~50~ Kayıp

63 9 97
                                    


Günaydınlar...

Bu bölüm uzun bir bölüm oldu 2100'lük bir bölüm. Sizlere şunu demek isterim ki, bu bölümün sonunda kiminin beklediği, kiminin de beklemediği bir şey olacak.

UYARI: Son sahne beni feels'e boğdu. Umarım siz iyi olursunuz canlar!

Hepinize iyi okumalar...

(⁠ ⁠ꈍ⁠ᴗ⁠ꈍ⁠)

*********


~Minji~

Az önce ne yaşamıştım? Tanrı aşkına neden böyle olmuştu ki? Hayatımda ilk defa bu kadar utanmıştım. Aniden gelen utançla bir yere gidiyordum ama nereye bilmiyordum. Diğerlerinin yanına gidiyor olmayı umut ediyordum. Ama bilmiyordum, belki de yanlış yoldaydım. Umarım abim çok uzakta değildir.

.....

~Namjoon~

Hepimiz yürürken arkamı döndüm. Jimin'e bakıyordum. Jimin arkamızda kalmış duraksamıştı. Yanına gittim.

"Jimin?"

"Jungkook ve Minji'yi gördün mü hyung? Az önce arkamızdalardı."

Kaşlarımı çattım. Yürümekte olanlara baktım. İkisi de yoktu. Sahiden, nerdelerdi bunlar?

"Bilmiyorum görmedim Jimin."

"Kaybolmamışlardır hyung, değil mi?" dedi Jimin üzgünce. Ne denirdi bilmiyordum. Ben de kaybolmuş olmamalarını umuyordum.

Jimin'e baktım. O da bana bakıyordu telaşla. Şu an bıraksan ormanı dört dönerek onları arardı. Tam dudakları aralanmıştı ki, gözlerini yumdu ve başını sola çevirdi. Gözlerini yeniden açtığında konuştu.

"Ne demek bu?! Jungkook neredesin?"

Sustu. Tahminimce Jungkook'u dinliyordu. Kaşlarımı çattım. İki dakika yalnız bırakmaya gelmiyorlardı cidden. Kim bilir aralarında ne olmuştu?

"Tamam. Ben de geliyorum."

Kısa bir süre sonra kaşları çatıldı ve konuştu.

"Ne demek sen kal! Kız kardeşim değil mi!? Jungkook bekle, geliyorum."

Yüz ifadesi zaten öfke ve korku doluydu. Şimdi gözleri kıpkırmızı olmuştu. Geri çekildim.

"Bana bak! Eğer onun ya da senin başına bir şey gelirse, seni asla affetmem duydun mu?! Benimle iletişimi sakın keseyim deme. Yoksa fena bozuşuruz Jungkook!"

Gözleri bir süre sonra eski haline döndüğünde endişeyle sordum.

"Sorun ne?"

"Minji bir anda yolunu değiştirmiş. Artık ne yaşadılarsa?"

Sesszice durdum. Jimin şu an sakin değildi ve konuşmak her şeyi daha da berbat bir hale getirebilirdi. Elimi omzuna koydum ve, "Tetikte kalalım Jimin. Bir sorun olduğunu hissedersen, hemen gücünü kullan peşlerine düşelim. Jungkook'a güveniyorum. Minji'yi bulur o," dedim. Aklımda bir soru vardı. Minji neden yolunu değiştirmişti? Jungkook ile arasında bir sorun mu olmuştu? Öyleyse ne olmuştu?

Vampire Mansion³ : İstila {BTS}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin