TERSENYUM Ferhad melihat isterinya yang memuncung diatas katil. Dengan rambut kusutnya lagi.. selimut pula menutupi badan. Hanya nampak bahu terdedah sahaja. Yang lain semuanya Syeera tutup.Itu semua kerana malam tadi la..
"Bie.. buka gari ni please.. berat la gari ni.." rengek Syeera seraya mengangkat tangannya yang masih digari. Ferhad tergelak perlahan. Dia melangkah menghampiri isterinya dengan langkah perlahan.
Dihenyak punggung ditepi Syeera ketika ini. Diperhatikan sahaja Syeera yang sedang memuncung. "Morning baby.." ujar Ferhad lalu mencium lama dahi Syeera.
Tersenyum Syeera menerima kucupan hangat suaminya. Ferhad melepaskan ciuman seraya mata merenung mata bulat Syeera. Dia senyum lalu mengambil kunci didalam laci disebelah katil.
Dia mengambil tangan Syeera lalu membuka gari tersebut. Syeera menghela nafas lega lalu meregangkan sedikit tangannya yang lenguh.
Habis satu badan dia lenguh.. semalam Ferhad mengawal badannya. Dia tidak boleh melakukan apa-apa kerana Ferhad menggari tangannya.. nak pukul Ferhad pun tak boleh.. nak cakar pun tak boleh.
Kesudahnya hanya suara jeritannya sahaja yang kedengaran.. Ferhad tu.. hmmm. Ganas...
"Balasan sebab tak jujur dengan bie semalam." Gumam Ferhad sambil meletakkan gari ke atas meja. Syeera menjuih bibir.
"Alaa.. sorry la.. Syeera tak boleh cerita sebab tu rahsia.."
"Hmm ye laa.. siapa je bie ni kan?" Jawab Ferhad dengan riak sebik.
Syeera sengih lalu merapati suaminya. Hampir terlorot selimut yang membaluti badannya namun dia sempat menarik keatas untuk menutup badan terdedahnya.
Dia memeluk erat leher suaminya lalu melekapkan dahi mereka berdua.
"Nanti eh Syeera cerita? Lagipun benda tu tak penting pun pada Syeera.. benda kecil je.." bisik Syeera dihadapan wajah suaminya.
Ferhad senyum lalu membalas pelukan isterinya. Badan terus merapati badan hadapan isterinya. Hehe peluang. Sebab selimut dah terlorot.. Syeera peluk leher dia.. automatik selimut tidak menutupi bahagian hadapan Syeera.
Syeera menggigit bibir apabila asetnya telah menghimpit dada suaminya ketika ini. "Okay baby.. bie sanggup tunggu. Asalkan jangan diamkan diri jika ia penting untuk kita berdua.. faham?" Bisik Ferhad seraya menggeselkan hidung mereka berdua.
Syeera mengangguk dengan senyuman. "Faham bie... baby faham.." Ferhad tergelak lalu melekapkan bibirnya ke bibir Syeera sekejap cuma.
"Dah. Bangun.. pergi kerja pulak." Ferhad menepuk pinggang isterinya. Syeera memuncung lalu melentokkan kepala ke bahu suaminya.
"Tak larat la bie... bie dukung ke bilik air boleh tak?" Ferhad sengih. "Kecil tapak tangan, nyiru bie tadahkan.." ujar Ferhad lalu mencempung badan isterinya dengan tiba-tiba.
Terbeliak mata Syeera. Sudahlah selimut sudah jatuh kebawah. Automatik badannya terdedah 100% dihadapan Ferhad.
"Wow.. nice view.." ucap Ferhad seraya mata meratah badan bogel isterinya. Syeera mengemam bibir lalu menyembamkan kepalanya ke ceruk leher suaminya.
"Jangan la.. Syeera malu.." ujarnya perlahan. Nak tutup badan dia? Terlambat.. tangan elok sahaja lilit leher Ferhad ketika ini.. tak boleh nak tutup dah badan terdedah dia tu..
Ferhad sengih lalu melangkah ke bilik air. Sempat dia meramas punggung isterinya.
"Bie! Noooo! Nanti Syeera lewat ke tempat kerja!" Jerit Syeera apabila melihat reaksi gatal suaminya didalam bilik air.
YOU ARE READING
FERHAD : LOYALTY OF LOVE [C]
Romans🤍2ND LOYAL SERIES🤍 Percintaan antara dua hati telah ditentang hebat oleh kedua-dua orang tuanya. Namun kesetiaan dan kekuatan cinta mereka telah menguatkan lagi hubungan sehingga mereka langsung tidak goyah walau harus menghadapi pelbagai rintanga...