Luku 5- Vitun Anton

488 31 2
                                    

Johannes

Huomasin kuinka Lenni piti nilkastaan kiinni. Katsoin Antonia joka seisoi hänen vieressään, vitun vittu. Tietenkin siitä tuli samankainen paska, kuin Mikaelista. Ei kai siitä voinut muuta olettaa. Juoksin Lennin luokse ja kyykistyin hänen eteen. "Sattuuks siihen paljonki" kysyin Lenniltä, hän nyökkäsi. "Lähetään terkkarille" sanoin ja autoin Lennin ylös. Lähdimme hitaasti mutta varmasti kohti koulurakennusta, missä terkkari oli.

~

Pääsimme terkkarilta pois yhden nyrjähtäneen nilkan kanssa, vitun Anton. Lenniä tultiin hakemaan ja minun pitäisi käydä tankkaamassa. Sanoin heipat Lennille ja lähdin mopolleni. Ilokseni huomasin, että moponi viereen oli parkkeerannut joku kämäinen manki.

Laitoin kypärän päähän ja käynnistin moponi. Nyt kun pääsee mahdollisimman nopeasti helvettiin täältä. Kyllä minä koulusta tykkäsin, mutta kuka oikeasti haluaisi jäädä sinne hengailemaan koulun jälkeen, ei kukaan. Vilkaisin nopeasti taakseni, jos olisin nähnyt kenen manki se on. Yhtä kämäinen manki kun omistajakin, vittu Anton. Tietenkin sillä oli manki.

~

Ajoin kotipihaani ja parkkeerasin moponi. Vannon jos nään Antonin vielä kerran tänään hyppään sillalta alas. Vanhempani olivat ilmeisesti vielä töissä, kun ei autoja näkynyt. Kävelin sisälle ja potkin kengät eteisen nurkkaan. Jätin repun kenkien päälle ja menin keittiöön tekemään välipalaa. Tänään on vielä uinti treenit ja ennen sitä sali. Sitten voisi aloittaa sen esseen kirjoittamisen.

Olin saanut välipalan syötyä, tein nuudeleita, koska olin laiska. Uimari laiska? Kyllä, ainakin tämä uimari. Menin huoneeseeni ja kaaduin sängylle. Tänään on ollut mielenkiintoinen päivä. Ensiksi, ryhmäämme tuli uusi oppilas, Anton. Toiseksi, hän tutustui Mikaeliin ja hänen kavereihinsa. Kolmanneksi, minun piti tehdä Antonin kanssa fysiikan parityö. Ja viimeiseksi hän kamppasi Lennin. En sano, että tämä päivä oli huono mutta olisi se voinut paremminkin mennä.

~

Parkkeerasin moponi uimahallin parkkipaikalle. Se pitäisi vieläkin tankata, treenien jälkeen sitten. En kuitenkaan tankkaa, mutta hyvä uskotella itselleen, että aijon. Saan sitten kärsiä tästä kun aamulla sataa kaatamalla, molemmat vanhemmat ovat aamuvuorossa ja minun pitäisi pyöräillä 6 kilometriä kouluu. Kävelin halliin sisälle ja suoraan pukkariin. Ensiksi olisi sali ja sitten vasta allas. Allas oli henkilökohtainen lempparini. Avasin vapaan kaapin oven ja laitoin tavaroitani sinne.

~

Kävelin altaalle, missä ei yllätys yllätys ollut ketään muutakun minä ja valmentaja. Ketään ei tainnut enään kiinnostaa uinti tai sitten he ovat vaihtaneet ryhmää monien treenien takia. Menin altaseen, ei vesi ollut kylmää, lähinnä viileää. Aloin uimaan, joka kertaista 200 metriä alkulämppää. En muistanut kuinka paljon rakastin uintia, se oli kerennyt unohtua kesä tauon aikana.

~

Kävelin uimahallista ulos, onneksi ei ollut syksy tai olisin jäätynyt. Käynnistin tai ainakin yritin käynnistää moponi, vittu olisi pitänyt käydä tankilla ennen treenejä. (Btw en omista mopoo joten en tiiä miten se toimii :D). Kai se pitää työntää vaikka prisman pihaan ja tankata. Onneksi ei satanut se olisi tästä vielä puuttunut. Prisma nyt oli lähimpänä. Aloin työntämään mopoa mikä painoi yllättävän paljon kohti ptisman pihaa. Tässä menee koko loppu päivä, en taida tänään aloittaa terkan esseetä.

~

Pääsin prisman pihalle, eihän siihen mennytkään, kun puolituntia. Menin tankkaamaan moponi ja lähdin kotiin. Ajelin pelottavan hiljaisia katuja, eihän kello ollutkun vasta kahdeksan illalla. Luulisi ihmisten olevan ulkona kun on näin hyvä keli, ei ilmeisesti ole. Pääsin vihdoinkin kotiin tekemään terkan esseetä. Väsytti mutta oli pakko aloittaa tekemään sitä tai en saa siihen koskaan 1000 sanaa. Menin keittiöön tekemään iltapalaa, kuolisin muuten nälkään. Tein nuudeleita, taas. Terveellistä ja silleen.

Kävelin huoneeseeni nuudelikulho kädessä ja reppu toisessa kädessä. Avasin huoneeni oven, hankalaa kun molemissa käsissä on tavaraa. Laitoin nuudelikuhon pöydälleni ja vaihdoin yö vaatteet päälle. Menin pöytäni ääreen istumaan ja aloin syömään nuudeleitani samalla katsoen läppäriltäni youtubea. Tässä istutaan varmaan vielä huomennakin tekemässä sitä helvetin esseetä.

~sanat 569~

Uusi tapa rakastaa (Valmis✅️)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora