Yu Haiyang önce uzanıp marketin ışıklarını kapattı, sonra onu kovaladı Xia Xingcheng rolünden sıyrılmanın giderek zorlaştığını hissetti ve hatta bazen vücudunun tamamen Fang Jianyuan tarafından ele geçirildiğini hissetti.
Fang Jianyuan, Yu Haiyang ile on sekiz yaşındayken tanıştı. İlk kez birine aşık oldu ve aşık olmanın nasıl bir şey olduğunu öğrendi. Yu Haiyang yanında olmasa bile, her zaman, her yerde onu düşünüyor ve farkında olmadan gülümsüyordu.
Xia Xingcheng yavaş yavaş Fang Jianyuan ile birlikte bu duygulara kapıldıklarını fark etti. Bazen senaryoyu okurken, Yu Haiyang'ın adını gördüğünde bilinçsizce gülümsüyor ve sonra Yang Youming'i aramak için başını kaldırıyordu.
Yang Youming her zaman Yu Haiyang'a benzemiyordu. En hafif tabirle, Yang Youming'in ona bakışı hiçbir zaman Yu Haiyang'ın Fang Jianyuan'a bakışı gibi değildi.
Xia Xingcheng korkunç bir durumda olduğunu hissetti.
Ancak çekimler beklenmedik bir şekilde sorunsuz geçti. Sahne bittikten sonra He Zheng şaşkın bir halde monitörün önünde oturdu.
Xia Xingcheng neler olduğunu bilmiyordu. Yanına gitti ve He Zheng'e ne olduğunu sordu. Bir süre sonra He Zheng başını kaldırdı, "Tıpkı ona benziyorsun."
He Zheng, Xia Xingcheng'e sahnenin tekrarını gösterdi.
Xia Xingcheng ekranda Yang Youming'e yönelttiği gülümsemeyi gördü ve bir anda vücudunun her yerinde tüyleri diken diken oldu. Bu ölçüde rol yapabileceğini bile bilmiyordu. Yüz ifadesindeki tatlılık ve sevgi ekrandan taşacak kadar yoğundu.
Belli ki mutlu olması gereken bir şeydi ama Xia Xingcheng He Zheng'e isteksizce gülümsemekle yetindi, "İyi miydi?"
He Zheng ayağa kalktı ve Xia Xingcheng'in omzunu sıvazladı, "Bu harika, gerçekten harika."
Nedenini bilmiyordu ama Xia Xingcheng, He Zheng'in ses tonunda biraz rahatlık buldu. Bunun nedeni muhtemelen He Zheng'in de içinde bulunduğu durumun pek uygun olmadığının farkında olmasıydı. Rolünden derhal ayrılması gerekirken, bir kez daha geri çekilemedi.
O sırada menajeri Huang Jixin yeni gelen küçük bir çocuğu yakınlardaki bir programın kaydına götürüyordu, bu yüzden iki gününü ayırıp onu ziyaret etti.
Huang Jixin o gün sete vardığında, Xia Xingcheng Fang Jianyuan'ın Yu Haiyang ile tartıştığı bir sahneyi çekmeye hazırlanıyordu ama bunun doğru olduğu söylenemezdi. Daha doğrusu, Fang Jianyuan'ın iç çatışmasıyla ilgili bir sahneydi.
Huang Jixin oraya vardığında Xia Xingcheng henüz çekime başlamamıştı. Xia Xingcheng'i kenarda senaryoyla tek başına otururken gördü. Senaryoyu rulo haline getirmiş ve göğsüne bastırmıştı. Vücudu küçük sandalyenin üzerinde sallanıyordu ve gözleri hiçbir şeye odaklanmamıştı.
Xia Xingcheng'i bir süredir görmeyen Huang Jixin, onun tamamen farklı bir insan olduğunu hissetti.
Bu sahnede, Fang Jianyuan'ın annesi Yu Haiyang'ı onlarla birlikte akşam yemeği yemeye davet etti.
Evlerinde yemek odası ve mutfak aynı odadaydı, birinci kattaki bakkalın hemen arkasında ve deponun yanındaydı.
Fang Jianyuan'ın annesini oynayan kişi kırklı yaşlarında deneyimli bir oyuncuydu ama çok güzeldi ve en fazla otuz yaşında görünüyordu.
Üçü kare bir masanın etrafına oturdu ve Fang Jianyuan'ın annesi Yu Haiyang için hevesle yiyecek seçti.
Yu Haiyang ona 'Ling jie' diyordu çünkü Mama Fang'ın adında 'Ling' kelimesi vardı.
Mama Fang, açık sözlü ve dürüst bir kadındı, kocası evde değildi ve bir oğluna bakarken tek başına bir bakkal işletiyordu, bu zor ama aynı zamanda takdire şayan bir durumdu.
Yu Haiyang da insanlarla iyi iletişim kurabilen biriydi. Birkaç kelimeden sonra, Mama Fang sohbetin konusunun oldukça uygun olduğunu hissetti ve Fang Jianyuan'a gidip birkaç şişe bira getirmesini söyledi.
Başından beri Fang Jianyuan sessiz kalmıştı. Ayağa kalktığında Yu Haiyang'a baktı.
Bira ile döndüğünde, Yu Haiyang uzanıp birayı aldı ve Fang Jianyuan'a gülümsedi, "Teşekkür ederim, Xiao Yuan."
Fang Jianyuan Yu Haiyang'ın parmaklarını kendi parmaklarının üzerinde hissetti ve hemen elini geri çekti.
Yu Haiyang bira şişesini açtı, Mama Fang ve kendisi için birer bardak doldurdu ve ardından Fang Jinyuan'a, "Sen içer misin Xiao Yuan?" diye sordu.
Fang Jianyuan başını salladı.
Mama Fang, "O daha çocuk, ne içebilir ki?" dedi.
Yu Haiyang şişeyi masaya koydu ve gülümseyerek konuştu, "On sekiz yaşındaki biri çocuk değildir."
Fang Jianyuan her ikisini de izledi ve giderek daha fazla depresif hissetti, çünkü ilk kez Yu Haiyang ile arasında sadece cinsiyetten değil, aynı zamanda aralarındaki büyük yaş farkından dolayı da bir mesafe olduğunu derinden hissetti. Annesiyle birlikte şakalaşan Yu Haiyang gerçek bir orta yaşlı adamdı.
Kalbinde hâlâ bir çocuk gibi hissediyordu.
Kendini bu kadar sıkıntılı hissetmesinin nedeni buydu. Yu Haiyang ile neden bu kadar belirsiz bir ilişki içinde olduklarını anlamıyordu. Yemek masasında annesiyle konuşup gülen bir yetişkinden hoşlanmıyordu, üstelik bu kişi bir erkekti. O adamdan hoşlanan kendisinden daha da nefret ediyordu.
Bu, Xia Xingcheng'in bu sahne için notlar alırken senaryosuna yazdığı uzun iç çatışmaydı. Ayrıca sahneyi He Zheng ile tartışmış ve Yang Youming ile Fang Jianyuan'ın ruhsal durumu hakkında konuşarak neden bu kadar rahatsız hissettiğini anlamaya çalışmıştı.
Yine de bu, herhangi bir psikolojik analizin seslendirilmediği, yalnızca yakın plan çekimlerin, duygusal repliklerin ve fiziksel ifadelerin gösterildiği bir filmdi.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Star Around The Sun[BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür:Film Sektörü, Romantik, Yaoi Bölüm Sayısı:150 Ortalama oyunculuk becerisi ve görünümüyle Xia Xingcheng, altı yıldır eğlence sektöründe küçük bir yıldızdı. Ancak bir gün ünlü bir yönetmen onu çok sayıda ödüllü film imparatoru Yang You...