39.Bölüm

139 27 0
                                    

Xia Xingcheng, bitmek bilmeyen uykusuzluk nedeniyle gecelerden korkmaya başladı.

Yatağa uzanmadan önce, gecenin bir yarısı uyandıktan sonra tekrar uyuyamazsa ne yapacağını merak etmeye başladı. Bu uzun süreli uykusuzluğun zihninin durumunu giderek daha da kötüleştirip kötüleştirmeyeceğinden endişelendi.

Xia Xingcheng bunun aslında bir tür psikolojik kendi kendine telkin olduğunu biliyordu ama yine de bu endişeden kurtulamıyordu.

Xia Xingcheng banyo yaptıktan sonra bornozuyla yatağın yanına çömeldi ve dizüstü bilgisayarında rahatlatıcı bir müzik çaldı. Bunun ne kadar etkili olacağını bilmiyordu ama en azından denemek istiyordu.

Müzik çalar çalmaz Xia Xingcheng birinin kapısını çaldığını duydu. Kapıyı açmaya gitti ve Xiao Tang'ın dışarıda durduğunu gördü.

İki elinde eşyalar taşıyan Xiao Tang onu odaya kadar takip etti, "Xing ge, sana bir fincan sıcak süt getirdim."

Xia Xingcheng dönüp ona baktı, "Sıcak sütü nereden buldun?"

Xiao Tang eşyalarını televizyon dolabının üzerine koydu ve termos bardağı Xia Xingcheng'e uzattı, "Otelden benim için ısıtmasını istedim."

Xia Xingcheng uzandı ve bardağı aldı. Bir süre fincana baktıktan sonra tekrar Xiao Tang'a baktı: "Neden bana sıcak süt veriyorsun?"

Xiao Tang gülümsedi, "Uykuya dalmana yardımcı olduğunu söylüyorlar."

Xia Xingcheng Xiao Tang'ı uzun süredir işe aldığı için doğal olarak Xiao Tang'ın bu kadar kıvrak zekâlı olmadığını biliyordu. Xiao Tang'a uykusuzluğundan hiç bahsetmemişti ve Xiao Tang bunu bile fark edemediğine göre, ona sıcak süt hazırlamayı nereden bilecekti. Uykusuzluk çektiğini bilen tek kişi Yang Youming'di.

"Ming ge senden bana sıcak süt getirmeni mi istedi?" Xia Xingcheng termos bardağın kapağını yavaşça açtı ve yüzüne doğru bir sıcak hava akımı yükseldi.

Xiao Tang biraz utanmazca güldü, "Ming ge göndermemi istedi ve ayrıca hiçbir şey söylemememi söyledi."

Xia Xingcheng termos bardaktaki sütün hafifçe dalgalanan yüzeyine baktı, düşüncelere dalmıştı. Sonra küçük bir yudum aldı ve sıcaklığın tam kıvamında olduğunu gördü. Sütünü içerken, Xiao Tang'ın getirdiği diğer şeylere bakmak için televizyon dolabına doğru yürüdü.

Xiao Tang'ın ayrıca bir difüzör ve küçük bir şişe lavanta esansiyel yağı getirdiğini gördü.

Xia Xingcheng döndü ve Xiao Tang'a sordu, "Bütün bunları getirmeni Ming ge mi istedi?"

Xiao Tang başını salladı, "Yun jie beni doğrudan aradı ve ona gidip bunu sana göndermemi söyledi." Xiao Tang devam etmeden önce tereddüt etti, "Xing ge, sana söylediğimi Ming ge'ye söyleme!"

"Biliyorum. Önce git ve dinlen."

Xiao Tang gitti ve Xia Xingcheng bir kez daha odadaki tek kişi oldu.

Termos bardakta sütün yarısından biraz daha azı kalmıştı. Cumbaya gitti ve oturdu, sütü yudumlarken hepsini bitirmek konusunda biraz isteksizdi. Sütte sadece dilin ucunda tadılabilen bir tatlılık vardı. Xia Xingcheng, kendisine rağmen, tatlılığın boğazından vücudunun derinliklerine kadar gittiğini hissetti.

Xia Xingcheng sütü içtikten sonra difüzörün kullanım kılavuzunu okumak için ışığa yaklaştı ve ardından su doldurmak için banyoya gitti. Komodinin üzerine yerleştirerek birkaç damla lavanta esansiyel yağı döktü, ardından fişe taktı ve düğmeye bastı.

The Star Around The Sun[BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin