43.Bölüm

137 27 6
                                    

Ertesi sabah gün ağarmadan önce oyuncular ve ekip otelden ayrıldı ve yeni gün çekimlerine devam etmek üzere şehre doğru yola çıktı.

Xia Xingcheng arabada uyurken, cebindeki telefon zaman zaman titriyordu ama umursayacak enerjisi yoktu.

Gidecekleri yere varmak üzereyken Xia Xingcheng biraz uyandı ve Huang Jixin'in kendisine birkaç WeChat mesajı gönderdiğini görmek için telefonunu çıkardı: "Dün gece film imparatoru ile gece yarısı atıştırması için dışarı çıktın mı?" İkincisi şöyleydi: "Weibo'daki fotoğrafları gördüm." Üçüncüsü ise: "Fena değil, Yang Youming ve He Zheng ile iyi ilişkiler kur ve daha sonra bazı kaynakları ele geçirip geçiremeyeceğine bak." Dördüncüsü ise: "Özel bir ilişki sürdürmek iyidir, ancak kamuoyu önünde çok yakın olmayın. Korkarım film imparatorunun hayranları tarafından saldırıya uğrayacaksın. Üstelik filmin konusu da hassas."

Xia Xingcheng sadece iki kelimeyle cevap verdi: 'Anladım.'

Telefonunu eline alıp bir süre tereddüt ettikten sonra nihayet Weibo'yu açtı.

Xia Xingcheng doğum gününden beri nadiren Weibo'ya giriyordu. Buna katlanmaktan tamamen aciz olmasa da, çok fazla saldırı ve tacizle uğraşmak zorunda kaldığında, bunun ruh halini olumsuz etkilememesini sağlamak zordu ve bu da çekimleri etkileyecekti.

O gün Weibo'yu açtığında aslında biraz meraklanmıştı. Netizenlerin ne söylediğini değil, internette dolaşan fotoğrafların neye benzediğini merak ediyordu.

Elbette, Weibo'yu açar açmaz Xia Xingcheng çok sayıda haber uyarısı gördü. Bunları çok dikkatli incelemedi, onun yerine Yang Youming ve kendisinin isimlerine rastgele baktı ve birçok eğlence pazarlama hesabının ikisinin dün gece çekilen fotoğraflarını yeniden yayınladığını gördü.

O sırada hava karanlıktı ve fotoğrafları gizlice çeken kız flaşı açmaya cesaret edemediği için fotoğraflar biraz bulanık çıkmıştı. Ama yine de kendisinin ve Yang Youming'in yüzleri net bir şekilde seçilebiliyordu, özellikle de ikisinin oturup yemek yerken çekilmiş fotoğrafında. Sadece sırtı ve Yang Youming'in yüzünün yan tarafı görünüyordu.

Bunlardan biri Yang Youming'in kulağının dibinde konuştuğunu, bir diğeri ise Yang Youming ona gülümserken bir şeyler yediğini gösteriyordu.

Weibo gönderisinin altındaki sıcak yorumlardan birinde, bir netizen "Yang Youming'in Xia Xingcheng'e bakarkenki gözleri gerçekten nazik." dedi.

Bu yorumun altında daha birçok yorum vardı, bunlardan biri şöyleydi: "Ming ge herkese karşı naziktir. Ming ge'nin uzun süredir hayranları bunu biliyor."

Bir başkası, "Film çekiyorlar değil mi? Bunun bir eşcinsel filmi olduğunu söylememişler miydi?"

Xia Xingcheng'in hayranlarından biri, "Ming ge çok nazik bir kıdemli ve Xingxing'e iyi bakıyor, teşekkürler Ming ge!" diye cevap verdi.

Xia Xincheng dikkati fotoğrafa dönmeden önce yorumlara bir göz attı. O sırada belki de Yang Youming'in yüz ifadesine yakından bakamayacak kadar gergindi ama tam o anda adamın gözlerinin gerçekten de çok nazik olduğunu fark etti, sanki başından beri aradığı kişiye bakıyormuş gibiydi, derin bir sevgiyle bakıyordu.

Bu ani düşünce yüzünden Xia Xingcheng kızarmaktan kendini alamadı. Sandalyenin arkasına yaslandı, vücudu aşağı doğru kayarak poposu neredeyse havayla buluştu ve bir yandan da iki eliyle telefonunu tutup yüzünü örtmek için havaya kaldırdı. Daha sonra fotoğrafları kaydetti.

O öğleden sonra, Xia Xingcheng sandalyesinde oturmuş çekim yapmayı beklerken, bir kez daha gizlice telefonuna kaydettiği fotoğrafı açtı ve uzun süre fotoğraftaki Yang Youming'e baktı. Kafasını kaldırdığında Yang Youming'in yanından geçmekte olan küçük bir kızla oynadığını fark etti.

The Star Around The Sun[BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin