Johannes
Juoksin portaat yläkertaan suoraan huoneeseeni. Kaaduin sängylleni ja hautasin kasvoni tyynyyn. Miten lapsellisesti hoidin senkin tilanteen. Vitun tyhmä.
"No miten meni" Peetu kysyi astuessaan huoneeseeni.
"Päin vittua" huokaisin ärsyyntyneenä.
"Haluutko puhua asiasta" Peetu kysyi ja istui sängylle.
"No siis mä vaan huusin sille ja en antanu sen ees selittää mitää ku lähin vaan paikalta. Tajusin myös että torstaina tuli täytee se että oltiin oltu 7kk yhessä" sanoin nyt itku kurkussa.
"Miten sä olisit halunnu sen tilanteen menevän" Peetu kysyi.
"Olishan se ollu ihan kiva kuulla mitä sillä olis ollu selitettävänä" totesin hetken hiljaisuuden jälkee.
"Hmm no mennyttä ei voi muuttaa, mitä jos keskitytään siihen että vietetään kiva kesä ja unohat Antonin" Peetu ehdotti.
"Kuulostaa hyvältä" sanoin yrittäen hymyillä.
"Saat pari päivää aikaa surra ja sit tehää jotain kivaa" Peetu sanoi ja nousi lähteäkseen.
"Joo" sanoin ennen kuin vedin peiton päälle ja yritin nukkua jos se auttaisi.
pari päivää myöhemmin, tiistai
"Peetu mennäänkö tänää uimaa" kysyin kun avasin hänen huoneensa oven.
"Mihin sä oot lähössä" tiedustelin kun huomasin hänet jo ihan valmiina lähtemään johonki.
"Mulla on yks juttu täs aamulla mut jos mennää iltapäivällä voit kysyy kaikki muutki mukaa" Peetu ehdotti työntäessään minut pois oven eestä.
"Ookei, no mä kysyn muilta, mikä juttu sulla on" kysyin.
"Ei mitään tärkeetä nähään iltapäivällä" Peetu huokaisi jättäen minut käytävälle seisomaan.
Lapsellisten lukiolaisten valtakunta
Johannes
lähtiskö ketään uimaanLenni
en kerkee tänää, oon mummolla tuun torstaina takas et jos vaik perjantainaAlina
mäki oon sopinu jo kaiken näköstä tälle viikolle mut kyllä mulla varmaan perjantaina on pari tuntia teillekki aikaaJohannes
perjantaina sitteLaitoin puhelimeni kiinni sillä kukaan muu ei vastannut. Mitähän sitä tekisi nyt kun Peetulla on jotain salaista tekemistä ja Lenni sekä Alina ovat kiireisiä.
Avasin piha varaston vähän lahonneen oven ja otin pyöräni sieltä. Suljin oven ja katselin hetken pyörää. Satula oli liian matalalla ja renkaat olivat tyhjemmät kun pankkitilini.
Huolsin pyörän johon meni taidoillani enemmän aikaa kun olisi tarvinnut. Pääsin vihdoinkin pyöräilemään, tai niin luulin. Kypärä ja avaimet olivat sisällä. Vittu että vitutti. Aurora ja Minna olivat Auroran mummolla ja Peetu vieläkin jossain.
Kokeilin pyörää talon edessä kunnes haistatin vitut jollekkin en tiedä mille ja lähdin ajelulle.
Timeskip perjantaihin
"Lähetäänkö jo sinne uimaan" utelin Peetulta joka etsi pyyhettään.
"Heti ku löydän mun pyyhkeen" Peetu muistutti.
"Mut sä pakkasit sen ekana pässi" nauroin. Peetu meni katsomaan repultaan ja kaivoi pohjalta pyyhkeensä.
"No voi vittu oltais säästetty 20 min jos olisit sanonu aikasemmin" Peetu sanoi mulkaisten minua samalla.
"Tiiän tiiän tää oli vaa hauskaa kattoo" naurahdin. Lähdimme mopollani rannalle missä Alina ja Lenni todennäköisesti oli jo.
"Moro, jouduitteko kauan oottamaan" Peetu kysyi tiputtaen reppunsa Lennin ja Alinan viereen.
"Ei tultiin ittekki vasta hetki sitte" Lenni totesi.
"Mennäänkö suoraan uimaa, vai otetaanko aurinkoa niinku mitkäki keski ikäset naiset" kysyin jo valmiina menossa järveen.
"Mennää mennää mihin sulla on kiire" Alina kysyi.
"Heittämää talviturkki" totesin ja juoksin järveen ja onnistuneesti kaaduin 50cm syvyydessä suoraan naamalleni. Noustessani ylös takaani kuului vain naurua.
"Ei ollu hauskaa" tuhahdin.
"Oli se vähän" Lenni nauroi. Vetäisin Lennin järveen saaden hänetkin kaatumaan samaan kohtaan.
"Naurattaako enää" kysyin kun Lenni mulkkasi minut vedestä.
"Ei" Lenni totesi.
"Sitä minäki" sanoin hieman nauraen.
Pitkäksi venyneen uinti hetken jälkeen istuimme pyyhkeillemme kuivattelemaan ja evästämään vähäisiä eväitämme.
"Miten sulla ja Antonilla muuten menee" Alina kysyi yhtäkkiä.
"Nii siitä puheen ollen mun piti jo aikasemmin mainita mut me erottiin" huokaisin surullisena.
"Miks teillähän meni ihan hyvin" Lenni ihmetteli.
"Hyvin ja hyvin, se ignooras mua koko toukokuun sen takii että se petti mua jonku muikkelin kaa" sanoin hieman ärtyneenä.
"Petti, mitä häh" Alina melkein huusi.
"Hyst, siis ku menin puhumaan sille asiasta viime lauantaina ni sanoin sille että sä oot varmaan pettäny mua tai jotenki noin ja sit se katto mua silleen hirveen surullisena ja sen silmät anto mulle vastauksen" selitin.
"Siis petti sua, mikä vittu sitä jätkää vaivaa" Lenni tuhahti.
"No sitä mäki mietin" Alina komppasi.
"Petti sua" Peetu liittyi keskusteluun.
"Joo" huokaisin turhautuneena.
"Ei se pettäny sua" Peetu aloitti.
"Miks sä puolustelet sitä, se on vitun limanen jätkä" kysyin vihaisena.
"Johannes se muuttaa saksaan" Peetu sanoi hitaasti.
"Mitä" kysyin hämmentyneenä.
sanat 675
ESTÁS LEYENDO
Uusi tapa rakastaa (Valmis✅️)
RomanceTää on tämmönen teini homo rakkaus tarina :D Sisältää: -kiroilua -ehkä smuttia (100% varmasti smuttia) -varmaan jotain masentavaa -ällösöpöö rakkaus juttuu