1.Bölüm

750 33 23
                                    

Novel Başlangıç Tarihimiz:7 Kasım 2023

.
.
.

Durumun bugünkü hale geleceğini en başından bilseydi, Xia Xingcheng bu rolü üstlenmeyebilirdi...

Xia Xingcheng yirmi dört yaşındaydı ve on sekiz yaşında çıkış yaptığından beri altı yıldır film endüstrisindeydi. Önceki altı yıl boyunca rüzgar her zaman onun lehine esmemiş olsa da, kariyeri nispeten iyi ilerlemişti ve oyunculuk fırsatları hiç eksik olmamıştı.

Her ne kadar büyük bir başarı elde edememiş olsa da, art arda oynadığı iki TV dizisi büyük bir popülerlik kazanmış ve çok sayıda hayran edinmişti.

Kendisine verilen sonraki birkaç rolün hepsi idol dramalar için erkek başrollerdi ve tam bu yönde ilerleyeceğini düşünürken, menajeri Huang Jixin'den, He Zheng'in yönettiği bir filmle ilgilenip ilgilenmediğini soran bir telefon aldı.

Telefon geldiğinde Xia Xingcheng kız arkadaşı Xiao Yu'nun yatağında yatıyordu. Yuvarlandı ve doğrulup oturdu; battaniye vücudundan aşağı kayarak parlak, açık renkli göğsünü ortaya çıkardı. Ses tonu kontrollüydü ama yine de şaşırmış gibiydi. "Ne?"

Xiao Yu yüzünü ona dönerek sordu, "Ne oldu?"

Xia Xingcheng sessizce Xiao Yu'ya konuşmayı kesmesini işaret etti.

Xiao Yu başını kaldırdı ve merakla Xia Xingcheng'in telefon konuşmasını dinledi.

Xia Xingcheng telefonu ilk aldığında sesi çok heyecanlı geliyordu ama konuşma ilerledikçe kaşları hafifçe çatıldı. Eli bilinçsizce battaniyenin üzerinde daireler çizdi ve art arda birkaç 'Mm' diye mırıldandı.

Telefonu kapattığında Xia Xingcheng aniden geriye doğru düştü ve yumuşak yatak hafifçe kaydı. Tavandaki sıcak sarı ışığa baktı ve telefonunu sıkıca kavradı.

Xiao Yu ona yaklaştı ve sordu, "Sorun nedir? Yönetmen He Zheng sana bir rol mü teklif etti?"

Xia Xingcheng onunla yüzleşmek için döndü, "Bunu duydun mu?"

Xiao Yu, "Sadece He Zheng'den bahsettiğinizi duydum." dedi. Xiao Yu bunu söyledikten sonra inanmakta zorlandı, "Yanlış mı duydum? Onunla nasıl tanıştın?"

Xia Xingcheng'in eğlence sektöründeki mevcut konumu göz önüne alındığında, He Zheng gibi büyük bir yönetmen doğal olarak ulaşılamazdı.

Xia Xingcheng cevap vermedi, huzursuzca iki kez döndü ve sonunda yataktan kalkmak için battaniyeyi kaldırdı.

Xiao Yu ayağa kalktı ve "Bu kadar geç mi gidiyorsun?" dedi.

Xia Xingcheng yatağın yanında çırılçıplak duruyordu. Geniş omuzları ve ince bir beli, vücudunda yağsız kasları, düz ve gergin bir karnı, düz ve güçlü duran bacakları vardı. Genç yakışıklılığıyla birleştiğinde, tüm bunlar onun eğlence sektöründeki varlıklarıydı.

Xia Xingcheng giyinirken, Xiao Yu ayrılmak üzere olduklarını aniden hissetti.

Xia Xingcheng'in önemli bir kusuru yoktu ama kararsızdı. İlk çıkışından bu yana beş ya da altı kız arkadaşı olmuştu ve hepsi de genç ve güzel yıldız adaylarıydı.

Xiao Yu neredeyse bir yıldır onunla birlikteydi. İlişkilerinin yeniliği yıpranmıştı ve giderek daha az iletişim kuruyorlardı. Bir süre önce, Xia Xingcheng uzunca bir süre başka bir şehirde film çekerken, onu on gün üst üste aramak aklına bile gelmemişti.

Xia Xingcheng giyindi, sonra eğildi ve onun yüzünü öptü. "Ben şimdi gidiyorum."

Xiao Yu ona el salladı, "Güle güle."

The Star Around The Sun[BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin