51.Bölüm

155 27 3
                                    

Chen Hailan'ın düğün günü, Cai Meiting'in ayarlamalarıyla Xia Xingcheng You Shu'nun stilistini ödünç aldı.

Xia Xingcheng'in her zamanki stilistinin tarzından farklı olarak, bugünkü stilist ona küçük bukleli koyu kestane rengi saçlar, bir çift düz gümüş ince çerçeveli gözlük ve abartısız lotus pembesi bol bir tişört verdi.

Cai Meiting Xia Xingcheng'i gördüğünde söyledi, "Fena değil. Seni ilk kez gözlükle görmek ilginç."

Xia Xingcheng aynada kendine baktı.

You Shu onun yanında konuştu, "Xiao Xia oldukça iyi. Çok yönlü biri. Gelecekte farklı türde rollere meydan okuyabilir."

Cai Meiting, You Shu ile şakalaşarak "Bir dahaki sefere rafine pislik* rolünü denesin!" dedi.

(*pürüzsüz görünüm, kara kalp)

Kış mevsimi çoktan gelmişti ama Chen Hailan'ın düğününü yaptığı ada tropik bölgelerde yer alıyordu, bu nedenle güneş hâlâ pırıl pırıl parlıyordu ve hava sıcaktı.

Chen Hailan düğün konuklarını ağırlamak için adada beş yıldızlı bir otel tutmuştu ve düğünün kendisi otelin önündeki özel plajda yapıldı. Yüksek katlı bir binanın yanı sıra, düzensiz şekilli bir yüzme havuzunu çevreleyen yedi veya sekiz müstakil villa da vardı. Akşamları havuz başında açık büfe akşam yemeği de veriliyordu.

Xia Xingcheng ancak Cai Meting ve You Shu'yu düğün mekanına kadar takip ettiğinde Chen Hailan'ın eğlence sektöründeki bağlantılarını ve statüsünü gerçekten hissetti. Eğlence sektörünün yarısının burada olup olmadığını söylemeye cesaret edemiyordu ama çevrede adını sayabileceği en az yüz kişi vardı. Birkaç gün önceki büyük yılsonu moda galasından bile daha yıldızlarla doluydu.

Xia Xingcheng ve diğerleri hediye paralarını aile üyelerine teslim ettikten ve isimlerini yazdıktan sonra göğüslerine birer pembe korsaj iliştirdiler.

Cai Meiting önce Xia Xingcheng'i getirdi ve onu birkaç kişiyle tanıştırdı, ardından uzun zamandır görmediği bir arkadaşıyla karşılaştı. Onlar sıcak bir şekilde sohbet ederken, Xia Xingcheng tek başına uzaklaştı.

"Xingcheng!" diye biri onu yüksek sesle selamladı.

Xia Xingcheng kendisine seslenen sese doğru başını çevirdiğinde Qin Xueyue'nin açık mavi bir elbise içinde kendisine doğru koştuğunu gördü. Sonunda ona ulaştığında, ona sarıldı.

Qin Xueyue gülümsedi, "Neden bu kadar geç kaldın? Neredeyse seni o gözlüklerin içinde tanıyamayacaktım."

Xia Xingcheng, "Patronumu takip ediyordum." diye açıkladı.

O ve Qin Xueyue varyete çekimlerinin son aşamalarında yakınlaşsalar da, bu yakınlık aslında yarı gerçek yarı sahteydi. Qin Xueyue aslında şımarık bir kız gibi davranmayı seviyordu ve Xia Xingcheng de başkalarının önünde bu tür bir yakınlık sergilemeye devam etmekten çekinmiyordu.

Qin Xueyue'ye sarıldıktan sonra bıraktı ve ardından Xia Xingcheng'i birkaç arkadaşıyla tanıştırmak için sahile doğru çekti.

Kumsal daha sonra yapılacak düğün töreni için çoktan hazırlanmıştı. Sahne ve konuk oturma yerleri çiçekler ve balonlarla doldurulmuştu. Genel renk paleti sade ama zarifti; tertemiz bir beyaz ve uçuk pembe. Düzgün bir şekilde yerleştirilmiş sandalyeler konukların isimleriyle etiketlenmişti, bu da kimsenin istediği yere oturamayacağı anlamına geliyordu.

Qin Xueyue'nin arkadaşlarından bazıları, Xia Xingcheng'in bazılarını tanıdığı ve bazılarının adını hiç duymadığı genç aktrislerdi. Hatta Wei Zehui ile plajda tanışmıştı.

Xia Xingcheng ve Qin Xueyue'yi birlikte gördüğünde Wei Zehui ona göz kırptı. Wei Zehui daha sonra Xia Xingcheng'i sigara içmek için yanına çağırdı. İkisi yalnız kaldığında Xia Xingcheng'e "Gerçekten oynuyorsun, ha?" diye sordu.

"Saçma sapan konuşma, aramızda hiçbir şey yok."

Wei Zehui söyledi, "Senin tipin değil mi?"

Xia Xingcheng başını yana salladı.

Düğün töreni zamanı yaklaşıyordu ve konuklar birbiri ardına sahile geliyor, kapıcının rehberliğinde siyah sandalyelere oturuyordu.

Xia Xingcheng bakışlarını otelin sahile açılan girişinde tuttu.

Wei Zehui, "Birini mi arıyorsun?" diye sordu.

Xia Xingcheng aniden kendine geldi ve "Hayır!" diye cevap verdi. Sonra da ekledi, "Hadi biz de gidip oturalım."

Kendisine tahsis edilen koltuk sol koridorun yanındaki dördüncü sıradaydı, biraz yan taraftaydı ama yine de ön taraftaydı.

Cai Meiting ve You Shu ön sıradaydı ve Cai Meiting'in yanında Chen Hailan'ın bağlı olduğu TV kanalının müdürü vardı. İkisi şu anda fısıltıyla konuşuyorlardı.

Konuklar yerlerini alırken Chen Hailan yeni düğün kıyafetleriyle tören sahnesinin yanında belirdi. Xia Xingcheng onunla ilk geldiğinde bir kez karşılaşmıştı ama Chen Hailan birkaç kelimeden fazlasını söyleyemeyecek kadar meşgul olduğu için sadece merhaba demekle yetinmişti.

Chen Hailan'ın arkasında, Xia Xingcheng'in isimlerini sayabildiği, aralarında popüler bir trafik yıldızı ve üst düzey bir TV dizisinden bir genç oyuncunun da bulunduğu, bugünkü düğünün en iyi dört erkeği vardı.

Bu sırada Chen Hailan sürekli telefonuna bakıyordu. Birden telefonu çalar gibi oldu ve Xia Xingcheng onun bir çağrı aldığını ve aceleyle ayrıldığını gördü. En iyi adamlarından birkaçı da onu takip etti.

Xia Xingcheng'in yanında Qin Xueyue oturuyordu. Başını kaldırdı, ensesinde güzel bir çizgi belirdi, "Buraya kim geldi?"

Bir süre sonra Xia Xingcheng, Chen Hailan'ın tanıdık bir figürle içeri girdiğini gördü. Nefesi kesildi; bu, hayal etmeye bile cesaret edemediği Yang Youming'di.

Yang Youming, siyah takım elbise pantolonunun içine sokulmuş, belini ince ve bacaklarını uzun gösteren, Yu Haiyang'a son derece benzeyen sade beyaz bir gömlek giymişti.

Görünüşü birçok insanın başını çevirmesine neden oldu ve Chen Hailan ona sol koridordan ön sıradaki koltuğuna kadar eşlik ederken, insanlar onu selamlamak için sürekli ayağa kalkıyordu.

Yang Youming kibarca karşılık verdi ama durmadı ve daha fazla kalmadı.

Oturduğu yere yaklaştıkça Xia Xingcheng kontrol edilemez bir şekilde gerilmeye başladı. Nezaketen, Yang Youming'i selamlamak için ayağa kalkması gerekiyordu, ancak kalbi sanki bir şey ona ağırlık yapıyormuş gibi ağırdı. Yang Youming yaklaştığında, ona bakmaya bile cesaret edemedi - başını bile kaldırmak istemedi.

Yanında duran Qin Xueyue dirseğiyle ona vurdu, "Yang Youming çok yakışıklı!"

O cevap vermedi.

Sonuç olarak, kimsenin beklemediği şey Yang Youming'in Xia Xingcheng'in yanına ulaştığında gerçekten durmasıydı.

Çömeldi ve Xia Xingcheng'in ayağının yanında, bilinmeyen bir zamanda göğsüne tutturulduğu yerden düşmüş olan bir göğüs çiçieğini aldı.

Xia Xingcheng bu manzara karşısında şaşkına döndü.

Yang Youming çiçeği Xia Xingcheng'in eline tutuşturdu, ardından gülümseyerek omzunu sıvazladı, aynı anda hem yakın hem de uzak görünüyordu.

Ardından Yang Youming, Chen Hailan ile birlikte ön tarafa doğru yürümeye devam etti. Xia Xingcheng, Yang Youming'in Chen Hailan'a "Xingcheng, He Zheng'in filmini onunla birlikte yeni çektim." dediğini duydu ve bundan sonra ne söylendiğini duyamadı.

Xia Xingcheng elindeki çiçeğe baktı ve birden teşekkür bile etmediğini fark etti.

Ancak etrafındaki hiç kimse onu fark etmedi. Qin Xueyue, Yang Youming'in ortaya yakın ilk sıraya oturmasını izledi ve "Nasıl oluyor da Yuan Qian'ı göremiyorum?" diye fısıldadı.

Xia Xingcheng ancak o zaman başını kaldırıp Yang Youming'e doğru baktı. Gerçekten de tek başına gelmişti ve Chen Hailan da onun için sadece bir koltuk ayırmıştı. Görünüşe göre karısı Yuan Qian gelmeyecekti.

.
.
.

The Star Around The Sun[BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin