~57~ Eirene şeytanı

59 9 31
                                    


Yazardan devam...

"Çocuklar ondan uzak durun!"

Bu haykırış kaskatı kesilen Jimin ve Jungkook'u kendine getirmişti. Ama büyücü de bu sırada harekete geçmişti. Onun rahatını bozan Jungkook'tu, bu yüzden hedef de şu an oydu. Jungkook hemen iblise dönüştü Jimin'i arkasına alarak, onlara gelmekte olan sihri soğurabilmek umuduyla bir kalkan açtı. Jimin de yardım etti.

Evet.

Bu hamle onları korumuştu ama bir anlığına. Büyücü kocaman bir kayayı sihriyle yerden kaldırmıştı ve o kaya hal değiştirmişti. Bir alev topuna dönüşmüştü. Alev topu hızla bu ikilinin üzerine uçuyordu. Jimin onu durdurabilmek umuduyla koruyucuya dönüştü ama bu belki de hayatının hatasıydı. Jimin tam sihirle topu uzak tutacaktı ki top bir anda yok oldu.

"Koruyucu. Muhtemelen senin eşin kutsal büyücüdür," diye söylendi ve hemen Jinkyong'a atıldı.

Jimin, "Dur!!" diye bağırdı ve ayağa geçti. Diğerleri de her şeyi unutup Jimin'e yardım etmeye başladı. Jin ve Jungkook halatlatıyla büyücüyğ sabitlediğinde Heiryung diğerlerine göre daha yüksek bir hızla Jinkyong'u oradan çekip çıkarttı. Zihinsel yoldan Hoseok'a, 'Portal Hoseok. Yoksa kaybedeceğiz' dedi.

'Büyücünün dikkati dağılmışken hemen portal aç Hoseok'

'Acele et'

Hoseok hemen işe koyuldu. Büyücü; iki iblis ve koruyucu ile kıyasıya mücadele ederken Hoseok portalı açtı. Yoongi Sunyeon'un kolunu tuttu ve zorla peşinden sürükleyerek portaldan içeri attı. Malikaneye sağ salim varan Sunyeon çığlık attı ve geri dönmek için portal girdi ama portal onu reddetti. O sırada Heiryung ve Jinkyong da portaldan girdi.

Heiryung, "Onlar da gelecek Sunyeon, direnme ve bekleyelim," dedi. Sunyeon her ne kadar istemese de onaylamak zorunda kaldı.

Diğer taraf resmen cehenneme dönmüştü. Bir büyücünün bu kadar kaosvari olabileceği kimsenin aklına gelmemişti. He yerde alev vardı ama neyde ki Jimin bunları durdurmuştu. Geriye sadece duman kalmıştı. Taehyung, "Hadi Mie hadi!" diyerek onu portala yönlendirdi.

"Sen de geleceksin değil mi?"

"Evet bir tanem, ben de geleceğim," diyerek Mieshun'u yatıştırdı Taehyung ve onu portaldan gönderdi. Bu sırada da büyücü çığır açmıştı. Artık kan büyüsünün vaktinin geldiğini düşündü ve saldırıya geçti. Namjoon bağırdı.

"Geri çekilin!"

Çünkü biliyordu. Bu büyü o üçünü de saniyeler içinde öldürürdü. Hemen geri çekildiler. Büyücü ani patlaması yüzünden bir süre duraksamak zorunda kaldı ve hareket edemedi. Ama bu kısa sürdü. Yeniden harekete geçtiğinde, yaptığı basit bir büyü Jaehwa'yı vurdu ve Jaehwa yere düştü. Jungkook yardım etmek için ona yönelmişti ki, dakikalar önce konuştuğu ama varlığını anlık olarak unuttuğu Seojun, Jaehwa'yı kucağına almıştı ve portala doğru uçmuştu...vampir gücünden yararlanarak.

İkisi birlikte portaldan geçmişti. Diğerleri de geçecekti büyücünün yeniden saldırması üzerine vuruldular ve portal kapanadı. Portalı aniden kapandığını gören Mieshun çığlık attı. Sunyeon, "Yoongi!" diye bağırdı.

"Unnie neredeler!?" diyordu Eunji bağırarak. Heiryung cevabı bilmiyordu. Chungae de öyle. Neden portalın bir anda kapandığı onlarda da merak meselesi olmuştu ama hepsinden öte...aşırı korkuyorlardı.

.....

Tapınağın önünde kaos sürmeye devam ediyordu. Artık Yunhe de partiye katılmıştı. Hoseok geride durup korunma büyüsü yapmıştı ve herkesi kan büyüsüne bile dayanıklı bir kalkanın içine almıştı. Fakat ellerini indirdiği an işleri biterdi.

Vampire Mansion³ : İstila {BTS}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin