Menajeri Huang Jixin işleri düzgün bir şekilde idare eden bir adamdı ve onlar için ayırttığı restoran gözlerden uzak ve nispeten gizliydi, Xia Xingcheng ve Ding Wenxun'un özel yemek odasında yemek yerken konuşmalarına izin veriyordu. Önce onları gönderdi, ardından Xia Xingcheng'e yemekten sonra ayrılmadan önce kendisini aramasını söyledi.
Xia Xingcheng ve Ding Wenxun paltolarını çıkarıp elbise askısına asması için garsona verdiler. Önceden sipariş edilen yemekler çoktan masaya dizilmişti ve garson özel odadan çıkarak kapıyı onlar için kapattı.
Ding Wenxun oturdu. Kazağının kollarını yukarı iterken Xia Xingcheng'in ona "Yönetmen Ding, Yang Youming yüzünden mi bana bu filmde oynama şansı verdiniz?" diye sorduğunu duydu.
Xia Xincheng bu soruyu ciddi bir tonda sordu.
Ding Wenxun kıkırdadı, "Neden? Kendine bu kadar az mı güveniyorsun?"
Xia Xingcheng gülümsemedi. Bir yandan karmaşık bir ruh hali içindeydi, diğer yandan Yang Youming'in ikinci seçme şansı için savaşmasını beklemiyordu. Sanki biri kalbini tutmuş ve bükmüş gibi hissetti. Acı vermiyordu ama kabaran ağrıya dayanmak zordu ve en başından beri bir çıkış yolu bulamayan bastırılmış duygular şimdi göğsüne daha fazla baskı yapıyordu. Öte yandan, Yang Youming'le olan ilişkisi sayesinde ikinci seçmeleri de geçerse, başarısız olmasından çok daha fazla utanç duyacaktı. Her şey söylenip bittiğinde, Yang Youming'in kalbinde ne tür bir işe yaramaz imajı çizdiğini bilmiyordu.
Ding Wenxun bir süre ona baktı. "Ben açık konuşan biriyim, bu yüzden fazla endişelenmene gerek yok!"
Xia Xingcheng onun sözlerinin başlangıcını duyduğunda yüreği burkuldu; bu, Ding Wenxun'un bundan sonra ona söyleyeceklerinin duyması hoş olmayan şeyler olabileceğini gösteriyordu. Sadece umursamıyormuş gibi davranıp başını sallayabildi.
Ding Wenxun şöyle dedi: "Aslında ilk seçmelerinde senden pek memnun kalmamıştım ve sonra Youming'i arayarak He Zheng ile birlikte seni nasıl beğendiklerini sordum. Bunu dinledikten sonra bana karaktere girmenin zaman aldığını söyledi ve sana senaryoyu vermemi ve denemen için bir şans daha vermemi önerdi."
Xia Xingcheng sormadan edemedi, "O... tüm söylediği bu mu?"
Ding Wenxun başını salladı, "Başta ikna olmamıştım, çünkü senin hakkında ikna olmamıştım - Hailan'ın düğününden döndükten sonra, izlemek için önceki TV dizisi çalışmalarınızdan birini aradım."
Xia Xingcheng açıklanamaz bir şekilde biraz utandı.
Ding Wenxun sözlerine şöyle devam etti: "Ama ben Youming'e inanıyorum. Onunla tanıştığımdan beri ilk kez genç bir oyuncuyu tavsiye etti ve sesindeki güveni duyabiliyordum. Görünüşe göre, yargısı hala doğru."
Xia Xingcheng, Ding Wenxun'un konuşmasını sessizce dinlerken ellerini masanın üzerinde kenetledi.
Xia Xingcheng'e bakan Ding Wenxun sandalyesine yaslandı ve şöyle dedi: "Emin olabileceğin bir şey var, Yang Youming filmime yatırım yapmadı. Oyuncuları seçmelere sokması sorun değil ama sonuca karar vermek o kadar kolay olmayacak. Neden ondan bana yatırım yapmasını istemiyorsun, ben de başka bir aktör koymasına izin vermeyi düşünebilirim."
Xia Xingcheng'in gülmekten başka çaresi yoktu, "Yönetmen Ding gerçekten şaka yapabiliyor!" Bir kaşık alarak Ding Wenxun'un kâsesine çorba koydu: "Bir şeyler ye, soğuyacak." Kısa bir süre sonra, "Yönetmen Ding bana söylemek istediği bir şey olduğunu söyledi, ne olabilir?" diye sordu.
Ding Wenxun, "Sadece film ve karakter hakkında biraz konuşacağız, acelemiz yok, yemek yerken de konuşabiliriz."
Odanın içindeki hava ılıktı. Xia Xingcheng, Ding Wenxun'un geçinmesi zor bir insan olmadığını hissetti ve daha önce sohbeti açtıktan sonra yavaş yavaş rahatladı. Yemek yerken ve konuşurlarken Xia Xingcheng, Ding Wenxun'a biraz baijiu içmesi için eşlik etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Star Around The Sun[BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür:Film Sektörü, Romantik, Yaoi Bölüm Sayısı:150 Ortalama oyunculuk becerisi ve görünümüyle Xia Xingcheng, altı yıldır eğlence sektöründe küçük bir yıldızdı. Ancak bir gün ünlü bir yönetmen onu çok sayıda ödüllü film imparatoru Yang You...