"What the heck ?!"
"What the fuck ?!"
"What the hell ?!"
Aqeela mengurut telinganya perlahan. Boleh pekak kalau macam ni setiap hari !
"Haa carut lagi. Tambah 3 markah jadi ajk neraka" terdiam mereka mendengar sindiran Puan Safia. Mereka berdehem seketika.
"Yang manis tapi bukan gula" nyanyi Haidar sambil menyiku lengan Harraz.
"Siapa namanya" sambung Harraz dengan laju. Ah salah lirik pun takpe bantai jelah !
"Oh Alyssa Safia~ ewah" sampuk Haziq. Lantas mereka mendekati Puan Safia sebelum tunduk mencium lutut wanita itu.
"Kurma manis dari timur utara" perlahan suara Haidar namun dapat didengari semua. Laju dia memandang ke wajah Puan Safia dengan sengihan lebar. Dia terus mencium sisi kepala wanita itu.
Tersenyum wanita itu diperlakukan sebegitu. Tak jadi niatnya nak marah. Tangan naik mengusap kepala mereka bertiga.
"Sudahlah tu. Tak payah nak manja sangat tu isteri abah. Nak manja cari isteri sendiri" kata Encik Haqimi seraya menjeling tajam ke arah anak-anak lelakinya.
"Eleh jealous lah tu" usik Haidar sambil menjelir lidah ke arah abahnya.
Encik Haqimi menjuling matanya.
"Jealous buat apanya abah dah tengok dah rasa lebih lagi. Koranglah hasilnya" selamba dia membalas ayat anaknya.
"Ish abang !" laju dia mencubit bahu kiri suaminya. Cakap tak bertapis !
"Aduh- sakitlah yang" rengek Encik Haqimi menjuih bibir. Anak dah besar panjang pun jari tu kalau mencubit sama macam ketam. Pedih !
Mereka yang lain hanya mengemam bibir. Tak sampai hati nak gelakkan abah mereka risau kejap lagi kena sebat bontot.
"Malaslah dengan abang ni. Adik pergi naik bilik rehat dulu nak apa-apa bagitahu ya" pesan Puan Safia.
"Okay mak" tidak betah lama-lama terus dia mengangkat punggung dan mula menaiki tangga memasuki bilik.
•••••
"Bodoh ! macam mana kau buat kerja hah ?! aku suruh kau cederakan dia ! pengsankan dia bawak sini ! bukannya kau balik sini dengan tangan kosong ! dahlah jalan mengangkang macam baru lepas sunat !" bergema ruangan bilik itu dengan tempikan suara nyaring.
"M-Maafkan saya bos" tergagap-gagap lelaki itu bersuara sambil menunduk memandang lantai. Cantiknya lantai waktu sekarang.
"Maaf maaf maaf ! satu kerja pun tak boleh harap ! keluar sekarang sebelum aku sunat kau kali kedua !" terus dia membongkokkan badan sedikit dan berjalan laju ke luar bilik walaupun agak payah.
"Ish bodoh punya manusia kerja mudah pun tak boleh buat! takpe takpe kau tunggu nasib kau. Tak lama lagi kau akan rasa terseksa macam dulu Aqeela Suhaila" ujarnya perlahan sebelum menutup mata melayan letih.
•••••
⚠️🔞 Matang sahaja, kalau rasa takleh go, sila skip sampai jumpa simbol ni ( >>>) tau?
Tuk tuk !
"Hello honey"
Matanya dibuka kembali menatap sosok tubuh yang memasuki biliknya. Terus dia mengukir senyuman senget. Dia bangun menuju ke arah gerangan tersebut.
"Hmm I miss you honey" lantas mereka berpelukan seketika sebelum menatap ke dalam mata masing-masing.
"I miss you too baby"
"You look stressed honey. What's wrong now?" soalnya kepada pujaan hati di hadapannya. Sebelah tangannya menarik rapat pinggang ramping itu ke badannya. Sebelah tangan lagi naik mengelus lembut rambut panjang itu sebelum wajahnya merapati leher jinjang yang seakan memanggilnya. Dia melabuhkan ciuman lembut di leher jinjang itu.
"Hah. My people. Hell ! he failed the work I gave him baby ! I'm worried if that bitch will got him before I do. If she did, I can't even pay my revenge ! I'm fucking stresses thinking about it" bentaknya sambil mengambil nafas. Dia menyengetkan kepalanya ke kanan bagi memudahkan lelaki itu melakukan kerja.
"No worries about that I can help you till your brain completely heal from it" bisiknya sambil tangan setia mengusap sisi pinggang itu. Matanya menatap ke dalam sepasang mata milik gadis itu.
Dia mengukir senyuman senget sebelum melompat ke atas tubuh lelaki itu secara mengejut. Spontan tangan kekar itu menahan punggung gadis itu.
"Heck honey! even you're hot but still you scared the shit out of me" geram lelaki itu bersuara. Namun dia hanya mendapat tawaan kecil dari gadis tersebut. Lantas dia membawa tubuh mereka ke bilik privasi dan mengunci pintu.
"I'm not hot but you are. Cause you're the one who made me melts" bisiknya di telinga lelaki itu. Kedua tangan naik memeluk leher sebelum spontan dia meragut bibir merah jambu lelaki itu. Tindakannya itu langsung dibalas laju oleh lelaki tersebut sebelum tubuh mereka dijatuhkan ke atas katil.
Ciuman dileraikan seketika. Matanya tunduk menatap ke dalam mata bundar gadis itu. Bibirnya mengukir senyuman sinis sebelum tubuhnya turun menghempap penuh tubuh kecil itu. Dia merapati telinga gadisnya.
"Shall I make you melts then honey?" soalnya seraya bibir melabuhkan kucupan lembut di leher jinjang itu. Lantas dia mengukir senyuman senget di sebalik leher itu setelah mendengar keluhan halus dari bibir gadisnya.
"Do it"
>>>>
"Dah macam penjaga neraka ya kita dua ni..yang dalam buat maksiat..hmm" keluh seorang lelaki yang berdiri bersilang tangan sambil bersandar di dinding. Manakala rakannya juga dalam situasi sama di sebelah kanan. Mereka berdiri di antara pintu.
"Entahnya..yang miss pun suruh kita duduk sini buat apa eh? aku bosan lah lama-lama..baik aku balik kafe je"
"Entahlah bro" masing-masing sambung keluh termenung.
Aipp ! saya dah kasi warning kan dekat description yang cerita ni konten matang ☺️ jangan risau saya takkan buat babak berlebihan sebab saya pun tak sanggup 😭💀 cuma sekadar ghaso-ghaso ja tak detail pun. Jangan lupa vote dan komen yall ! Saya kan cuma baterpelai 🥺
YOU ARE READING
The Handkerchief
RomansaStand Alone #1 •[[ Ayyash Luthfi x Aqeela Suhaila ]]• Di mana ada si jejaka, pasti ada si gadis. Kadang kala mereka kerap bertengkar tetapi selalu bersependapat dan sering bersama sehingga orang menganggap mereka sebagai pasangan. Tetapi, berlakunya...