~8~ Seo-wae sorunu

81 15 22
                                    


~Sun-yeon~


Şaşkınca Min-ji'nin dediği şeyleri dinlemiştim. Jungkook onu nasıl bu hale getirdi?

"İtaat büyüsü. Vampirlerin gözüne uzun süre bakarsan sen de bunu yaşarsın."

"Sağol Namjoon, çok açıklayıcı oldu!"

"Ne, yalan mı?"

Gözlerimle Min-ji'yi işaret ettim. Namjoon demek istediğimi anlamış olacak ki, "Dert etme. O efendisinin emrine karşı çıkacak durumda değil," dedi sırıtarak.

Efendisi de sanırım Jungkook oluyordu. Jungkook araya girdi.

"Ben üzerime düşeni yaptım. Gerisi sizde. Yalnız, eğer kız eski haline dönerse büyüyü sizden birinin bozduğunu düşüneceğim ona göre."

"Merak etme. Öyle bir şey olmayacak," dedi Jin ve elini Jungkook'un omzuna koydu.

"Git dinlen Jungkook. Sun-yeon ve de iki misafir olduğu için dinlenemedin. Tabi bir de Jimin'in asabi kardeşi."

Şaşkınca Jin'e baktım.

"Ona ne oldu ki? Hani artık hasta değildi."

"Değil zaten."

"Değilim zaten "

Jin de Jungkook aynı anda aynı şeyi söyleyince tereddütle onlara baktım. Bana söylemedikleri bir şey mi vardı? Her zaman olduğu gibi.

"Sorun ne anlatın!" diye direttim. Jungkook bıkkın bir şekilde, "Sorun Seo-wae!" dedi ve sinirle devam etti.

"Geçen gece bizi ziyarete geldi ve hiç hoş bir durum olmadı. Ben her ne kadar Yoongi hyung'a ondan k-"

"Kes sesini!" diyen Yoongi'yi duydum. Bakışlarım şokla o ikisinin arasında gidip geliyordu.

Korktuğum gibi Seo-wae buraya gelmişti ve bir anlaşmazlık olduğu belliydi. Hoseok da araya girdi.

"Neden onu susturuyorsun hyung? Bu bir gerçek. Bu konuyu defalarca tartıştık. Seo-wae bizim için büyük bir sorun. Ondan kurtulman gerek!"

"Yine başlamayın isterseniz. Bunu baş başayken konuşalım."

Taehyung ortaya atladı. Aralarında cidden o saldırı yüzünden bir olay olduğu belliydi. Artık ne olduğunu kesinlikle öğrenmem şarttı.

"Tabi, bu konuyu açmayalım. Ne de olsa sen, senin için birilerinin yara almasına epey alışmışsın!"

Şok oldum. Gözlerim irileşti ve Yoongi'ye baktım. Neyden bahsediyorlardı?

"Konu ne? Bana da anlatmayacak mısınız?" dedim ama duyuldu mu bilemem.

Yoongi kıpkırmızı gözlerle Taehyung'un karşısına dikildi.

"Ne ima ediyorsun sen? Sence Jungkook'un benim yüzümden acı çekmesinden hoşlanıyor muyum?"

"Orasını bilmiyorum. Eskiden sen hep Jungkook yüzünden acı çekiyordun. Şimdi de o senin yüzünden acı çekiyor. Ama onunki çok başka. Basit ısırıklar yüzünden değil. Güçlü savaşlar yüzünden!"

"Taehyung bunun cidden elimde olduğunu mu sanıyorsun?! Öyleyse ne yapmalıyım sen söyle? Ondan nasıl kurtulacağım bilmiyorum. Bunu yapamıyorum."

Vampire Mansion³ : İstila {BTS}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin