~32~ Akşam gezisi

84 13 50
                                    


(Artık '-' işaretini hayatımızdan atıyoruz canlar. Sun-yeon yazarken böyle değil, Sunyeon olarak yazacağız. Bu diğer herkes için de geçerli)

Günün ikinci yeni bölümüden merhaba! Hepinize iyi okumalar ve tabi yorum-oy ihmal edilmesin!

Öpüldünüz...

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

~Jimin~

Minji'yi yukarı çıkarttım. Jungkook'un dediği gibi, onun güçleri farklıydı. Minji'nin yetenekleri ve sahip olduğu güç Darkside'nin güçlerinden. Ama anlam veremiyorum. Ben kutsal koruyucuykem ve ışığa hizmet ederken, Minji'nin kız kardeşimin güçleri nasıl Darkside güçleri olabiliyordu?

Bedeni biraz zayıf düşmüştü bu yüzden onu yatağına yatırdım. Yatağın ucuna oturdum ve elimi Minji'nin elinin üzerine koyarak konuştum.

"Kendini nasıl hissediyorsun?"

Soruma bir yanıt vermektense soruyla karşılık verdi.

"Ben kimim oppa?"

Kaşlarımı çattım. Ne demeye çalışıyordu?

"Bu ne demek Minji? Sen tabi ki de bu dünyadaki en harika kız kardeşsin."

Minji başını iki yana salladı, demek ki almak istediği cevap böyle bir şey değildi. Ama öyleyse benden ne istiyordu?

"Hayır oppa. Sen melezsin, Jin iblis, Jungkook melez. Ama ben neyim bilmiyorum."

"Minji..." dedim, "Bana kendinden bahseder misin?"

Bu sefer beni onayladı ve derin bir nefes alıp verdi. Sadece gözlerime bakıyordu. Bense onun dudaklarının arasından çıkacak tek bir kelimeye.

"Bunların hepsini ilk anlattığım kişi sanırım Sunyeon idi. Sonra Jungkook ile konuştum ve bana seninle konuşmamı söyledi. Oppa ben; varlıkları gerçek kimlikleriyle gören, saniyeler içinde ölecek bir varlığın arkasında siyah gölge gören ve ölen varlıkların, gerçekten öldüyse, ruhlarını gören biriyim. Kimim ben? Bana yardım et."

Derin bir iç çektim. Onun kim olduğunu ya da ne olduğunu çok iyi biliyordum. Ama sorun şu ki, bunu ona nasıl açıklayacaktım?

"Minji aslında ben..." dedim ve bir anda sesim kesildi. Gözlerime öyle derin bakıyordu ki, neyi nasıl anlatacağımı bilemiyordum. Ama anlatmam gerekiyordu.

"Senin güçlerinin işleyiş şekli çok farklı. Ben bir kutsal koruyucuyum, biliyorsun. Element koruyucusu aslında. Sana şöyle diyebilirim ki, insanların içindeki güç mutasyona uğrayıp şekillenebilir. Bu mutasyon bünyemizde bulunan enerjiyi ters tarafa yöneltebilir."

Ben açıklarken bir anda araya girdi.

"Yani ışığı karanlığa çevirmek gibi mi?"

Şaşırdım. Minji cidden çok hızlı kavrıyordu. Başımı olumlu anlamda salladım ve anlatmaya devam ettim.

"Güçlerini çok geç yaşta keşfettiğini söylememiş miydin? Belki geç yaşta keşfetmenin sebebi içinde taşıdığı enerjinin mutasyona uğramış olması olabilir," dedim ve derin bir nefes daha aldım.

Vampire Mansion³ : İstila {BTS}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin