62.Bölüm

147 23 9
                                    

Xia Xingcheng, Huang Jixin'in sözlerini duyar duymaz yüzünün rengi anında değişti. Bunu saklayacak bir şey bile bulamadı. Sadece doğruldu ve sehpadan telefonunu almak için eğildi. Telefonu masanın kenarına çarptı, ardından sıkıca kavradı ve ekran kilidini açarak bilinçaltında Weibo'yu açtı.

Huang Jixin ona baktı, yüz ifadesi biraz tuhaftı.

Aslında, Xia Xingcheng daha Weibo'yu açmadan, telefonundaki çeşitli uygulamalar çoktan bildirimler yayınlamıştı ve manşetler Yang Youming ve Yuan Qian'ın boşanmasıyla ilgiliydi.

Weibo'yu açtıktan sonra, sıcak arama listesindeki ilk öğenin Yang Youming ve Yuan Qian'ın boşanması olduğunu ve listedeki tüm üst düzey aramaların da bu konuyla ilgili olduğunu gördü.

Sıcak aramadaki ilk öğeyi açtı ve sıcak konuda, içeriden bir sızıntıya göre Yang Youming ve Yuan Qian'ın zaten boşanmış olduğunu yayınlayan bir şov dünyası pazarlama hesabı gördü. Bu içeriden kişi ayrıca çiftin ayrı yaşamalarının üzerinden neredeyse bir yıl geçtiğini ve resmi olarak boşanmalarının da altı ay önce gerçekleştiğini açıkladı. Bunların hiçbiri kamuoyuna duyurulmamıştı.

Yarım yıl önce, yani Yang Youming 'Kademeli Mesafe' film setine katılmadan önce Yuan Qian'dan çoktan boşanmıştı.(setten ayrılırken alyansı sen umudunu kes diye takmış demek🤧)

Xia Xingcheng sabit bir şekilde telefonuna baktı. Beyninin oksijensiz kalması nedeniyle yanakları bilinçsizce kızardı. Weibo gönderisini sonuna kadar kelime kelime okuduktan sonra aşağıda dört fotoğrafın ekli olduğunu gördü. Yuan Qian'ın iki farklı fotoğrafı vardı; ilki Yuan Qian'ın çaylak bir erkek idolle Japonya sokaklarında dolaşırken çekilmiş olanıydı, ikincisi ise Yuan Qian'ın arkadaşlarıyla yemek yerken çekilmiş bir fotoğrafıydı. Bunu takip eden diğer iki fotoğraf ise Yang Youming'in 'Gradual Distance' filminin çekimleri sırasında çektiği fotoğraf ve Xia Xingcheng ile birlikte gece geç saatlerde bir şeyler atıştırmak için dışarı çıktıkları sırada yoldan geçenlerin çektiği fotoğraftı.

Bu şekilde bir araya getirilen fotoğraflar bazı açıklanamaz öneriler ortaya koydu. Aşağıdaki en popüler yorum, Xia Xingcheng'in fotoğrafının silinmesini talep eden Xia Xingcheng'in hayranının pazarlama hesabına saldırmasıydı.

Muhtemelen bu fotoğraflar nedeniyle Xia Xingcheng'in adı da sıcak arama listesinde yer aldı.

Xia Xingcheng sıcak arama sayfasını tekrar yeniledi ve bir haber medya hesabından Yang Youming ve Yuan Qian'ın gerçekten de altı aydır boşanmış olduklarını doğrulayan bir gönderi gördü.

Bu haberlerden şüphe duymak için artık hiçbir neden kalmamış gibi görünüyordu.

Xia Xingcheng şaşkınlık içinde yumuşak bir sesle, "Film çekimine katılmadan önce boşandı!" diye okudu.

Huang Jixin kaşlarını hafifçe çatarak bakışlarını onun üzerinde tuttu.

Xia Xingcheng aniden Weibo'dan çıktı ve rehberini açtı, Yang Youming'in iletişim bilgilerini sildiğini hatırlamadan önce bir düzine isim arasında gezindi. Bir anda tekrar dondu, "Ama bana söylemedi!"

"Xia Xingcheng?" Huang Jixin derin bir sesle onun adını seslendi, "Neyin var senin?"

Xia Xingcheng uzun bir süre Yang Youming ile arasındaki en büyük engelin Yang Youming'in evliliği olduğunu düşündü. İkisinin de bu evliliği yıkmaya hakkı yoktu; ancak şimdi gerçekler ona bu evliliğin çoktan sona erdiğini söylüyordu. Yang Youming ve Yuan Qian en başından beri boşanmışlardı, öyleyse Yang Youming onu neden hâlâ reddediyordu?

Haberde yanlış bir unsur, Yang Youming ve Yuan Qian arasında bahsedilmeyen bir iç hikâye mi vardı, yoksa Yang Youming çoktan boşanmış olmasına rağmen onunla birlikte olmayı hiç düşünmemiş miydi? Xia Xingcheng alnında bir ağrı hissetmeye başladı; doğru düşünmek zordu.

Bu sırada Huang Jixin telefonu elinden kaptı ve "Ne yapıyorsun?" diye kükredi.

Xia Xingcheng, Huang Jixin'in davranışından etkilenmemiş bir şekilde başını kaldırdı. Kanepeden kalktı, "Ödül törenine katılmak istiyorum!"

Huang Jixin biraz kasvetli görünüyordu. Bu sırada havadaki bir şeyin kokusunu almıştı bile. "Sakın bana Yang Youming'i bulmaya gittiğini söyleme?"

Xia Xingcheng telefonunu geri aldı, "Merak etme, ben kendi işlerimi hallederim!"

Birkaç gün sonra Yang Youming ve Yuan Qian'ın boşanması konusu gündemde kalmaya devam etti, konuyla ilgili her türlü tartışma ve spekülasyon internette sinek gibi uçuştu.

Bazı hayranlar keder içinde feryat ederek 'Tanrı ve Tanrıça Sonunda Birlikte Yaşlanamaz' başlığını açtı; Yang Youming ve Yuan Qian'ın hayranları birbirlerine saldırdı, ancak sıradan netizenler boşanmalarına neyin sebep olduğuyla daha çok ilgilendi.

Tüm bu spekülasyonların ortasında Yang Youming'in kendisi ve Yuan Qian'ın stüdyosu aynı anda bir Weibo paylaşımı yayınlayarak ikilinin altı ay önce boşandıklarını ve kişisel nedenlerle bunu kamuoyuna açıklamadıklarını itiraf ederek arkadaşlarından ve onları önemseyen hayranlarından özür diledi.

Xia Xingcheng eğlence dünyasından herhangi bir haber sormadı. Yang Youming'e bizzat sormak istedi.

Bu mesele Huang Jixin'in de büyük hoşnutsuzluğunu çekti. Hatta bir keresinde Xia Xingcheng ile özel olarak konuşmak için zaman ayırdı, ancak Xia Xingcheng ona hiçbir şey söylemek istemedi, sadece kendi işlerini halledeceğini söyledi.

Huang Jixin uzun bir süre sessizce ona baktıktan sonra söyledi, "Kafanı toparlasan iyi olur!"

Xia Xingcheng, "Kafam çok net!" diye cevap verdi.

.
.
.

Hadi bakalım aslan parçası go go go

The Star Around The Sun[BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin