21.Bölüm

153 25 4
                                    

Yu Haiyang önce uzanıp marketin ışıklarını kapattı, ardından Fang Jianyuan'ın yolunu keserek onu merdivenlerin önüne kadar kovaladı. "Ben yaparım."

"Gerek yok." diye anlaşılmaz bir şekilde ısrar eden Fang Jianyuan, kucağında vantilatörle merdivenlerden yukarı çıktı.

Yu Haiyang'ın kolları uzandı ve Fang Jianyuan'ı arkadan kuşatarak vantilatörü yakaladı ve yukarı doğru yoluna devam etmesini engelledi.

Fang Jianyuan çırpınarak vantilatörü sıkıca tuttu ve bırakmayı reddetti. Mücadele sırasında vantilatör merdivenin metal korkuluklarına çarptı ve yüksek bir ses çıkardı.

İrkilerek hareketleri durdu ve Yu Haiyang onu bıraktı.

Bir süre sonra üst kattan bir kapı sesi geldi ve Fang Jianyuan'ın annesi ikinci kattan yüksek sesle "Ne yapıyorsun?" diye sordu.

Fang Jianyuan endişeyle başını kaldırdı, "Önemli bir şey değil, odamdaki vantilatör bozuldu, ben de alt kattakini almak istedim!"

Annesi, "Biraz dikkatli ol!" dedi. Daha sonra bir kapı kapanma sesi duyuldu.

Fang Jianyuan rahat bir nefes aldıktan sonra tek bir kelime bile etmeden kucağında vantilatörle yukarı doğru yürümeye devam etti.

Yu Haiyang sadece onun peşinden gitti.

Birinci ve ikinci katlar arasındaki merdivenlerin köşesine doğru yürürken, Fang Jianyuan duruşunun son derece yorucu olduğunu hissetti. Vantilatörü yere bıraktı ve farklı bir pozisyonda taşımak istedi.

Vantilatör yere değer değmez Yu Haiyang onu arkasından kucakladı.

Fang Jianyuan korkudan başını kaybetti ve mücadele etti.

"Şşşt---" Yu Haiyang'ın sesi başının üzerinde duyuldu. Bir eliyle Fang Jianyuan'ın belini kavradı ve onu havaya kaldırdı, diğer eliyle de nazikçe ağzını kapattı, "Anneni rahatsız etme!"

Ardından Yu Haiyang, Fang Jianyuan'ı pencere kenarına oturttu. Mücadele etmeyi bırakmıştı, sadece hafifçe nefes alıyordu ve Yu Haiyang ellerini pencere pervazına bastırarak Fang Jianyuan'ı kollarının arasına hapsetti.

Yu Haiyang eğilip ona yaklaştı ve fısıldayarak, "Sorun nedir?" diye sordu.

Fang Jianyuan, Yu Haiyang'ın üzerindeki alkol kokusunu aldı ve vücudu neredeyse arkasındaki cama yapışacak şekilde geri çekildi. Yu Haiyang'dan uzaklaştı.

Bunun üzerine Yu Haiyang başını çevirerek onun gözlerinin içine bakmakta ısrar etti. "Bana neden kızgınsın?" Belli ki hiçbir şey yapmamıştı.

Fang Jianyuan cevap vermedi - bu sorunun hiçbir cevabı yoktu. Yu Haiyang yanlış bir şey yapmamıştı. Bilinçsizce telaşlanan ve ondan kaçınan kendisiydi.

Yu Haiyang kulağına yaklaşarak, "Özür dilerim." dedi.

Fang Jianyuan gözlerini indirdi ve yaz havası kadar yapışkan bir sesle konuştu, "Benden özür dilemene gerek yok."

"Hayır." Yu Haiyang aniden Fang Jianyuan'ın elini tuttu ve göğsüne sertçe bastırdı.

Yu Haiyang'ın göğsü sıcak ve terden nemliydi ve o anda Fang Jianyuan Yu Haiyang'ın sarhoş olduğunu açıkça hissedebiliyordu.

Yu Haiyang elini sıktı, "Bebeğimin kızgın olması tamamen benim hatam."

Fang Jianyuan hemen nefes almayı kesti ve kulakları bile hafifçe çınlıyor gibiydi. Yu Haiyang'a baktı ve ne yapacağını tamamen şaşırdı.

Yu Haiyang nazikçe ona baktı. Dışarıdaki ışık pencereden içeri süzüldü ve Fang Jianyuan'ın tamamen terle kaplı alnını ve burnunu aydınlattı. Yu Haiyang pantolonunun cebinden bir mendil çıkardı ve dikkatle Fang Jianyuan'ın yüzündeki teri silmesine yardım etti. Aynı zamanda, "Geri dönüp bir duş daha aldığında, gege'ne kızma." dedi.(gege:abi)

Fang Jianyuan garip bir şekilde döndü, "Gege kim? Utanmaz."

Yu Haiyang gülümsedi, "Amcana kızma."

Fang Jianyuan'ın solgun teninde belli belirsiz bir kırmızılık vardı.

Yu Haiyang, Fang Jianyuan'ın terini silmek için kullandığı mendili pantolonunun cebine geri koyduktan sonra vantilatörü yukarı taşımak için döndü.

Fang Jianyuan bir süre pencere kenarında oturduktan sonra aşağı atladı ve onu üst kata kadar takip etti.

Yu Haiyang vantilatörü odasına kadar taşıdı ve yere bıraktı, yere çömeldi ve prize taktı, sonra uzanıp vantilatörü açtı.

Kısa bir süre sonra vantilatörün kanatları dönmeye başladı ve kapının girişinde duran Fang Jianyuan serin bir esinti hissetti.

Yu Haiyang kırık vantilatörü köşeye sürükledi, "Tamir edilip edilemeyeceğini görmek için yarın bakmana yardım edeceğim. Bugün çok geç oldu. Annenin uykusunu böler."

Fang Jianyuan yumuşak bir 'Mm' sesi çıkardı.

Yu Haiyang ona doğru yürüdü, elini yanağının kenarına koydu ve parmağıyla kulağını ovuşturdu. "Eğer mutlu değilsen, bana söyle. Somurtma."

Fang Jianyuan mırıldandı, "Değilim."

Yu Haiyang'ın parmağı isteksizce kulağında oyalandı ve bir süre sonra ellerini bırakarak "İyi geceler." dedi.

Fang Jianyuan kapının bir tarafına yaslandı ve Yu Haiyang'ın kalan boşluktan odadan çıkışını izledi.

.
.
.

The Star Around The Sun[BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin