70.Bölüm

139 19 1
                                    

Arabaya bindikten sonra Xia Xingcheng merakla Yang Youming'e "Tam olarak kimi ziyaret ediyoruz?" diye sordu.

Yang Youming ceketini çıkarmamıştı ama önü açıktı. "Ren Yuchang'ı tanıyor musun?"

Xia Xingcheng hafifçe şaşırarak bir "Ah" çekti ama hemen ekledi, "Elbette Ren Yuchang'ı tanıyorum." Gözlerini Yang Youming'e dikti, "Senin kalbinde, ben o kadar cahil ve beceriksiz miyim ki sırf şaka olsun diye şov dünyasında yer alıyorum?"

Ren Yuchang Çin'de tanınmış eski kuşak bir film yapımcısıydı. Uluslararası övgü toplayan bir dizi filmin yönetmenliğini ve yapımcılığını üstlenmişti. Ancak bunların hepsi eski filmlerdi ve gençlerin bu filmleri hiç duymamış olması hiç de şaşırtıcı değildi.

Yang Youming hafifçe kıkırdadı, "Öğretmen Ren'i ziyaret ediyoruz."

Xia Xingcheng anladı. Hemen ardından, "Şu Ren Jingyuan mı?" diye sordu.

Yang Youming, "Ren Jingyuan, Öğretmen Ren'in torunudur."

Xia Xingcheng aniden fark etti ki Ren Jianyuan'ın kariyeri ilk çıkışından beri sorunsuz ilerliyordu. Sürekli olarak çeşitli şovlara ve filmlere davet ediliyordu. Herkes onun güçlü bir aile geçmişi olduğunu biliyordu ama Xia Xingcheng ilk kez birinin Ren Jingyuan'ın Ren Yuchang'ın torunu olduğundan bahsettiğini duyuyordu.

Başını koltuğun arkasına yasladı, parmakları dışarı çıkarken taktığı yün şapkasıyla oynuyordu. Chen Hailan'ın Ren Jingyuan'a bu kadar iyi bakmasına şaşmamalıydı. Biraz kıskanmıştı. Sonra düşündü, onu neden kıskansın ki? Onun Yang Youming'i vardı. Onu kıskanması gereken dünyanın geri kalanıydı.😌

On dakikadan uzun bir süre yol aldıktan sonra araba, bir kapı ile kapatılmış, yolun her iki tarafında alçak duvarların uzandığı yokuş yukarı bir patikaya girdi. Araba kapıdan geçip bir avluya girdi. Ev sahibinin tasarıma özel bir önem verdiği belliydi. Nilüfer havuzları ve köşkler hazırdı ve kış olmasına rağmen kasvetli görünmüyordu - yolun kenarında çiçek açmış birkaç erik ağacı vardı, dalları soluk sarı parçalarla kaplıydı.

Yolun sonunda iki katlı bir villa vardı ve villanın önünde uzun boylu ve yakışıklı bir genç adam duruyordu. Xia Xingcheng pencereden baktığında onun Ren Jingyuan olduğunu gördü.

Ren Jingyuan basit bir sweatshirt giymişti ve arabalarına el sallarken gülüyordu.

Araba durduğunda, Xia Xingcheng henüz arabadan inmişti ki Chen Hailan'ın Ren Jingyuan'a seslendi, "Üşümedin mi? Acele et ve eve gir."

Ren Jingyuan hiç de üşümüş gibi görünmüyordu. Yang Youming'i selamlamak için ona doğru yürürken çok enerjik görünüyordu.

Yang Youming başını salladı ve onu selamladı, "Öğretmen Ren iyi mi?"

"Keyfi yerinde. Bu sabah hâlâ dışarıda çiçeklerini ve bitkilerini bekliyordu." Ren Jingyuan, tekrar güldü ve Xia Xingcheng'e başıyla selam verdi, "Gerçekten geldin, seni oynamaya davet edemeyeceğimi sanıyordum."

Xia Xingcheng aslında Ren Jingyuan'ı tanımıyordu ama bu çevrede kendi başınıza tanıdıklar edinmeniz gerekiyordu. Bazen bağlantılar güçten daha önemlidir, bu yüzden gülümsedi, "Birkaç gün önce gerçekten hastaydım. Şimdi kendim gelmedim mi?"

Biraz ötede, arabadan yeni inmiş olan Qin Xueyue, havanın soğuk olduğunu haykırarak koşar adımlarla evin içine girdi.

Chen Hailan da onları selamladı: "Dışarıda durup konuşmayın. İçeride konuşalım."

Ren Jingyuan aceleyle Yang Youming ve Xia Xingcheng'e kendisini takip etmeleri için seslendi.

Odanın yerden ısıtması vardı ve Xia Xingcheng içeri adımını atar atmaz kendisini bir ısı demetiyle sarılmış gibi hissetti. Ceketini çıkardı ve Yang Youming ceketi alıp kendisininkiyle birlikte asması için Ren'lerin hizmetçisine verdi.

Xia Xingcheng ilk kez Ren Yuchang'la tanıştı; yetmişli yaşlarının başında, dinç ve sağlıklı bir beyefendiydi. Uzun boylu ve zayıftı ve yüzünde nazik bir gülümseme vardı.

Ren Jingyuan, Qin Xueyue'yi Ren Yuchang'a tanıştırdığında, onun davet ettiği arkadaşı olduğunu söyledi ve Ren Yuchang gülerek, "Kız arkadaş mı?" diye sordu.

Ren Jingyuan ve Qin Xueyue aynı anda bunu derhal reddettiler. Daha sonra Ren Jingyuan, Xia Xingcheng'in arkadaşı olduğunu da söyleyerek onu tanıttı. Yine de durumu henüz anlamamıştı ve Xia Xingcheng'in Qin Xueyue ve Chen Hailan ile birlikte geldiğini düşündü.

Ren Yuchang, Xia Xingcheng ile el sıkıştı. Yaşlılarda sık görülen küçük bir titreme vardı ve avuç içi kuruydu, bir deri tabakası doğrudan kemiklerini sarıyordu.

Daha sonra Ren Yuchang herkesi oturmaya davet etti ve misafirlere çay yapmak için önündeki çay tepsisinde kendi elleriyle su kaynattı.

Xia Xingcheng, Yang Youming ve Chen Hailan'ın Ren Yuchang ile konuşmalarını dinledi. Hepsi ona Öğretmen Ren diyordu, belli ki onu çok iyi tanıyorlardı. Herkes eve yeni girmişti ve sohbet, hoşbeş etmek, yaşlı adamın sağlığını sormak ve dağdaki güzel ve tenha ortam hakkında sohbet etmekten başka bir şey değildi.  

Xia Xingcheng oturma odasını inceledi ve duvarda asılı duran manzara resimlerine baktı. Xia Xingcheng'in tanıyamadığı seramiklerle dolu bir bambu vitrin vardı. Yang Youming'le birlikte oturdukları ahşap sandalyelerin arkasında, küçük bir bahçeye bakan tavandan tabana bir pencere vardı. Bahçede iki büyük köpek vardı. Husky cinsi köpeklerden biri yüzünü cama dayayarak içeriye bakıyor, burnunu düz bir şekilde eziyordu.

Onlar konuşurken, ikinci kattan ahşap merdivenlere basan ayak sesleri geldi. Xia Xingcheng dönüp baktığında merdivenlerin yönünden gelen uzun saçlı bir kız gördü. Kız bembeyaz bol bir kazak ve dar bir kot pantolon giymişti. Uzun saçları belinin üzerine dökülüyordu ve küçük yüzü avuç içi büyüklüğündeydi, yüz hatları son derece güzeldi.

Xia Xingcheng onu görür görmez aklına Yuan Qian geldi. Birbirlerine benzediklerinden değil, ama ilk bakışta Yuan Qian'ı hatırlatan çarpıcı bir görüntüsü vardı.

Kız onlara yaklaştıkça hızını yavaşlattı.

Xia Xingcheng arkasını döndü ve Yang Youming'in ona baktığını gördü. Aslında odadaki herkes ona bakıyordu ama Xia Xingcheng sadece Yang Youming'e dikkatini verebiliyordu.

Ren Jingyuan o anda ayağa kalktı, "Bu benim küçük kuzenim, Ling Jiayue!"

Ren Yuchang ayrıca Yang Youming ve Chen Hailan'a "Tingting'in kızı." diye ekledi.

Xia Xingcheng Tingting'in kim olduğunu bilmiyordu, Ren Yuchang'ın kızı olduğunu tahmin ediyordu.

Chen Hailan, "Daha önce tanışmıştık, Jiayue. Hatta o zamanlar Ting jie'ye benzediğini, çok güzel olduğunu söylemiştim."

Ren Yuchang torununa misafirleri selamlamasını işaret etti. Odadaki saygı ifadeleri biraz düzensizdi. Xia Xingcheng'e 'gege' ve Qin Xueyue'ye 'jiejie' diye hitap etti ve Chen Hailan ile Yang Youming'e 'ge' diye hitap etti. Özellikle Yang Youming'e usulca "Ming ge!" diye seslendiğini duyan Xia Xingcheng'in solgun yanakları hemen biraz kızardı. Uzun saçlarının arkasına saklanarak başını eğdi ve Yang Youming'in karşısındaki boş sandalyeye oturdu.

Sohbetin konusu Ling Jiayue'ye döndü.

Xia Xingcheng daha sonra Yang Youming'in Ling Jiayue'ye baktığını fark etti. Biraz daha dik oturdu ve sanki istemeden de olsa terlikli ayağını Yang Youming'inkine bastırdı.

Sandalyeleri birbirlerine çok yakındı ve Xia Xingcheng ayağını adamınkine dayadığında sol dizi de Yang Youming'in sağ dizine değdi.

Yang Youming'in yüzünde hiçbir değişiklik olmadı. Sadece arkasına yaslandı, kolları doğal bir şekilde sandalyenin kol dayanağına eğildi ve Xia Xingcheng'in koluna dokunarak hafifçe sürtündü.

Diğer tarafta oturan Ling Jiayue utangaç bir şekilde gülümseyerek başını hiç kaldırmadı. Kimse onların küçük hareketlerini fark etmedi.

.
.
.

😌

The Star Around The Sun[BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin