Johannes
"Mä taijan lähtee" sanoin Antonille hiljaa. "Älä pliis" Anton sanoi. "Musta tuntuu et sun vanhemmat ei arvosta et olin täällä ennen niitä" sanoin. "No joo, nähää sit huomenna ja snäpätään muutenki" Anton sanoi.
Poistuin huoneesta vähin äänin. Avasin puhelimeni ja menin vastaamaan Peetulle.
Peetu
ootko tulosJohannes
jooPeetu
hyväKävelin pikakävelyä, koska Peetu vaikutti vihaiselta. En tiennyt miksi, tai ehkä tiesin, mutta en ollut varma. (mun piti pitää 10 min tauko mut pidin 30 min).
Pääsin takaisin laitokselle. Olin juuri pääsemässä huoneeseeni kunnes Peetu taputti minua olkapäälle. Mistä tiesin, en ollut tutustunut kehenkään muuhun kuin Peetun laitoksella. Hän työnsi minut huoneeseen ja sulki oven perässsä.
"Miks" Peetu kysyi. "Mitä miks" kysyin takaisin. "Kyllä sä ittekki tiiät" Peetu sanoi. "En tiiä" yritin, mutta ei tainnut mennä läpi. "Et tiedä, miks tää oli sun pöydällä, äläkä yritä sanoo, että se on vanha. Heitin ne kaikki silloin pois" Peetu sanoi ja näytti veristä terää.
"Ahisti" sanoin hiljaa. "Olisit tullu puhumaan, tässä on käytävä välissä" Peetu sanoi. "No mut en halunnu häiritä" sanoin. "Milloin sä oot häirinny" Peetu kysyi ja pysyin hiljaa. "Mä vien tän roskiin" Peetu sanoi.
Hetken päästä Peetu tuli takaisin. "Ootko putsannu" Peetu kysyi. "Joo" sanoin. "Katotaanko vaikka elokuva ja voit kertoo miten Antonilla menee" Peetu ehdotti. "Käy käy" sanoin ja hypääsin sängylleni.
sanat 257
ESTÁS LEYENDO
Uusi tapa rakastaa (Valmis✅️)
RomanceTää on tämmönen teini homo rakkaus tarina :D Sisältää: -kiroilua -ehkä smuttia (100% varmasti smuttia) -varmaan jotain masentavaa -ällösöpöö rakkaus juttuu