Oda sıcaktı ve taşan çay kokusuyla mis gibi kokuyordu. Ren Yuchang'ın ağır ağır konuşmasının ardından Xia Xingcheng'in biraz uykusu gelmişti.
Ren Yuchang filmler hakkında konuşuyordu. Yaşlı adam zengin bir kültüre sahipti ve onlarca yıl film yaptıktan sonra bazı şeyler onun etine ve kanına işlemişti. Dikkatle dinlese kulağa ilginç gelebilirdi ama Xia Xingcheng zihninin dağılmasını engelleyemedi ve birkaç kez esneme dürtüsüne direndi.
Dışarıda, bahçedeki husky dışarıda bırakılmak istemiyordu. Patileriyle camı tırmalarken inliyordu.
Ren Jingyuan Qin Xueyue'ye sordu, "Gidip köpekle oynamak ister misin?"
Qin Xueyue hemen ayağa kalktı, "Tamam."
Ren Yuchang durakladı ve onlara gülümseyerek baktı, "Siz gençler dışarı çıkıp eğlenin, Hailan ve Youming benimle çay içsin."
Bu nedenle, Ling Jiayue de ayağa kalktı ve sadece Xia Xingcheng hâlâ oturuyordu.
Yang Youming başını Xia Xingcheng'e çevirdi.
Xia Xingcheng ona dönüp baktı ve "Size eşlik etmemi ister misiniz?" diye sormak istedi. Ama yine de soramadı.
İlk konuşan Yang Youming oldu: "Dışarı çık ve biraz yürü. Buraya ilk kez geliyorsun, Öğretmen Ren'in bizzat dekore ettiği bahçeye bir göz at."
Xia Xingcheng ancak o zaman başını salladı. Ceketini giymek için ayağa kalktı ve diğerlerini bahçeye kadar takip etti.
Köpeklerin tutulduğu küçük iç bahçeye gittiler. Xia Xingcheng tavandan tabana pencerelerden Yang Youming'in sırtını görebiliyordu.
Bahçede iki büyük köpek vardı. Husky'nin yanında bir de samoyed vardı. Kabarık ve yumuşak tüyleriyle çok sevecenlerdi ve insanları gördüklerinde akılsızca kuyruklarını sallıyorlardı.
Qin Xueyue, Xia Xingcheng'in yanında yürürken ona dirsek attı ve "Yang Youming gerçekten Yuan Qian'dan boşandı mı?" diye sordu.
Hava geçirmez bir cam duvarın arkasından, ne evin içindeki ne de dışındaki insanlar birbirlerinin seslerini duyabiliyordu.
Xia Xingcheng önde yürüyen Ling Jiayue'nin aniden durup onlara baktığını gördü. Xia Xingcheng biraz rahatsız bir şekilde, "Ben de senden fazlasını bilmiyorum." dedi.
Tam o sırada Ren Jingyuan bir top aldı ve köpeğin zıplayıp yakalaması için havaya fırlattı.
Husky, Ren Jingyuan'ın elindeki topu ısırdı ama kapmayı başaramadı ve arka ayakları üzerinde ayağa kalkarak dişlerini Ren Jingyuan'a gösterdi.
Qin Xueyue, "Seni bu kişisel geziye getirmişken bile nasıl bilmezsin. Birbirinize o kadar aşinasınız ki, sana söylememesi imkansız."
Qin Xueyue'nin sözlerini duyan Ren Jingyuan şaşkınlıkla Xia Xingcheng'e baktı, "Ming ge ile mi geldin? Lan ge ile geldiğini sanıyordum."
Xia Xingcheng belli belirsiz cevap verdi.
Ling Jiayue köpek kulübesinin yanına doğru yürüyüp içeride saklanan Samoyed'i dışarı çıkarırken tamamen sessizdi.
Ancak Xia Xingcheng ona dikkat etmemekte zorlanıyordu. Xia Xingcheng'in en başından beri kendisini tehdit altında hissetmesine neden olan şey muhtemelen Yuan Qian'a benzer mizacıydı.
Ren Jingyuan Qin Xueyue'ye, "Bu seni neden ilgilendiriyor?" dedi.
Qin Xueyue ikna olmamıştı, "Sadece soruyorum, neden sormayayım?" Bununla birlikte, o da büyük, tüylü Samoyed'i okşamaya gitti.
Ren Jingyuan, Husky'den topu alırken konuştu, "Boşanmaları sona erdi ve bitti. Nedenine gelince, bazı söylentiler duydum."
Diğerleri de aynı anda dönüp ona baktı.
İlgi odağı olmanın keyfini çıkaran Ren Jingyuan açıkladı, "Yuan Qian'ın, yani bu kişinin evliyken bile huzursuz olduğunu söylediler. Dışarıda küçük bir kurt köpeği yetiştirmiş ve Yang Youming'den boşanmak zorunda kalmış."
Xia Xingcheng daha ağzını açamadan Qin Xueyue konuştu, "Ne zamandır evliler? Yang Youming'le evlenseydim, onu asla aldatamazdım. Küçük bir kurt köpeği Yang Youming'le nasıl kıyaslanabilir?"
Ren Jingyuan topu tüm gücüyle fırlattı. Top duvara çarpıp geri sekerek yere düştü ve husky topu kapmak için çabaladı. Güldü ve şöyle dedi: "Yirmi yaşında bir adamla otuz küsur yaşında kırkına yaklaşan bir adam her zaman farklı olacaktır. Siz ikiniz anlamak için çok gençsiniz. Öyle değil mi, Xingcheng?"
Xia Xingcheng, Ren Jingyuan'ın aniden kendisine sormasını beklemiyordu, bu yüzden gülerek devam etti, "Ben de anlamıyorum. Henüz denemedim."
Ren Jingyuan, Xia Xingcheng'in cevabını ilginç bularak kahkahayı patlattı. Erkek olarak ikisinin birbirini anlaması gerektiğini söylemek istemişti. Xia Xingcheng'in sözlerinin anlamı üzerinde bir süre düşündükten sonra, "Bu da doğru." diyerek gülmekten kendini alamadı.
Konu burada kapandı.
Xia Xingcheng bir top aldı ama köpekler için atmadı, kendi eğlencesi için topla oynadı. Az önceki konuşma tamamen farklı bir konuya sapmıştı.
Bu bahçe çok küçüktü. Köpeklerin alması için bir top bile atamazlardı. Ren Jingyuan onlara ön avluya gitmelerini söyledi.
Qin Xueyue Samoyed'in tasmasını eline aldı ve Xia Xingcheng'in elini çekmek için yanına geldi, "Hadi gidelim, topu atmaya gidelim."
Xia Xingcheng arkasını döndü ve Yang Youming'in pencereden dışarı baktığını gördü, bu yüzden Qin Xueyue'nin elini nazikçe itti, "Siz önden gidin, benim ayakkabı bağcıklarımı bağlamam gerekiyor. " Konuştuktan sonra çömeldi.
Ren Jingyuan uzaklaşırken topu çoktan fırlatmıştı. Qin Xueyue'nin elindeki Samoyed topu görünce hemen peşine düştü ve Qin Xueyue bir an için peşinden sürüklendi. Sadece "Acele et!" diyerek köpeği takip edebildi.
Xia Xingcheng ayakkabılarının bağcıklarını çözdü ve tekrar bağladı. Ayağa kalktığında Yang Youming'in oturduğu yerden kalkmış olduğunu ve tavandan tabana pencereye doğru yürüdüğünü ve kendisine baktığını gördü.
Odaya doğru baktı ve Chen Hailan'ın Ren Yuchang'ın yanına eğilip bir tür kitaba baktığını gördü. İkisi de burada neler olup bittiğine dikkat etmedi, bu yüzden Xia Xingcheng pencereye doğru yürüdü.
Evin yüksekliği bahçeninkinden biraz daha fazlaydı, bu yüzden Xia Xingcheng Yang Youming'in yüzünü görebilmek için başını yukarı eğmek zorunda kaldı.
Yang Youming ona bakıyordu. Aniden hafif bir kahkaha attı, ardından pencere camına yaklaştı ve cama doğru nefes verdi. Bir anda bir yoğuşma tabakası ortaya çıktı.
Sonra Xia Xingcheng, Yang Youming'in cebinden bir el çıkardığını gördü. İşaret parmağını cama doğru kaldırdı ve parmak ucuyla bir yıldız çizdi. Çizdikten sonra öne doğru eğildi ve yıldızı bir öpücükle mühürledi.
Xia Xingcheng aval aval ona baktı. Hemen ardından Yang Youming güldü ve elini kaldırarak buğulanmayla birlikte çizimi sildi, ardından sandalyesine doğru döndü.
.
.
.Ölmüşem aaaaaaaaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Star Around The Sun[BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür:Film Sektörü, Romantik, Yaoi Bölüm Sayısı:150 Ortalama oyunculuk becerisi ve görünümüyle Xia Xingcheng, altı yıldır eğlence sektöründe küçük bir yıldızdı. Ancak bir gün ünlü bir yönetmen onu çok sayıda ödüllü film imparatoru Yang You...