13.Bölüm

166 25 0
                                    

Sette akşam, Fang Jianyuan odasında kitap okurken aniden bir müzik sesi duydu. Pencereden dışarı baktı ve müziğin üst kattan geldiğini duydu.

Geçmişte üst kattaki odada kimse yaşamıyordu ve müziğin sesinin artık okuyamayacağı kadar gürültülü olacağını, onu sinirlendirip üzeceğini tahmin etmemişti.

Bir süre sonra Fang Jianyuan kitabı kapattı, ayağa kalktı, kapıya yöneldi ve dışarı çıktı, bir göz atmak ya da en azından yeni adamdan müziğin sesini kısmasını istemek için üst kata çıktı.

Koridordaki ışıkların hiçbiri yanmıyordu, yan taraftaki ebeveynlerinin yatak odasının kapısı kapalıydı ve annesi bir düzine dizi bölümünü izliyordu.

Fang Jianyuan şort ve atlet giyiyordu, açıkta kalan tüm derisi beyaz ve sağlıklı görünüyordu. Bir gencin bahar havası ve canlılığıyla merdivenlere yöneldi, durdu, sonra tekrar yürüdü, yukarı baktı ve tereddütle ilerledi.

Üçüncü katta sadece Yu Haiyang'ın kaldığı oda vardı. Şu anda oda görünmüyordu ama kapının altından ışıklar geliyordu. Elbette, hafif gürültülü bir müzik sesi de vardı ve bu sırada şarkı değişmiş, çok daha yumuşak bir hale gelmişti.

Fang Jianyuan'ın sandaletleri yere her temas ettiğinde ses çıkarıyordu, bu yüzden adımlarını bilinçsizce hafifletti. Neden bu kadar sinsi davrandığını bilmiyordu. Kapıya gitti ve hafifçe vurdu.

Yanıt gelmedi.

Fang Jianyuan uzandı ve kapıyı biraz daha iterek içeri baktı. Odada kimseyi görmedi ama pencerenin yanındaki masanın üzerinde duran CD çaları fark etti.

O zamanlar, yaşadığı küçük ilçede bu tür bir CD çalar nadir bulunuyordu.

Fang Jianyuan uygunsuz olabileceğinin farkında olarak içeri süzüldü ama masaya kadar yürüdü ve masanın üzerindeki boş CD kutusunu aldı.

Birden odada bir ses duyuldu, "Neye bakıyorsun sen?"

Fang Jianyuan dondu kaldı ve arkasına dönüp baktığında Yu Haiyang'ın gecelik giydiğini, saçlarını havluyla sildiğini ve ona doğru yürüdüğünü görünce anında korktu.

Yu Haiyang banyodan yeni çıkmıştı. Az önce banyo yapıyordu ve müzik sesi suyun sesini maskelediği için Fang Jianyuan bunu fark etmemişti.

Fang Jianyuan ne yapacağını şaşırmıştı. Başkalarının odalarına izinsiz girmek gibi utanç verici bir durumla başa çıkmak için yeterli sosyal deneyime sahip değildi. Sadece elindeki CD kutusuna bakıp "Ben..." diyebildi.

Yu Haiyang saçını sildiği havluyu yatağın üzerine attı, Fang Jianyuan'a yaklaştı, gülümsedi, "Bu şarkıyı seviyor musun?"

Fang Jianyuan, Yu Haiyang'ın vücudundan yayılan ve havaya sinen hafif sabun kokusundan kaynaklanan nemi hissetti. Bir an için başını kaldırmaya cesaret edemedi ve sadece "hı-hmm." diyebildi.

Yu Haiyang aniden uzandı

Fang Jianyuan irkildi ve o anda Yu Haiyang'ın kendisine uzandığını düşündü, ancak Yu Haiyang sadece arkasındaki CD çalara uzandı ve şarkıyı baştan çalmak için düğmeye bastı.

Sonra Yu Haiyang ve Fang Jianyuan masanın kenarına yan yana yaslandılar. Adam masanın üzerindeki sigara tabakasını aldı ve Fang Jianyuan'a "Sigara içiyor musun?" diye sordu.

"Hayır." diye yanıtladı Fang Jianyuan.

Yu Haiyang gülümsedi, kendisi için bir sigara yaktı ve parmaklarının arasına sıkıştırdı. Bir nefes duman çekti ve ardından yavaşça dışarı verdi.

Fang Jianyuan çok rahatsızdı, parmakları bilinçsizce elbisesinin eteklerini karıştırıyordu.

Yu Haiyang ona "Kaç yaşındasın?" diye sordu.

Fang Jianyuan "On sekiz." diye cevap verdi.

Yu Haiyang iç çekerek gülümsedi, "On sekiz, ne eğlenceli bir yaş."

Fang Jianyuan daha sonra, "Peki ya sen?" diye sordu.

"Ben daha yaşlıyım. Otuz iki." Her zaman gülümseyerek ve nazik bir ses tonuyla konuşurdu, bu da insanların kendilerini ne ciddi ne de rahatsız hissetmelerine neden olurdu.

Fang Jianyuan, "Neden otuz iki yaşındasın ve hâlâ evlenmedin?" diye sordu. On sekiz yaşındaki bir genç için otuz iki yaş gerçekten de genç sayılmazdı ve etrafındaki otuz yaşındakilerin zaten birkaç yaşında çocukları vardı.

Yu Haiyang soruya sadece güldü ve cevap vermedi.

Çekim bittikten sonra Yang Youming yanından uzaklaştı ve Xia Xingcheng havada kalan dumanın kokusunu hâlâ alabiliyordu. Orada kalıp masaya yaslandı ve bir süre sonra parmaklarıyla burnunu ovuşturdu.

Asistan cep telefonunu getirdi ve az önce kendisine bir telefon geldiğini söyledi.

Xia Xingcheng arayanın kimliğindeki ismi gördüğünde, bir anda gerçekliğe geri çekildiğini hissetti. Arayan Wei Zehui'ydi, kendisi kadar popüler olmayan C-listesinde bir erkek yıldızdı ama ailesi çok zengindi, bu yüzden eğlence sektörüne katılmıştı.

Xia Xingcheng onu birlikte film çekerken tanıdı ve ikisi oldukça iyi anlaştı. Kısa süre önce ayrıldığı eski kız arkadaşı Xiao Yu ile Wei Zehui aracılığıyla tanışmıştı.

Xia Xingcheng telefonunu bir süre sessizce tuttuktan sonra asistanına geri verdi, "Şu an için onunla ilgilenmek istemiyorum."

Son iki gündeki çekimler başlangıçtakinden daha sorunsuzdu. He Zheng, Xia Xingcheng'e Fang Jianyuan olma hissini yavaş yavaş bulduğunun açık olduğunu ve bazı ayrıntılar biraz daha cilalanabilir olsa da, bunun için çok endişelenmeye gerek olmadığını söyledi. Bununla birlikte, He Zheng'in çok memnun olduğu bir şey vardı ve o da Xia Xingcheng'in Fang Jianyuan'ının Yu Haiyang'a karşı çok iyi bir tutuma sahip olmasıydı.

Xia Xingcheng bunu dikkatle düşünmüştü. Fang Jianyuan'ın Yu Haiyang'a karşı tutumu nasıldı? Duyguları muhtemelen çekingen ama meraklı, yakışıklı ve çekici bir yetişkin erkekle karşılaştığında özlem duyan basit bir genç adamın duygularıydı. Bu bir bakıma Yang Youming'e karşı kendi tutumuna benziyordu.

Kendisi de uzun yıllar boyunca bir idol olmuştu, ancak Yang Youming'e karşı aynı şekilde hissediyordu, çekingen ama özlem dolu. Çekingenliği Yang Youming'den uzak durmasına neden olurken, özlemi bilinçaltında onu Yang Youming'e yaklaşmaya itiyordu. Çelişkili ruh hali, Yang Youming'in o geceki sözlerini dinledikten sonra daha da belirginleşti.

Xia Xingcheng başını salladı ve şöyle düşündü: İşte, ben Fang Jianyuan'ım ve o da Yu Haiyang.

.
.
.

The Star Around The Sun[BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin