~5~ Büyük hata

100 15 45
                                    


Endişeli gözlerle Eun-ji'ye bakıyordum. Eun-ji ise büyülenmiş gibiydi. Yanında ben var mıydım yok muydum bilmiyordu bile. Az önce korkudan kolumu sıkan kızın eli gevşemiş ve kolumdan düşmüştü. Jungkook Jimin'in yanına geldi. Fısıldaşıyorlardı. O an ne dediklerini o kadar merak ettim ki. Ama kısa süre sonra öğrendim.

Jungkook Eun-ji'nin karşısına dikildiğinde Eun-ji Jimin'i göremedi ve irileşen gözlerle Jungkook'a baktı.

"Malikaneye yeni gelen bir misafirin tadına bakacak ilk kişi ben olmazsam..." dedi elini Eun-ji'nin omzunda ve boynunda dolaştırdı. Eun-ji'nin kulağına eğilerek devam etti.

"...çook huzursuz oluyorum," deyip geri çekildi ve göz ucuyla bana baktı.

Jungkook'un yanından biraz uzaklaştım. Bu konuda ne kadar huzursuz olduğunu çok iyi biliyordum. İlk ısıran o olmazsa her gece ısırmak için fırsat kolluyordu. Şöyle bir düşündüm de, ilk günlerde cidden çok işkence çekmiştim.

"Sun-yeon bu konuda ne kadar hassas olduğumu ve, misafiri ilk ısıran kişi ben olmadığımda neler yaptığımı iyi biliyor. Malikanede huzurlu bir tatil geçireceğini düşündüğün arkadaşın, hiç huzurlu bir tatil geçirmedi," dedi ve Eun-ji'den biraz uzaklaştı

O sırada dışarıdakiler içeri girmişti. Taehyung hariç. Ben onlara bakarken inleme sesi duydum ve Eun-ji'ye döndüm. Isırmıştı. Eun-ji'nin kaşları çatılmıştı ve sıkıca Jungkook'un omzunu tutuyordu. Acaba canı çok mu yandı?

Kısacık bir süre sonra Jungkook Eun-ji'den ayrıldı ve bana baktı.

"Deneyelim mi? Canı yandı mı, yanmadı mı sen karar verirsin," dedi tek kaşını kaldırarak. Açıkçası korkmuştum. Denemesini istemiyordum

Aylardır konuşuyor olmamıza rağmen canımı acıtmadan beni sadece tek bir kere ısırmıştı, o da 8 ay sonra. Eun-ji'nin boynunun kanadığını görebiliyordum. Jimin yanına gitti ve Eun-ji'nin çenesini tutarak başını yavaşça yukarı kaldırdı.

Eun-ji'nin gözünden akan tek damla yaş canının acıdığını ve korktuğunu ifade ediyordu. Eğer Jimin bu korkuyu hissederse, Eun-ji daha ilk günden ondan çok daha korkmaya başlayacaktı. Ben endişeyle ona bakarken çeneme dokunan bir el hissettim.

Bunu gelir gelmez yapmasanız ne olurdu ki sanki!

"Aç kalırdım," diye cevapladı Jungkook. Ardından Namjoon'un sesini duydum.

"Eğer dün, kalan son 5 paket kanı içmeseydin şu an aç kalmamış olacaktın!"

"N-ne yaptın?!" dedim şaşkınca.

"Ne? Hasta olduktan sonra sıvı şeylere olan açlığım arttı," dedi.

Yoongi araya girdi.

"Bu dönemi atlatmasını bekleyeceğiz Sun-yeon. Bu yaklaşık 1 hafta sürüyor çünkü," dedi Jungkook'dan için.

Başımın yukarı kaldırıldığını hissettiğimde Eun-ji Jimin tarafından ısırılmıştı bile. Eğer olur da ikisinden biri kontrolden çıkarsa, diğerleri onları durdururdu değil mi?

"Eun-ji Jimin hyung'tan korkmaya devam ederse Jimin hyung'un kontrolden çıkacağı kesin ama," dedi Jungkook ve devam etti.

"Ama benden yana bir korkun olmasın. Deniyoruz çünkü. Eun-ji'nin canı yandı mı yanmadı mı?" dedi ve boğazımı belirginleştirerek dişlerini geçirdi.

Damarların sık olmadığı yerleri bulma konusunda nasıl bu kadar iyilerdi? Eğer beni hayati bir damarımdan ısırsalar anında ölürdüm. Ama onlar buna çok dikkat ediyordu. Kurbanını öldürmemeyi defalarca deneyimlemiş gibilerdi. Bu da aklıma şöyle bir soru getirdi.

Vampire Mansion³ : İstila {BTS}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin