää kun pääsemme perille. Jos siis löydämme perille, Rasmus vannoi osaavansa perille mutta tällä hetkellä ei näyttänyt siltä. Meinaan itse kartturi makasi ojassa koska oli kompastunut kiveen.

"Miks helvetissä sä oot ojassa, ymmärtäisin juomisen jälkee mut ennen juomista" sanoin ja autoin Rasmuksen ylös ojasta. "Miten toi oli ees mahollista" Jenna kysyy ja putsasi Rasmuksen hiukset. "Vähän vaan lipsahin" hän sanoi ja jatkoi kartan tutkimista. "Meijän pitäis mennä tonne päin" Rasmus sanoi ja osoitti jotain taloaluetta. Lähdimme siis sinne päin.

~

Pääsimme oikeaan paikkaan, eihän siihen mennyt kun 30 minuuttia. Koputin oveen ja Thomas tuli avaaman sen. "Moro, te ootteki ekat vieraat" Thomas sanoi ja päästi meidät sisälle. "Oho mikä kunnia" Rasmus sanoi ja potki kengät eteisen nurkkaan. Jenna laittoi kenkänsä Rasmuksen kenkien viereen ja seurasi Thomasta pois eteisestä. Itsekkin potkin kenkäni johonkin nurkkaan ja seurasin muita.

Olimme saaneet ensimmäiset juomat käsiimme ja aloimme juomaan. Suunnitelmana oli juoda maltillisesti mutta ei koskaan tiedä mitä siitä tulee. "Eiks Mikaelin, Reben ja Julian pitäny olla jo täällä" kysyin. "Ne oli eksyny" Jenna sanoi. "Ei vittu, olishan se pitäny arvata" Rasmus sanoi ja nauroi.

"Te voitte soittaa jotain musaa ku ei oo viel ketää muita paikalla" Thomas huikkasi keittiöstä. "Jes" Rasmus sanoi ja alkoi yhdistämään puhelintaan kajariin. "Saat sä sitä musaa kuulumaa" Jenna sanoi ja katsoi Rasmuksen sekoilua. "Ei ku se ei ees osaa laittaa tota kajaria päälle" sanoin ja pistin kajarin päälle.

Saimme musiikin soimaan ja ihmisiä alkoi hitaasti valumaan paikalle. "Thomas paljonko tänne on tulossa porukkaa" huusin musiikin yli. "Ei enää hirveen paljoo" Thomas sanoi ja hävisi johonkin. "Kato äijät pääs perille" Rasmus sanoi ja taputti saapuneille ystävillemme. "Joo, ei ainakaa eksytty kolmesti" Julia sanoi ja meni keittiöön hakemaan juomista.

"Ettekste osaanu kattoo karttaa vai miks meni niin kauan päästä perille" Rasmus kysyi Mikaelilta. "No käännyttiin yhestä risteyksestä väärään suuntaa ja sit kokeiltii jotain oikotietä, mut ei ihan lähtenyt" Mikael sanoi ja istui Nikin viereen sohvalle. Niki nojasi päätään Mikaelin olkapäähän. "Bruh me oltiiki ekat vieraat" Rasmus sanoi ylpeästi. "Nii no eräs kaatu ojaa" sanoin ja katsoin Rasmusta.

~

Olin saanut ensimmäisen juoman juotua ja menin hakemaan toisen keittiöstä. Rebe ja Mikael piti juoma kisaa ja Niki oli siirtynyt lattialle istumaan. Hän ei tykännyt siitä kun Mikael joi, mutta ei viitsinyt sanoa mitään. Istuin Nikin viereen ja tarjosin hänelle juomaani. Hän otti sen ja joi.

"Voidaanko tehä jotain" Jenna sanoi. "Joo vois kai sitä" sanoin ja join taas juomaani. "Mun mielestä Niki ja Jenna vois vaihtaa vaatteita" Rasmus sanoi, hän oli jo vähän humalassa. "Itse asiassa ihan hyvä idea" Jenna sanoi. Niki oli hieman epävarma mutta vastasi myöntävästi.

~

Hetken päästä Niki ja Jenna tulivat takaisin vessasta, Nikillä oli Jennan hame ja Jennalla nikin shortsit. "Nyt näyttää hyvältä" sanoin ja hymähdin. "Toi hame oikeesti sopii sulle Niki" jatkoin vielä. "Ei oo eka kerta ku mulla on hame päällä" Niki sanoi ja istui viereeni. "Meijän femboy" Mikael sössötti ja me muut nauroimme.

~

En ollut huomannut, että Johannes ja hänen kaverinsa olivat tulleet. Johannes ei näyttänyt siltä, että oli ihan hirveässä humalassa. En kiinnittänyt siihen sen enempää huomiota vaan jatkoin Nikille seuran pitämistä. "Mä mEen hAkEe lIsäÄ jUoMisTa" Mikael sössötti ja lähti keittiöön.

Ei mennyt kauaakaan kun Mikael laahusti takaisin sohvalle ja istui Rebecan viereen. "Tietääks kukaa muuten missä Julia on" Jenna kysyi ja katseli ympärilleen. "Lähti jonku jätkän kanssa" Rasmus sanoi. "Oke" Jenna sanoi ja minä vaan nyökyttelin päätäni.

~

"Pelataan totee" Thomas sanoi ja kaikki kävivät piiriin istumaan. Thomas kaivoi jostain perseestä tyhjän pullon. Aloitimme pelaamisen, tietenkin Thomas pyöräytti ensimmäisenä. Ei osunut minuun joten en kiinnitänyt huomiota peliin.

Sain olla ylättävän rauhassa, pullo kävi kyllä lähellä, mutta sain olla rauhassa. Pullo osui ensimmäisen kerran Nikiin joka istui vieressäni. "Niki tote" joku tyttö kysyi häneltä. "Tehtävä" Niki vastasi, tehtäviä ei ole hirveästi tullutkaan. "Vedä Johanneksen kanssa kielari" tyttö sanoi, Niki ei edes näyttänyt siltä, että häntä ärsytti. En sitten tiennyt miksi minua ärsytti, syytän alkoholia.

Niki nousi paikaltaan ja kyykistyi Johanneksen eteen jonka jälkeen hän yhdisti heidän huulensa. Syytän alkoholia näistä tuntemuksista. Johannes veti Nikin syliinsä ja jatkoi kielaria. Voisivat puolestani lopettaa. 

~

Tote oli vielä menossa, mutta itse lopetin pelaamisen. Istuin sohvalla ja katselin Johanneksen humalaista taaperrusta keittiöön, meininki näytti siltä, että hän kaatuu ihan juuri. Johannes hävisi keittiöön elossa, käänsin katseeni takaisin peliin. Ei se ollut kiinnostava mutta ei täällä oikeen muutakaan tekemistä olisi.

Voisi käydä juomassa vettä ja lähteä, kello oli kuitenkin jo melkein puoli kaksitoista. Olin menossa keittiöön mutta käännyin ympäri, Johannes ja Niki jatkoivat sitä mikä totessa jäi kesken. Ehkä haen vettä vähän myöhemmin, menin takaisin sohvalle istumaan.

Kello oli jotain hieman kahdentoista jälkeen. Olin melkein nukahtanut uudelleen, olisi ihan fiksua lähteä. Nousin sohvalta horjahtaen ja menin eteiseen. Etsin kenkäni kaikkien kenkien alta ja löysin ne. Vedin ne jalkaan ja lähdin.

En ollut varma mikä olisi nopein reitti kotiin joten lähdin vaan samaa reittiä mistä tulimme. Alueella oli hiljaista, ketään ei kävellyt missään ja talojen ikkunatkin olivat pimeät. Vähän ehkä pelottavaa mutta samaan aikaan rauhallista. Katselin ympärilleni ja huomasin edessä päin jonkun makaamassa maassa.

Juoksin hänen luokseen, Johannes vittu. Kyykistyin hänen viereensä ja kokeilin ravistella hereille. Hän avasi hieman silmiään, mutta ei tainnut tajuta mitään. Mietin mitä tässä nyt pitäisi tehdä, en voi jättää häntä tuohonkaan makaamaan.

Autoin hänet ylös ja lähdin taluttamaan kotiin päin. En kyllä tiennyt missä hän asui eli piti viedä hänet minun luokseni. En  myöskään tiedä missä hän nukkuu mutta se selviää kun olemme ensin selvinneet perille.

sanat 932

Uusi tapa rakastaa (Valmis✅️)Onde histórias criam vida. Descubra agora