Merhabalar iyi akşamlar nasılsınız?Kitabımda doğaüstü birçok varlık kullanmıştım, hatırlıyorsunuzdur. Aslına bakarsanız bunlar için bir tanıtım bölümü yapmak istedim. Kurgumda adı geçen bazı yaratıkları sizlerin de görmesi hoşuma giderdi.
Serinin 1. kitabından bu yana kullandığın birkaç tane yaratık ismi vardı. Bunların hepsini şimdi sizin için sıralayacağım. Zaten çok fazla bir şey yok ama ilerleyen bölümlerde daha çeşitli yaratıkların mevcut olacağını düşünüyorum.
Ben şu ana dek adı geçen yaratıkların fotoğraflarını ve nasıl yaratıklar olduklarını buraya paylaşacağım. İlerleyen bölümlerde eğer bu duyuru-tanıtım bölümüne dahil olmayan yaratıklarla karşılaşırsanız, bölüm sonlarında o yaratığın fotoğrafını bırakıp küçük bir açıklamasını yapacağım.
|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|•|
Şu ana kadar adı geçen yaratıklar;
1- Zycon (aslında bu isim başka bir kitaptan alıntı)
2-) Zebani (adı geçti ama yaratık onlara herhangi bir saldırıda bulunmadı)
3-) Kentaur (aslında yunan mitolojisinde yer alan bir mitolojik yaratıktır. Ben bunu kendi kitabımda, Karanlık Geçit şelalesinin koruyucusu yaptım)
4-) Kikloplar (onlar da yine Yunan mitolojisinde yer alan bir mitolojik yaratıktır. İkinci kitabımda Kara şato yolculuğunda ismi geçmişti ama onlar da herhangi bir saldırıda bulunmadılar)
5-) Büyücü ( *serinin ikinci kitabı, #45, tehlike* bu bölümde adı geçen bir çeşit büyücü)
6-) Soyguncular / cüceler ( *serinin ikinci kitabı #51, geri dönüş yolu pt2* okuyanlar hatırlar, Jimin'in ateşten çember yaparak korkuttuğu cüceler)
7-) Morbid (seride adı ilk defa geçti. Üçüncü kitap - #9, Morbid)
Henüz net isimleriyle sadece 7 tane yaratık ya da büyücüden bahsettim. Şimdi bu bahsettiğim şeylerin fotoğraflarını sizinle paylaşacağım. Belki aklınızda çok daha iyi canlanabilir.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
1-) Zycon~
*Arkadaşlar siz bu yaratığımızın sırtında tıpkı bir kaplumbağanın kabuğu varmış gibi düşünün. Ama kabuğu dikenli*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Mansion³ : İstila {BTS}
Vampiros~~~~~ Neden kalbimdeki boşluk hissini kontrol edemiyordum. Önümde açılan kapı da neydi? Kendimi bir anda malikanede buldum. Diğerlerinin arasındaydım. Şu an Jimin ve Jin-kyong unnie'nin konuşmasını görüyor ve duyuyordum. 'Zorlama işte. İlk başta da...