~39~ Dağılmış

71 14 74
                                    


Aniden gelen 1 günlük tatilin tadını çıkartayım dedim ve size de çıkarttırmak istedim. Aşırı bomba bir bölüm değil ama yine de etkileyici bir bölüm...

Hepinize iyi okumalar!

(⁠◕⁠ᴗ⁠◕⁠✿⁠)

**********

Yazardan devam...

Ne oldu? Nasıl oldu? Neden oldu? Bu orman oyunu nasıl bir oyundu? Vampirlerin güçlerini ne tür bir orman içine çekebilirdi? Bu parametresel bir bozukluk muydu? Cevaplanması gereken çok soru vardı. Ve birazdan bunlara yenisi eklenecekti.

Heiryung gözlerini araladı. Çok geçmeden kendisinin yerde olduğunu anladı ve de... malikanede mi? Hei kendine gelince ayaklandı ve etrafına bakındı. Gerçekten de malikanedeler miydi? Hei etrafına şaşkınca bakarken zayıf bir ses duydu.

"Unnie?"

Arkasına döndü, bu Sunyeon'un sesiydi. Hemen Sunyeon'un yanına çöktü. Hoseok onu iyileştirmişti ama yine de Hei korkmuştu. Sunyeon'a kalkması için yardım ederken sordu.

"İyi misin Sunyeon-ah?!"

Sunyeon, elini tutan Heiryung'a baktı ve gülümsedi.

"İyiyim unnie. Hosoek sayesinde, iyiyim."

O an Sunyeon'un aklına ılık hızında bir şey çakıldı. Yoongi...

"Yoongi!?" dedi telaşla ve hızla ayağa kalktı. Başının dönmesini önemsemedi ve Yoongi'yi gördüğü yerde onun yanına çöktü.

O sırada Heiryung'un burnuna yoğun bir kan kokusu geldi. Gözleri bir anlığına parladı ve, "Kan kokuyor," diye söylendi.

Diğerleri de yavaş yavaş kendine gelmeye başlarken Sunyeon'un telaşlı sesi duyuldu.

"K-kanaması var!" diyordu ama kime diyordu?

O sırada daha yeni gözlerini açıp kendini toparlayan Hoseok'un gözleri irileşti ve hemen, "Jungkook!" diyerek onun yanına çöktü. Elini Jungkook'un yarasına bastırırken telaşla bağırdı.

"Bir bez falan getirin çabuk!!"

Sunyeon'un eli ayağına dolaşmıştı ama çok geçmeden bir bez kapıp Hoseok'a getirdi. Diğer herkes de uyanmıştı bu sırada. Çoğu yaralıydı. Hoseok Sunyeon'u getirdiği bezi Jungkook'un karnına bastırıyordu.

"Başka yaralı olan var mı?" diye sordu.

Yoongi'ye baktılar. En son o yara almıştı.

"Ben iyiyim," dedi Yoongi bunu anlayarak. Ama Jimin'in iyi olmadığını görmüşlerdi, ve de Taehyung. Namjoon da mı?

Chungae Namjoon ile ilgileniyordu. Ama kan kokusu onu etkisi altına alıyordu. Fakat kimin kanının kokusu, orası meçhuldü.

Jinkyong ve Eunji de Jimin'in yanındaydı. Jaehwa süzülmeye başlayan göz yaşlarıyla Hoseok'un yanına geldi. Dizleri üzerine oturdu ve elini Jungkook'un saçına koydu. Minji abisinin yanındaydı ama Jungkook'u da çok merak ediyordu. Jin ve Mieshun Taehyung ile ilgilenirken, Chungae ve Namjoon da yanlarına gelmişti. Diğerleri ise şaşkın şaşkın duruyordu. Sehun Jungkook'a doğru ilerliyordu.

Kan kokusu çok yoğundu ama o kadar kanın arasından biri, fazlasıyla ağır ve ayırt edilebilirdi. Hoseok Jungkook'un yarasına bir müddet baskı uyguladı. Ardından bezi çekti. Yara yine kanamaya başlamıştı. Hoseok hızla Jungkook'un bluzunu sıyırdı. Yara çok mu büyüktü de bu kadar kanıyordu?

Vampire Mansion³ : İstila {BTS}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin