Gradual Distance'ın çekimlerinin tamamlandığı gece, He Zheng ve Xia Xingcheng kutlama yemeğinde bol bol şarap içtiler. Ardından, Xia Xingcheng balkonda sigara içmek için He Zheng'e eşlik etti. Restoranın geniş bir balkonu vardı ve dışarıda sadece onlar vardı.
Xia Xingcheng, He Zheng'e sordu, "Yönetmen He, bir keresinde bu filmin arkadaşınızın hikayesine dayandığını söylemiştiniz."
He Zheng korkuluklara yaslandı, bir eliyle sigarasını tutarken diğer elini korkulukların üzerine uzattı. Uzaklara baktı ve sadece yumuşak bir 'hm' sesi çıkardı.
"O zaman..." Xia Xingcheng bu soruyu sormanın uygun olup olmadığını bilmiyor gibiydi, "Sonunda gerçekten bir araya gelmediler mi? Yani gerçek Fang Jiangyuan ve Yu Haiyang."
He Zheng sigarayı dudaklarına götürdü, ağzında tuttu ve derin bir nefes çekti, ardından telaşsızca, "Tüm sanatsal yaratımlar her zaman gerçeğin işlenmiş bir versiyonudur." demeden önce balkonun korkuluğundaki kolunu yavaşça düzeltti.
Xia Xingcheng, "Hangi bölüm olduğunu sorabilir miyim?" dedi.
Bu kez He Zheng ona baktı ve omzunu sıvazladı, "Çok uzun zaman oldu, sorma."
He Zheng'in cevabı Xia Xingcheng'in beklenmedik bir şekilde üzülmesine neden oldu. Önüne bakmak için döndü.
He Zheng sözlerine şöyle devam etti: "Bu gerçekten çok zor. Bu sadece o dönemle sınırlı değil, bugün de zor; herkesin devam edememesi normal."
Xia Xingcheng ellerini ceketinin ceplerine soktu ve "Anlıyorum." dedi.
Çekimler sona erdiğinde ve Xia Xingcheng'in işi bittiğinde, ertesi sabahki dönüş uçağına bindi. Havaalanında uçaktan indiğinde, onu almaya gelen çok sayıda hayranını gördü, birçoğu kameralarla onu takip ediyor ve yol boyunca fotoğraflarını çekiyordu.
He Zheng'in filminde rol aldığı zamandan bugüne kadar popülaritesi sürekli artmıştı. Ancak bu aslında biraz garipti - He Zheng'in filmi şimdiye kadar hiç tanıtılmamıştı. Ya dedikodu medyası ya da hayranları haberleri kendileri araştırıyordu.
Daha önce, ne zaman popülaritesi artsa, bu bir eser yayınlandıktan sonra olmuştu. Ancak şimdi, henüz çekim aşamasındayken yeni hayranlar edinmişti. Xia Xingcheng bunun nedenini tam olarak anlayamıyordu ama bunu sadece Yang Youming ve He Zheng'in yüksek derecede ilgi görmesine bağlayabilirdi.
Bugün hiç makyaj yapmamıştı ve yüzünün büyük bir kısmını kapatmak için bir maske kullanmıştı, ancak bu maske bitkin ve cansız görünen gözlerini yeterince kapatmıyordu. Kendisini almaya gelen hizmetli arabasına binene kadar yol boyunca hayranlarına el salladı.
Bindikten sonra Huang Jixin valizlerini taşımasına yardım etti ve hepsini arabaya yığdı, ardından kendisi bindi, Xia Xingcheng'in yanına oturdu ve şoföre sürmeye başlamasını söyledi.
Xia Xingcheng koltuğunda geriye yaslandı ve maskesini çıkarmak için elini kaldırdı.
Huang Jixin ona baktı ve ardından, "Şu sefil görünüşüne bir bak!" dedi.
Xia Xingcheng şaşkındı, "Ne?"
"Herkes senin yine kilo verdiğini söyleyecek."
Xia Xingcheng içini çekti, "Hava çok sıcaktı, iştahım yoktu ve hepimiz çekimlerden yorgun düştük."
Huang Jixin hiçbir şey söylemedi ve sadece ona baktı.
Xia Xingcheng, "Neden bana bakıyorsun?"
Huang Jixin, "Kısa bir mola vermek ister misin?"
Xia Xingcheng ona şaşkınlıkla baktı, "Ne zamandan beri bana karşı bu kadar iyisin, dinlenmeme izin vermek için inisiyatif alıyorsun? Ne zamandır?"
Huang Jixin kalçasına vurdu, "Yarım ay. Sana seyahate çıkman için biraz zaman vereceğim."
Xia Xingcheng koltuğun arkasına iyice yaslandı ve başını eğerek pencereden dışarı baktı. Bir süre sonra söyledi, "Hayır teşekkürler, çalışmayı tercih ederim."
Huang Jixin, "Şuna ne dersin, sen geri dön ve iki gün iyi bir uyku çek, ben de iş hakkında konuşmak için seni bulayım."
Xia Xingcheng başını salladı.
Huang Jixin, Xia Xingcheng'i eve gönderdikten sonra ayrıldı.
Xia Xingcheng bavullarını oturma odasına yığdı. Eşyalarını yerleştirme zahmetine katlanamayınca doğruca banyoya gidip duş aldı ve bir çift külot giyerek odasına döndükten sonra uyumak için uzandı.
İlk başta, uykuya dalmadan uzun süre yattı. Vücudunun yorgun olduğu belliydi ama beyni anormal derecede çalışıyordu.
Birkaç gün önce film çekimleriyle meşgul olduğu için düşünecek vakti olmamıştı ama şimdi ortalık sakinleştiği için aklındaki tek şey Yang Youming ekipten ayrılmadan önce çektikleri filmin son birkaç sahnesiydi.
Otobüste olduğunu ve Yang Youming'in yolun kenarında onu çağırdığını hatırlıyordu ama kısa bir süre sonra gözleri ve burnu sızlamaya başlamıştı. Bu düşünce zincirini engellemek için elinden geleni yaptı ve komodinin üzerinde şarj olmakta olan telefonuna uzandı.
Telefon sessizdeydi. Cevapsız bir arama ve birkaç wechat mesajı gördü, hepsi de döndüğünü bilen arkadaşlarından onu yemeğe davet ediyordu. Bunların arasında annesinden gelen ve memleketine dönmek için biraz zaman ayırmak isteyip istemediğini soran bir mesaj da vardı.
Xia Xingcheng annesinin wechat'ine cevap vererek önce bir sonraki iş planlarının ne olduğuna bakacağını söyledi. Diğer tüm davetler şimdilik bir kenara bırakıldı.
Parmakları telefonun ana ekran simgesini defalarca kaydırdı ve birkaç denemeden sonra nihayet weibo'yu açtı. Çok sayıda paylaşım, yorum ve çeşitli özel mesajlar vardı, ancak bunları dikkatlice inceleyecek zamanı yoktu, sadece üstünkörü bir bakış attı. Sonra takip listesini açtı ve Yang Youming'i buldu.
Yang Youming çekimleri bitirip ayrıldığından beri kendisinden haber alınamıyordu.
Xia Xingcheng onun weibo'suna baktı ve onun da güncellenmemiş olduğunu gördü. En son paylaşım hâlâ adamın ekibe katıldıktan kısa bir süre sonra yaptığı paylaşımdı.
Mantıklı bir şekilde devam etmemesi gerektiğini bilmesine rağmen, Xia Xingcheng vücudunun tepkisini kontrol edemedi. Yang Youming'in ismini aradı, ancak hala kendisiyle ilgili yeni bir haber olmadığını gördü. Sanki bu kişi sırra kadem basmış gibiydi.
Yang Youming'in şu anda hâlâ Çin'de olup olmadığını bile bilmiyordu.
Xia Xingcheng telefonunu bıraktı ve bir süre kıpırdamadan yattıktan sonra tekrar telefonunu almak için arkasını döndü. Bu kez Weibo'da başka bir ismi aradı: Yuan Qian. Karısı Yuan Qian hiçbir zaman kişisel bir hesap açmamıştı. Sadece bir stüdyo hesabı vardı ve evlendikten sonra nadiren haber oluyordu.
Ancak araştırması, bir hafta önce bir internet kullanıcısının restoranın dışında çektiği bir fotoğrafı ortaya çıkardı. Yuan Qian tek başına değildi, yanında birkaç arkadaşı vardı ama resimde Yang Youming'den hiçbir iz yoktu.
Xia Xingcheng bir süre fotoğrafa baktıktan sonra Weibo'dan çıktı.
Aslında Yang Youming'in wechat'inin yanı sıra telefon numarasına da sahipti, ancak Yang Youming hayatını sosyal medyada asla göstermeyen biriydi, bu yüzden Xia Xingcheng önce onunla iletişime geçme girişiminde bulunmasaydı, adamla hiçbir teması olmayacaktı.
Xia Xingcheng telefonunu kenara fırlattı ve yüzünü bastırmak için battaniyeyi yukarı çekti.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Star Around The Sun[BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür:Film Sektörü, Romantik, Yaoi Bölüm Sayısı:150 Ortalama oyunculuk becerisi ve görünümüyle Xia Xingcheng, altı yıldır eğlence sektöründe küçük bir yıldızdı. Ancak bir gün ünlü bir yönetmen onu çok sayıda ödüllü film imparatoru Yang You...