Menajeri Huang Jixin, Xia Xingcheng'in evinin kapısını açmak için anahtarını kullandı. İçeri girdiğinde Xia Xingcheng'in oturma odasında yerde yan yattığını gördü. Şok içinde sıçradı ve telaşla Xia Xingcheng'e yaklaştı, ancak aynı zamanda Xia Xingcheng'in gözlerini kapatan kolunu bırakıp ona baktığını gördü. Rahat bir nefes aldı, "Kışın ortasındayız, neyin var senin?"
Xia Xingcheng yuvarlandı ve sol tarafına yatmaktan sağ tarafına yatmaya geçti. "Jixin, ölecek gibi hissediyorum."
Huang Jixin ona doğru yürüdü ve ayağıyla bir tekme atarak, "Defol!" diye küfretti.
Xia Xingcheng dün Ding Wenxun'un deneme çekimine gitmişti. Henüz senaryoyu görmemişti ve sadece Ding Wenxun'un bir komedi filmi çekeceğini duymuştu, ancak seçmelerde genç bir üniversite öğrencisinin aniden kız arkadaşının öldüğünü öğrendiği bir sahnede oynaması gerekiyordu.
O sırada Xia Xingcheng'in kafası biraz karışmıştı. Ding Wenxun'a sadece tek bir soru sordu: "Onu seviyor muyum?"
Ding Wenxun bir an düşündü ve ona şu cevabı verdi: "Ondan oldukça hoşlanıyorsun, ama bunun aşk olduğunu söylemek biraz fazla güçlü olur."
Doğaçlama bir sahne olduğu ve kimse ona karşı oynamadığı için Xia Xingcheng sahneyi kendisi planladı. Üniversite kampüsünde bir grup insanın daire şeklinde durup bir kız öğrencinin ölüme atlayışını izlediğini gördü, o kişinin kız arkadaşı olduğunu anlamak için yanına gitti ve şok içinde hemen oraya koştu, ancak güvenlik görevlisi tarafından durduruldu. Kızarmış gözlerle, "O benim kız arkadaşım, geçmeme izin veremez misiniz?" diye bağırdı.
Ancak güvenlik görevlisi ne olursa olsun geçmesine izin vermedi. Güvenlik görevlisini yakalayarak ambulans çağırıp çağırmadıklarını sorguladı, ardından telefonunu çıkararak acil durum numarasını kendisi aradı.
Bu performans bittikten sonra Ding Wenxun sahnede herhangi bir açıklama yapmadı, ancak Xia Xingcheng kötü bir performans sergilediğini hissetti.
İlk etapta istediği zaman bir role girebilecek yetenekli bir aktör değildi. Oyunculuğa asıl adımını 'Gradual Distance' filminin çekimleri sırasında attı; senaryoyu sürekli gözden geçirdi ve olay örgüsündeki senaryolarla ilgili hayaller kurarak kendini yavaş yavaş Fang Jianyuan rolüne entegre etti.
Sonuç olarak, doğaçlama performans sona erdiğinde, kendisinden biraz emin olmadığını hissetti. Dahası, Ding Wenxun'un yüzündeki ifade onun da pek tatmin olmadığını gösteriyordu.
Xia Xingcheng dünkü seçmelerden eve döndüğünden beri kasvetli bir ruh hali içindeydi ve kendinden nefret eden bir çukura saplanmıştı.
O sırada Huang Jixin, Xia Xingcheng'in sehpanın üzerine bıraktığı boş kırmızı şarap şişesini gördü.
Xia Xingcheng yere uzandı ve kalkmayı reddetti.
Huang Jixin kanepeye oturdu ve "O kadar kötü müydü?" diyerek onu izledi.
Xia Xingcheng bir elini göğsüne bastırarak atan kalbini hissetti, "O kadar kötü!"
"Alt tarafı bir film." Huang Jixin bir sigara yakıp koltuğa yaslandı ve rahatına baktı. Xia Xingcheng'in durumunu analiz etti, "Ding Wenxun ilk kez bir film çekiyor, fiyasko olup olmayacağını Tanrı bilir. Uzun yıllardır oyunculuk yapıyor ama herhangi bir atılım yaptığını görmedik."
Xia Xingcheng anlaşılmaz bir şekilde, "Ona inanıyorum." dedi.
Huang Jixin anlamadı, "Ne? Kime inanıyorsun?"
Xia Xingcheng'in aslında söylemek istediği Yang Youming'e inandığıydı. Yang Youming ona bu seçmelere katılma fırsatı vermek için mücadele etmişti ve Yang Youming ona gitmesini tavsiye ettiğine göre, bu Yang Youming'in Ding Wenxun'un yönetmenlik yeteneği konusunda iyimser olduğu anlamına geliyordu.
Bu yüzden Yang Youming'in uğruna savaştığı bu şansı yakalayamazsa çok yazık olurdu. O zaman Yang Youming'in onu ne kadar hayal kırıklığına uğratacağını hayal bile edebiliyordu.
"Xia Xingcheng yuvarlandı ve ayağa kalktı. Sehpanın üzerine koyduğu telefonuna uzandı ve Ding Wenxun'un numarasını aramak için kilidini açtı. "Yönetmen Ding'i arayıp bana bir şans daha vermesini isteyeceğim."
Huang Jixin onu durdurmak için hemen ayağa kalktı ve doğrudan telefonunu kaptı, "Daha dün seçmelere katıldın ama bugün sonuçları mı soruyorsun? Neden bu kadar ileri gidiyorsun?"
Xia Xingcheng yerde bağdaş kurarak oturdu.
Huang Jixin çömeldi ve ona garip bir şekilde baktı, "Son birkaç gündür gerçekten garip davranıyorsun. Chen Hailan'ın düğününe katılmaya gittiğinde ne oldu?"
Xia Xingcheng "Hiçbir şey!"
Huang Jixin, "Şef Cai'den duydum, seni Ding Wenxun'un filmiyle tanıştıran Yang Youming miymiş?"
Xia Xingcheng cevap vermekten kaçınarak başını öne eğdi.
Huang Jixin başından beri bir bit yeniği olduğunu hissetmişti. "Yang Youming'in bu kadar iyi bir insan olacağını gerçekten beklemiyordum. O zaman onu gücendirdiğinde, senin için hep biraz endişelenmiştim ama şimdi fazla düşünmüşüm gibi görünüyor."
Xia Xingcheng bu özel konuya yanıt vermedi. Bir süre sessizce yerde oturduktan sonra ayağa kalkarak şöyle dedi: "Ne olursa olsun bu fırsatı değerlendireceğim. Sen gidip yönetmen Ding'in tam olarak ne yapmayı planladığını öğrenmeme yardımcı olacak birini bul, böylece bununla başa çıkmanın bir yolunu bulabiliriz."
İkna edilemediğini gören Huang Jixin'in Ding Wenxun'un yönetim ekibinden haber almak için etrafa sormaktan başka çaresi kalmadı.
Sonuç olarak, iki gün sonra Huang Jixin sadece Xia Xingcheng için haber getirmekle kalmadı, aynı zamanda filmin senaryosunu da getirdi.
Ding Wenxun'un ilk yönetmenlik denemesi olan ve geçici adı 'Accidental Murder' olan film, bir aile hakkında absürd bir dramdı: Orta yaşlı zengin bir adam, ilk karısının ölümünden sonra genç ve güzel bir kadınla evlenir ve ailesinde bir çift çocuk vardır. Oğlu üniversitede okumakta, kızı ise liseden mezun olmak üzeredir. Zengin adamın şirketinin operasyonel sorunları vardı ve işletme sermayesine ihtiyacı vardı, bu yüzden ailesinin malikanesini ipotek ettirdi, ancak yine de yeterli değildi. Bir gün eve geldiğinde, genç karısı ona karşı kayıtsızdır, sadece parasını çarçur etmekle ilgilenmektedir, bu yüzden büyük miktarda sigorta parası elde etmek için karısını öldürmek cazip hale gelir. Bu arada zengin adamın karısı genç ve yakışıklı bir sevgiliyle birlikte olur ve giderek kocasına sırtını döner. Sevgilisiyle birlikte, mirasına konmak için zengin adamı öldürmeyi ve ardından birlikte kaçmayı planlar.
Aynı yatağı paylaşan ancak farklı rüyalar gören çift, diğerinin bir kazada ölmesi için bir dizi kaza planladı. Buna bir de uçarı playboy oğul ve üvey annesinin yakışıklı sevgilisine gizliden gizliye aşık olan liseli kız da eklenince, tüm hikâye absürt olduğu kadar çirkindi de.
Huang Jixin, zengin adamın oğlu Qian Chengjin rolünün tüm sahne ve replikleriyle birlikte tüm hikayenin sadece ana hatlarını geri getirdi. Ding Wenxun'un Xia Xingcheng'den önce senaryoyu okumasını, ardından da gelecek hafta yeniden prova yapmasını istediğini, bu nedenle Qian Chengjin'in kız arkadaşının beklenmedik ölümünü öğrendiği sahneyi denediğini söyledi.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Star Around The Sun[BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür:Film Sektörü, Romantik, Yaoi Bölüm Sayısı:150 Ortalama oyunculuk becerisi ve görünümüyle Xia Xingcheng, altı yıldır eğlence sektöründe küçük bir yıldızdı. Ancak bir gün ünlü bir yönetmen onu çok sayıda ödüllü film imparatoru Yang You...