O öğleden sonraki çekimler başlamadan önce yönetmen He Zheng sahneyi Xia Xingcheng'e kendisi anlattı.
"Fark ettin mi bilmiyorum ama bu sahne çok önemli!" dedi.
Xia Xingcheng terli ellerini sözsüzce pantolonuna sürdü.
He Zheng ona, "Fang Jianyuan Yu Haiyang'ı ne zamandır tanıyor?" diye sordu.
Xia Xingcheng gözlerini kaldırdı ve "Birkaç gün oldu." diye cevap verdi.
He Zheng, "Olaydan önceki ve sonraki tutumundaki değişikliğin farkında mısın?"
Xia Xingcheng'in elindeki senaryo çoktan buruşmuştu. Hem önceki hem de sonraki sahneleri hatırlayarak, "Yu Haiyang'ı daha fazla önemsemeye başladı ve ondan biraz kaçındı." diye cevap verdi.
He Zheng, parmak uçları sigara dumanından hafifçe sararmış ellerini ovuşturarak tembelce market tezgâhına yaslandı ve arkasında oturan Xia Xingcheng'i izledi. "Ondan etkilendi. Ama bunun sadece bir ilgi olduğuna dikkat et. Henüz aşık olmadı."
Xia Xingcheng başını kaldırdı ve He Zheng'e baktı, yüzünde ciddi bir ifade vardı.
He Zheng, "Bu sahneyi arkaya atıp daha sonra çekebiliriz ama kalbindeki bu ince farkı ifade edemezsen yapacak bir şey yok. Son kısımları önce çekersek havaya girebileceğini sanmıyorum."
Xia Xingcheng yere baktı, "Özür dilerim!"
"Hayır, hayır, hayır!" dedi He Zheng, "Özür dilemene gerek yok, sadece rolüne düzgün bir şekilde gir. Son iki günde iyi iş çıkardın ama bugün formda değilsin."
Xia Xingcheng elini kaldırdı ve çenesini avucunun çukuruna dayadı, parmaklarını dudaklarına dayadı. Söyleyebileceği hiçbir şey yoktu. He Zheng'in kötü bir ruh hali içinde olmasının nedeninin dün gece oyun oynamak için dışarı çıkması ve hatta bir kadınla yatması olduğunu bilmesine izin veremezdi.
He Zheng sözlerine şöyle devam etti: "İnsanlar pek çok şeyden etkilenebilir, bunlar diğer insanlar ya da başka şeyler olabilir. Sevimli çocuklar, güzel kadınlar, hatta kedi ve köpek yavruları - eğer içgüdülerin harekete geçerse, görüş alanın sürekli onların peşinden koşar, onlarla konuşmak, onlara yaklaşmak, onlara dokunmak istersin; ancak Fang Jianyuan elindeki meselenin farkındadır, bu nedenle içgüdülerini reddetmeye çalışır, ondan uzak durur, ancak aynı zamanda görüş alanı bilinçsizce Yu Haiyang'ın peşinden koşar, Yu Haiyang ile arasındaki mesafeyi korur, ancak yine de ona yaklaşmak ister. Bu pek çok ayrıntı ile gösterilebilir."
Xia Xingcheng ciddiyetle dinledi ve başını salladı. Yüzüne yakın zamanda makyaj yapılmıştı ve yumuşak ve narin görünüyordu. İfadesi uzun süre odaklandığında, farkında olmadan üniversite öğrencisi saflığında bir his belirirdi.
Başlangıçta, He Zheng'in Fang Jianyuan rolü için Xia Xingcheng'i seçmesinin nedeni, yüzündeki ifadeden etkilenmiş olmasıydı ve bu da ona eski bir arkadaşıyla karşılaşmış gibi hissettirdi.
Şu anda He Zheng oldukça sabırlıydı. Ne de olsa Xia Xingcheng'i kendisi seçmişti ve yanlış kişiyi seçtiğini düşünmüyordu. Elini kaldırdı ve Xia Xingcheng'in omzuna bir tokat attı, "Bu ayrıntılarla ilgili olarak, iyice düşünmenin bir zararı yok. Fang Jianyuan'ın duygularını kamera önünde tam olarak nasıl gösterirsin?"
He Zheng bu sözleri söyledi ve gitti.
Xia Xingcheng, Yang Youming'in oturup dinlendiği film stüdyosunun köşesine doğru yürürken onun arkasını kolladı. He Zheng, Yang Youming'e ulaştığında ona bir şeyler söyledi ve Yang Youming, Xia Xingcheng'in yönüne baktı. Çok geçmeden başını kaldırdı ve He Zheng'le konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Star Around The Sun[BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür:Film Sektörü, Romantik, Yaoi Bölüm Sayısı:150 Ortalama oyunculuk becerisi ve görünümüyle Xia Xingcheng, altı yıldır eğlence sektöründe küçük bir yıldızdı. Ancak bir gün ünlü bir yönetmen onu çok sayıda ödüllü film imparatoru Yang You...