41.Bölüm

157 25 5
                                    

Sonraki çekimler sorunsuz geçti.

He Zheng'in çok fazla talebi yoktu. Birkaç replik ve yakın plan çekimler dışında, ikisinin suda kendi başlarına oynamalarına izin verdi.

Aslında senaryoya hiç gerek yoktu. Ne zaman ve nerede olursa olsun, Xia Xingcheng'in gözleri her zaman Yang Youming'in üzerinde olurdu. Yang Youming konuşurken, Yang Youming'e ciddiyetle bakar ve yüzünde bir gülümsemeyle onu dinlerdi, ancak Yang Youming'in gözleri onun üzerindeyken, bilinçaltında kıpırdanarak başını hafifçe eğmekten kendini alamazdı.

He Zheng monitörün arkasındaki küçük tabureye oturdu, bir eli çenesindeydi ve açık parmakları dudaklarının yarısını kapatıyordu. Ruh halini bu kadar iyi ayarladığı için Xia Xingcheng'i övmesi gerekip gerekmediğini düşünürken ifadesi biraz karışıktı.

Sahne sona erdiğinde He Zheng iki elini kaldırarak başparmaklarıyla onayladı.

Günün çekimlerinin sonunda oyuncular ve ekip geceyi geçirmek üzere otele döndü.

Xia Xingcheng erkenden bir duş aldı ve yatağının yanına dönerek difüzörü açtı ve hafif lavanta kokusunun tüm odayı doldurmasına izin verdi.

Aktörler böyleydi. Yılın büyük bir bölümünü film çekerek geçirirler ve bir otel odasında evlerinden daha fazla gün geçirirlerdi. Bir yere alıştıklarında, toparlanıp bir sonraki otel odasına geçmeleri ve çevrelerine yeniden alışmaları gerekiyordu.

Xia Xingcheng yatağının başında oturmuş ertesi günün senaryosunu okuyordu. Telefonu komodinin üzerinde şarj olurken ekran aniden bir mesaj aldığını gösterecek şekilde aydınlandı.

Mesajın içeriğini okumadan önce Yang Youming'in ismine bir göz attı. Hemen senaryoyu bir kenara bıraktı ve telefonu almak için uzandı.

Yang Youming ona bir mesaj göndermiş ve "Gece yarısı bir şeyler atıştırmak ister misin?" diye sormuştu.

Telefonuna bakan Xia Xingcheng biraz afallamıştı. Uzun zamandır birlikte film çekiyorlardı ama Yang Youming ilk kez onu özel olarak dışarı davet ediyordu. Davetin ayrıntılarını düşünecek vakti yoktu ve Yang Youming'in aniden fikrini değiştirmesinden korktuğu için hemen "evet" cevabını verdi. Kıyafetlerini değiştirmek için aceleyle kalktığında, telefonuna döndü ve birkaç kelime yazdı: "Hemen geliyorum."

Telefonunu tekrar bırakan Xia Xingcheng gardıroba doğru yürüdü, gözleri yıldırım hızıyla kıyafetlerin üzerinde gezindi. Sonunda ince, bol, uzun kollu bir gömlek ve kot pantolon seçti ve üzerini değiştirdi. Birden aklına bir şey geldi, sonra gardırobun yanındaki kasayı açtı ve Yang Youming'in ona verdiği kolyeyi çıkardı.

Kolyeyi elinde evirip çevirdi ama sonunda kutusuna geri koyarak kasaya geri yerleştirdi.

Yatağın yanındaki açık bavuluna geri döndü, bir çift küpe buldu ve taktı. Sonunda bir şapka taktı ve spor ayakkabılarını giydi, ardından telefonu ve anahtar kartıyla odadan çıktı.

Xia Xingcheng kapıdan çıktığında, o sırada yan odadan çıkmakta olan Yang Youming'e çarptı ve kapısı hafifçe kapandı.

Yang Youming de rahat giyinmişti ve başında benzer bir beyzbol şapkası vardı. Şapkanın kenarının yüzünün büyük bir kısmını gölgede bırakması için hafifçe aşağı bastırılması yeterliydi.

Xia Xingcheng açıklanamaz bir şekilde heyecanlıydı. Koridorda Yang Youming ile yan yana yürürken, spor ayakkabıları yumuşak halıda neredeyse hiç ses çıkarmıyordu. "Sadece ikimiz mi varız?" diye sordu usulca.

"Başkalarını da davet etmek ister misin?"

Xia Xingcheng ona hızlı bir bakış attı ve bunun muhtemelen gerçek bir soru olduğunu düşünerek, "Hayır, sadece biz olalım." dedi.

Yang Youming başını salladı. Önce uzanıp asansörün düğmesine bastı, ardından Xia Xingcheng'e söyledi, "Li Yun gece yarısı atıştırmalıkları yemiyor. Kilo almaktan korkuyor."

Saat gece on biri çoktan geçmişti. Asansörden otel lobisine inerken başka bir müşteriyle karşılaşmadılar ve resepsiyonun önünden geçerken sadece otelin kapıcısı başını kaldırıp baktı.

Yang Youming otelin cam kapısını iterek açtı ve Xia Xingcheng'in önce içeri girmesine izin verdikten sonra onu takip etti.

Otelden çıktıkları anda Xia Xingcheng beklenmedik bir şekilde hafif bir ürperti hissetti. "Burası biraz daha soğuk."

Yang Youming arkasından yumuşak bir "Mm" sesi çıkardı.

Xia Xingcheng arkasını döndü ve ona "Taksi çağırmak ister misin?" diye sordu. Yang Youming'in şoförden arabayı hazırlamasını isteyip istemediğini bilmiyordu.

Yine de Yang Youming, "Gerek yok, sadece on dakikalık yürüme mesafesinde." dedi. Bununla birlikte, spor ceketinin ceplerine uzandı ve otelin girişindeki basamaklardan aşağıya doğru yürüdü.

Xia Xingcheng adamla arasındaki mesafeyi koruyarak aceleyle onu takip etti. "Ne yemek istersin?"

Yavaşça yürüyen Yang Youming önüne baktı, "İki yıl önce bu otelde kalmıştım. O zamanlar bir arkadaşım beni kavrulmuş domuz ayağı konusunda uzmanlaşmış bir gece yarısı atıştırmalık tezgahına götürmüştü. Tadını hâlâ hatırlıyorum."

"Kavrulmuş domuz ayağı mı?" Xia Xingcheng, Yang Youming'in böyle sıradan bir yemek yediğini aklına bile getiremedi. Onun gözünde Yang Youming her zaman zarifti.

Yang Youming gülümsedi, "Doğru, domuz ayağının tadını ve yumuşak,  yapışkan dokusunu hatırlıyorum. O zamanlar, eğer bir şansım olursa kesinlikle tekrar yemem gerektiğini düşünmüştüm."

Otelin önündeki geniş cadde boyunca yürüdükten sonra, her iki tarafında da konutların sıralandığı daha küçük bir sokağa saptılar. Bu sırada, çoğu çoktan ışıkları söndürmüş ve uyumaya gitmişti, geriye sadece aralıklı birkaç sokak lambası kalmıştı. Etrafları özellikle sessizdi ve Xia Xingcheng kısa bir süre onların gölgelerine bakarak vücutlarının sürekli ileri geri hareketlerini izledi.

Yang Youming hemen yanındaydı. Yürürken zaman zaman elleri birbirine çarpıyordu. Bazen bir rüzgâr esiyor ve Yang Youming'in duş jelinin hafif kokusunu alabiliyordu. Ona biraz daha yaklaşmak istedi ama yapamadı.

Neredeyse yolun sonuna geldiklerinde, iki konutun arasındaki dar sokaktan aniden bir köpek fırladı ve ona daha yakın olan Xia Xingcheng'e havladı.

Aslında etrafları sessizdi ve köpeğin ani tiz havlamaları Xia Xingcheng'i sert bir şekilde ürküttü. Bilinçsizce yana doğru kaçtı, ardından Yang Youming uzandı ve Xia Xingcheng'i diğer tarafına iterek omzundan tuttu.

Yang Youming, "Korkma." dedi.

Köpek sokağın girişinde havladı ama acele etmedi.

Hızlandılar ve uzaklaştılar. Xia Xingcheng sokak lambalarının altında Yang Youming'in yüzündeki hafif gülümsemeyi fark etti. Xia Xingcheng'in görüş açısını fark etmiş gibi, dönüp Xia Xingcheng'e baktı, "Köpeklerden korkuyor musun?"

Xia Xingcheng bir anda kıpkırmızı kesildi, "Korkmadım. Sadece aniden ortaya çıktığı için beni ürküttü."

Yang Youming'in yüzündeki gülümseme kaybolmadı. Başını yana salladı, "Gerçekten mi?"

Xia Xingcheng, Yang Youming'in gerçekten bir köpekten korktuğunu düşünmesini istemedi ve kendini açıklamak istedi, ancak Yang Youming'in ayak sesleri aniden durdu ve Xia Xingcheng'in kulağına fısıldadı, "Geldik."

Bunu söylediğinde Yang Youming'in dudakları neredeyse Xia Xingcheng'in kulağına yapışmıştı.

Xia Xingcheng yukarı baktığında, küçük şeridin sonunda beliren geniş bir cadde gördü. Yolun kenarları çok genişti. Birisi yol kenarına bir tezgâh kurmuştu ve tezgâhın etrafında en az yedi ya da sekiz masa vardı ve çoğu müşterilerle doluydu.

Yang Youming'in onunla alçak sesle konuşmasına şaşmamalı.

-Çünkü yüzlerini göremeseniz bile, sadece uzun boylarına bakarak, bu yerdeki birleşik varlıkları yine de çok dikkat çekiciydi.

.
.
.

Ahhh görmek isterdim 🫠

The Star Around The Sun[BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin