Helloooo! Dayanamadım ve sizin için ikinci bir bölüm paylaşmak istedim. Sonraki bölümler gerçekten bomba, bilginiz olsun. Şimdilik size iyi akşamlar ve iyi okumalar...(✯ᴗ✯)
*******
Hala onlarla o odada baş başaydım. Sözleri beni o kadar güvende hissettiriyordu ki...
"Bu konu hakkında sana söylemek istediğimiz birkaç şey daha var Sun-yeon," diyen Jimin'e dikkat kesildim.
"Nedir o?" diye sordum ve Jimin konuşmaya başladı.
"Kanının iyileştirme gücüne sahip olması harika bir şey. Fakat çok da tehlikeli. Çünkü bunu kötü niyetle kullanmak isteyen çok kişi var. Eğer kutsal büyücülerden biriysen, savaş sırasında kullandığın güç seni açığa çıkartır ve tehlikeye girersin. Çünkü kutsal büyücüler hakkında en bilindik özelliklerden biri, hepsinin kanı iyileştirme gücüne sahip. Siren bunu keşfedip seni istedi. Amacı o kanların hepsini senden almak."
Bedenimi büyük bir korku sardı. O kadının eline düşersem eğer...ölecektim. Jungkook araya girdi.
"Üstü kapalı konuşma, açık ol. Kötü niyetli kişiler seni öldürmek için her şeyi yapacak bu yüzden hayatın tehlike altında."
Ben korkunun esiri olmuşken herkes Jungkook'a ters ters bakıyordu. Keşke bunu bana biraz daha alışınca söyleseydi.
"Aissh, Jungkook..."
"Alıştıra alıştıra söylemek varken neden bir anda söyledin ki?"
"Kook, kız zaten korkuyor."
Jungkook omuz silkip, "Gerçekleri bilmek onun korur hyung. Aptal kararlar almasına engel olur. Belki alıştırarak söylemek daha mantıklıydı, ama direkt söylediğim için pişman değilim."
"Off! Biri sana aynı şeyi yapsa korkmaz mıydın aptal şey!?"
Jungkook haklıydı. Gerçekleri bir an önce bilmem çok önemliydi. Her ne kadar aniden söylemesi beni çok korkutsa da, diğerinin daha fazla üzerine gitmesini istemedim.
"Hayır hayır çocuklar, durun!" dediğimde herkes bana baktı.
"Evet, pat diye söyledi ama haklı. Siz belki kanımın peşinde değilsiniz, ama olan bir sürü kişi olacak. Ben...bir an önce korunmayı öğrenmeliyim."
"Merak etme tatlım. Sana her konuda yardımcı olacağız. Ama şunu netleştirelim. Güçlerini kontrol etmeyi öğrendiğinde, savaş esnasında bize yardım etmeye SAKIN çalışma. Önceden neysen, sonra da o olacaksın. Sun-yeon eğer keşfedilirsen, seni koruyamayız. Biz tanrı değiliz, seni her şartta koruyalım. Ayrıca süper güçlü de değiliz. Seni bir raddeye kadar koruyabiliriz," dedi Jin ve duraksadı. Sanki söyelemek istediği bir şey varmış da söyleyemiyormuş gibiydi.
Jungkook'un sesini duydum.
"Söylesene hyung, ne düşünüyorsun?"
"Jungkook bak bu-" dedi ve durdu Jin.
"O kadar kolay değil tamam mı?"
"İyi, ben söyleyeyim," dedi ve Jungkook ve bana bakarak konuştu.
"Günah işliyoruz. Şu anda senin gibi bir kutsal büyücüye yardım ederek suç işliyoruz. Biz karanlık tarafız, sense aydınlık. Bu iki taraf asla bir arada olmamalı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Mansion³ : İstila {BTS}
Vampire~~~~~ Neden kalbimdeki boşluk hissini kontrol edemiyordum. Önümde açılan kapı da neydi? Kendimi bir anda malikanede buldum. Diğerlerinin arasındaydım. Şu an Jimin ve Jin-kyong unnie'nin konuşmasını görüyor ve duyuyordum. 'Zorlama işte. İlk başta da...