Şah - 7. Bölüm

373 24 0
                                    

URAZ

Bunaltıcı bir okul gününü önümdeki sıranın boşluğunu inceleyerek bitirirken Cankut'un başımda ne zamandır dikildiğini bilmiyordum.

"Okulu sevmeye mi başladın?"

Cankut'a cevap verme gereği duymadan ayağa kalktım ve montumu üzerime geçirdim.

"Sahi Ayşin tüm gün neredeydi? Senle çıktı bir daha dönmedi." derken dehşetle iç geçirdi.

"Kıza bir şey mi yaptın lan." diye devam etti.

Yüz ifademe bakıp "Ne var oğlum. Konu senken böyle düşünmem normal." diye devam etse de bu saçmalıklarla uğraşamayacağım için cevap vermedim. Sıramdan omzuna çarparak çıkıp yürümeye başladım.

Cankut arkamdan seslendi, "Yalnız bilmeni isterim. Sessiz sinemadan hiç hoşlanmam."

Orta parmağımı kaldırdım ve yürümeye devam ettim.

Sınıftan çıktığım an telefonuma çalmaya başladı. Arayan numarayı bilmediğim için şüpheyle kaşlarım gerildi, telefonu açıp kulağıma götürdüm ve sessizce bekledim.

"Alo?"

Karşı taraftan gelen sesi duyunca rahatladım.

"Merve. Sen numa-"

"Tekrar okulda yan yana gelme riskini göze alamadım. Numaranı babamın odasındaki dosyandan aldım. Seni okulun arkasındaki AVM'de bekliyorum."

Sözümü kesmesi sinirimi bozsa da sesimi çıkarmayıp "Tamam" dedim.

"Çabuk ol!" diyerek yüzüme telefonu .

Benimle okulda görüşmeyi göze alamayıp halka açık bir yerde mi buluşuyordu yani. Amacı ne lan bu kızın? Hızlı bir şekilde adını kaydettim. Koşar adım okuldan çıktıktan sonra, arabama binip Avm'nin otoparkına yöneldim.

*diit, diit*

Gönderen: Merve

Otoparktayım. F-16'da.

Ha şöyle, benimle herkesin görebileceği yerde buluşacağını nasıl da düşünmüştüm. Akıllı kız, kesinlikle ilk buluşma için doğru bir tercih.

Kolonların üzerine yazılmış numaraları takip ederken elinde poşetlerle bekleyen Merve'yi gördüm. Yanına gittiğimde etrafı kolaçan ederek poşetleri arabasının arka koltuğuna yerleştirdi ve kapıyı kapattıktan sonra yanımdaki koltuğa oturdu. Öpmek için hamle yaptığı an duraksadı ve geri çekilip "Selam" dedi.

"Dersin yok muydu?"

"Son saatim boştu. Ben de bir şeyler aldım."

Alkol şişelerini gördüğümde kaşlarımı buruşturdum, "Ne bunlar?" diye sordum.

Merve'de arka koltuktaki şişelere bakarak, "Ivır zıvır işte." dedi, ardından tekrar önüne döndü.

"Gidelim mi?"

"Tamam. Nereye gitmek istersin

Merve cilveli bir şekilde gülümsedi, "Bize." dedi. Bu kadar hızlı olmasını beklemiyordum, dürüst olmalıyım. Gözlerim fal taşı gibi açıldı.

"Beni eve mi atıyorsun?"

Merve'nin şaşkınlığı yüzünden okunuyordu, "Saçmalama" diye bağırdı, "Sadece dışarıda görülme riski yüzünden evde takılmamız daha iyi olur diye düşündüm."

"Ha sadece bu yüzden yani." diyerek arka koltuğu işaret edince utanmış bir şekilde gülümsedi.

"Pizza bira yaparız diye düşündüm."

ŞAH MAT (TAMAMLANDI) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin