Hepinize merhabalar arkadaşlar...BU BİR BÖLÜM DEĞİLDİR AMA LÜTFEN OKUMADAN GEÇMEYİN, ÖNEMLİ BİLGİLER İÇERİR!!
.........
Bildiğiniz üzere Vampire Mansion serim gerçekten sevilmiş gibi. Tabi okunma ve oylar hatsafhada değil ama bu bile bana yeter :)
Sizlere bir müjde vermek istedim aslında. Vampire Mansion tamamen final olabilecek bir kitap. Her kitabın bir sonu vardır bildiğiniz gibi. Belki bu üçüncü kitapta son bulur, belki dörtte. Ama daha fazla devam etmeyi düşünmüyorum ne yazık ki :(
ÇÜNKÜ SİZLER İÇİN YEPYENİ BİR VAMPİR KURGUSU YAZMAYA BAŞLADIM!!!
Bu yeni başladığım kurgu hala taslaklarımda. Yazılı haftasından sonra ya da haftaya görüşlerinizi almak için giriş ve birinci bölümü yayınlamayı düşünüyorum. Çok iyi geri dönüş alacağımı düşünüyorum çünkü kitabın içeriği bana göre harika :)
.......
Kitabımız bir BTS kurgusu ama ana karakterlerimiz Han Seoyun ve Jeon Jungkook olacak. Kısacası, bu kitap aslında Jungkook ve yeni kurguladığım bir kız karakter olan Han Seoyun'un ilişkisini konu alacak. Tabi, Seoyun diğer üyelerle de etkileşim halinde olacak. Sonuçta 7 - 1 = 0 idir arkadaşlar 💜💜💜💜💜💜💜
+-+-+-+-+-+-+-+-+-YENİ KURGUDAN BEKLENTİLERİNİZ NELERDİR?
-KAOS MU HAKİM OLMALI, ROMANTİZM Mİ?
-ANA KARAKTERLERDEN BİRİNİN JUNGKOOK OLMASI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
-SİZCE YENİ KİTAPTA, VAMPİRE MANSİON SERİSİNE DAİR BENZETME, BETİMLEME VE UYARLAMA OLMALI MI?
-YENİ KİTAPTAKİ KIZ NASIL BİR KİŞİLİĞE SAHİP OLMALI?
-LANETE YAKALANAN BU MALİKANEDE NE GİBİ OLAYLAR OLABİLİR?
*******************
Yorum ve düşüncelerinizin her birinin benim için ne kadar önemli ve değerli olduğunu biliyorsunuz. Yukarıda sormuş olduğum sorular dışında, eklemek istediğiniz herhangi başka bir şey varsa çekinmeden belirtin.
HEPİNİZİ SEVİYORUM CANLAR KENDİNİZE İYİ BAKIN!
BTS'LE KAŞIN MUTLU KALIN!!
💜KNJ
💜KSJ
💜MYG
💜JHS
💜PJM
💜KTH
💜JJK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Mansion³ : İstila {BTS}
Vampire~~~~~ Neden kalbimdeki boşluk hissini kontrol edemiyordum. Önümde açılan kapı da neydi? Kendimi bir anda malikanede buldum. Diğerlerinin arasındaydım. Şu an Jimin ve Jin-kyong unnie'nin konuşmasını görüyor ve duyuyordum. 'Zorlama işte. İlk başta da...