29.Bölüm

144 26 6
                                    

İlk çekimden sonra He Zheng sahneyi yeniden çekip çekmeyeceğini söylemedi.

Xia Xingcheng başını eğdi, bir köşeye oturdu ve omuzlarına örttüğü büyük bir havluyla beline doğru eğildi. Aslında stüdyodaki sıcaklık yüksekti ve her tarafı terliyordu, bu yüzden aslında buna ihtiyacı yoktu, ancak çevredeki boşluğa dayanabilmek için kendini saracak bir şeye ihtiyacı vardı. 

Göz ucuyla Yang Youming'e baktı ve adamın da sakince oturduğunu, tek kelime konuşmadığını, yüzünde en ufak bir duygu belirtisi olmayan sakin bir ifade olduğunu gördü.

Bedenin tepkisini kendi haline bırakırsanız, yavaş yavaş sakinleşir ve kalbinizde sadece belli bir boşluk bırakırdı. Yine de orada ne kadar oturup beklerse beklesin, eski haline dönmek için yapabileceği hiçbir şey olmadığından korkuyordu.

He Zheng birkaç çekim daha yapmak için ışık ve kamera pozisyonlarını ayarlıyordu.

Seti terk eden personel geri geldi ve makyaj sanatçıları Xia Xingcheng ve Yang Youming'in makyajlarını düzeltmeye başladı. Dekorlardan sorumlu personel, kabinin dördüncü tarafını kapatmak için bir tahta taşıdı ve kabinin içine doğru çekim yapan bir kamera yükseltildi.

Xia Xingcheng ve Yang Youming böyle kapalı bir alanda tek başlarına kaldıklarında, bu gerçeklik hissi daha da yoğunlaştı.

Xia Xingcheng'in bir önceki sahnedeki duygularından henüz kurtulamadığı belliydi. Çekim resmen başlamadan önce, gözleri Yang Youming'in dudaklarına sabitlenmişti ve bir kez daha öpülme hissini dört gözle bekliyordu.(bebeğim)

Yang Youming elini boynuna götürerek ruh halini yatıştırır gibi yaptıktan sonra He Zheng'e yüksek sesle, "Sahnenin tamamını mı istiyorsun?" diye sordu.

He Zheng, "Hayır, sadece birkaç dolgu çekimine ihtiyacım var. Xingcheng'in az önce başını kaldırma şekli gerçekten çok iyiydi, aynısını kameraya bakarken de yap."

Xia Xingcheng başıyla küçük bir selam verdi. Bir süre sonra He Zheng'in kendisini sadece monitörden görebildiğini fark eden Xia Xingcheng, "Tamam!" dedi. Ağzını açtığında boğazının dayanılmaz derecede kısıldığını fark etti.

Yang Youming onun gözlerinin içine baktı ve aniden, "Bir dakika bekle." dedi. Kabinin kapısını iterek açtı ve dışarı çıktı, ardından bir şişe suyla geri döndü, şişenin kapağını açtı ve Xia Xingcheng'e uzattı.

Xia Xingcheng büyük bir yudum içti ve şişeyi Yang Youming'e geri vererek, "Teşekkür ederim." diye fısıldadı.

Çekimler resmen başladı ve Yang Youming onun boynunu öptükten sonra başını yukarı kaldırıp görüş açısını doğrudan tepedeki kameraya yöneltti. Yanakları sıcaktı, dudakları hafifçe aralandı ve sıcak bir nefes verdi.

Xia Xingcheng bundan sonra uzun bir süre boyunca kameradaki görüntüsüne bakmaya cesaret edemedi, öyle ki filmi bile izlemedi. İleride Yang Youming'le yan yana oturup filmi birlikte izledikleri zamana kadar, üstündeki kameraya baktığında gözlerinin o zamanlar bir aktör olarak gerçekleştirmesi imkansız olan bir aşk ve arzuyla dolup taştığını bilmiyordu.

.
.
.

Anne Fang'ın iyileşip hastaneden taburcu olduğu gün Yu Haiyang, Fang Jianyuan ve annesi için bir yemek pişireceğini söyledi.

Aslında, Anne Fang'ın hâlâ yemekten kaçınması gereken çok fazla yiyecek vardı ve sadece hafif yiyecekler yemesine izin veriliyordu. Dahası, bir süre sonra mutfakta oturmak kendisini biraz kötü hissetmesine neden oldu, bu yüzden önce yukarı çıktı ve Fang Jianyuan'a yemek vakti geldiğinde kendisini aşağı çağırmasını söyledi.

Yu Haiyang, "Tekrar aşağı inmek için zahmet etmene gerek yok, Xiao Yuan'a daha sonra sana göndermesini söylerim, böylece odanızda yiyebilirsiniz."

Anne Fang telaşla konuştu, "Buna cesaretim var mı? Senin için zor oldu, daha sonra birlikte yemek yemeye geleceğimden emin olabilirsin."

Yu Haiyang gülümsedi, "İkinizi de pek çok kez rahatsız ettim ve hatta birkaç öğün yemeğinizi aşırdım. Bana karşı hâlâ bu kadar kibar olman mantıklı değil, jie."(Jie abla demek)

Anne Fang gülümseyerek şöyle dedi: "Tamam, sana karşı kibar olmayacağım. Xiao Yu, çok fazla yapmadığından emin ol. Sen ve Xiao Yuan'ın hepsini bitiremeyeceğinizden endişeleniyorum."

"Xiao Yuan'ın büyüyen bir vücudu var ve her şeyi bitirebilir."

Fang Jianyuan ona bir bakış atmaktan kendini alamadı ve annesinin ayağa kalkıp dışarı çıktığını görünce aceleyle peşinden gitti.

Annesinin merdivenleri çıkmasına yardım ettikten sonra, Fang Jianyuan'ın ayak sesleri hafif ve hızlıydı, birinci kata koşarak indi ve mutfağa döndü.

Yu Haiyang, Mama Fang için özel olarak hazırladığı çorba için doğranmış beyaz turpu buharı tüten bir tencereye döktü ve ardından bir kepçeyle tenceredeki sebzeleri hafifçe karıştırdı.

Fang Jianyuan ona doğru yürüdü ve arkadan beline sarıldı, başı Yu Haiyang'ın sırtına yaslandı.

Ocağın ateşini biraz daha yükselten Yu Haiyang ellerini önlüğüne sildi ve arkasını dönerek Fang Jianyuan'ı kaldırıp odanın ortasındaki yemek masasına oturttu, "Yemek bir dakika içinde hazır olacak."

Yu Haiyang bununla birlikte sobaya doğru geri döndü.

Fang Jianyuan ayağıyla adamın bacağına takılmaktan kendini alamadı ve Yu Haiyang başını çevirdiğinde başını kaldırıp tavana bakıyormuş gibi yaptı, ancak sobanın yanındaki tavanın is yüzünden kararmış olduğunu gördü.

Yu Haiyang gülümseyerek kollarını açtı ve Fang Jianyuan'ı kucakladı, dudaklarına şefkatli bir öpücük kondurdu, ardından ellerini vücudunun iki yanına koydu ve Fang Jianyuan'a bakarak, "Yemek yapmama izin vermezsen, annen daha sonra ne yiyecek?" dedi.

Fang Jianyuan, "Annem bugünlerde hiç yemek yapamıyor. Ne yapmalıyım?"

Yu Haiyang gülümsediğinde gözlerinin kenarları hafifçe aşağı eğildi. "Senin için her gün yemek yapacağım, tamam mı? Her gün işten döndüğümde ilk işim sana yemek pişirmek olacak. Sadece bir gece önceden ne yemek istediğini söyle."

Sol elinin parmaklarını sağ elinin içinde tutan Fang Jianyun başını eğdi, "Çok fazla sosyal gezin var."

Bu sözleri duyan Yu Haiyang sıkıntılı bir şekilde iç çeker gibi yaptı. "Doğru," dedi ve devam etti, "Ama hiçbir şey bebeğim kadar önemli değil. Ya acıkırsa?"

Fang Jianyuan gülmekten kendini alamadı.

Yu Haiyang onun ağzının kenarını öptü, "Tamam. Shushu* gidip senin için yemek pişirecek."

(*叔叔 shushu: baba tarafından amca)

Fang Jianyuan onun ocaktaki meşguliyetini izlerken seslendi, "Shushu kim? Benden sadece on dört yaş büyüksün."

Yu Haiyang tenceredeki çorbanın kaynamasını izledi ve gazı kısarak bir tavaya bitkisel yağ döktü. Bir yandan da cevap verdi, "Ben annene 'jie' diyorum ama sen neden bana amca demiyorsun? Oh, bana jiujiu* da diyebilirsin."

(*舅舅 jiujiu: anne tarafından dayı)

Fang Jianyuan bir kahkaha attı. "Rüyanda görürsün! Benimle dalga geçmeyi bırak!"

.
.
.
Xia Xingcheng bundan sonra uzun bir süre boyunca kameradaki görüntüsüne bakmaya cesaret edemedi, öyle ki filmi bile izlemedi. İleride Yang Youming'le yan yana oturup filmi birlikte izledikleri zamana kadar, üstündeki kameraya baktığında gözlerinin o zamanlar bir aktör olarak gerçekleştirmesi imkansız olan bir aşk ve arzuyla dolup taştığını bilmiyordu.

Bu paragraf♥️

The Star Around The Sun[BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin