38.Bölüm

141 26 2
                                    

Yang Youming repliklerini ifade etmede çok yetenekliydi, sesi yumuşak ve netti, duygular titiz ve tonlamalar doğaldı.

Xia Xingcheng'e dönerek konuştu, "Ailem 25 yaşımdan beri beni evlenmeye teşvik ediyordu. İki yıl öncesine kadar annem ağır hastaydı. İkinci kez kritik bir durumda hastane yatağında yatarken bana, evlendiğimi görmezse huzur içinde ölemeyeceğini söyledi."

Xia Xingcheng sakin bir sesle, "Demek sen de gidip evlendin?" dedi.

"Daha sonra sağlığı iyiye gitti ve hastaneden taburcu olmadan önce beni Xu Jia ile tanıştırdı ve görücü usulü bir buluşma ayarladı. Tanışmamızın üzerinden üç ay geçmeden evlendik." Yang Youming yatağın yanında çömelmiş, Xia Xingcheng'e bakıyordu. 

Xia Xingcheng başından sonuna kadar onun gözlerine bakmadı ve sabırsızca, "Ne söylemeye çalıştığını bilmiyorum!" dedi.

Yang Youming Xia Xingcheng'in elini bacağına götürmek istedi ama Xia Xingcheng dokunmaktan kaçındı, bu yüzden devam etti, "Neden üç aydan kısa bir sürede evlendiğimi biliyor musun? Ben ondan hoşlanmıyorum, o da benden hoşlanmıyor, ikimiz de sadece evlenecek birini arıyorduk. Hepsi bu. Belki göremiyorsun ama Xu Jia aslında benden bir yaş büyük ve ailesinin baskısına dayanamadı. O yaşta evlenmek için bir erkek bulması gerekiyordu ve isteyip istememesi önemli değildi."

Xia Xingcheng sonunda onun gözlerinin içine baktı, "Neden seni sevmediğini söylüyorsun?"

Yang Youming, "Bir insanın seni sevip sevmediğini hissedebilirsin." dedi.

Xia Xingcheng, "Onunla hiç yattın mı?" diye ekledi.

Yang Youming yavaşça ayağa kalktı. Duvara yaslandı ve başını eğerek cevap vermedi.

Xia Xingcheng kızgınlığı her halinden belli olan sözlerini art arda sıraladı: "Sen onu sevmiyorsun, o da seni sevmiyor. O zaman boşanmak mı istiyorsun?"

Yang Youming bir an sessiz kaldı. "Xiao Yuan, hayatta istediğin gibi davranamayacağın pek çok şey var. Benim yaşıma geldiğinde anlayacaksın."

Xia Xingcheng komodinin üzerindeki çalar saati kaptı ve defalarca Yang Youming'in vücuduna, tam adamın karnının alt kısmına indirdi. Ardından yere düştü ve iki kez yuvarlandı.

Kaşları hafifçe kırışan Yang Youming bilinçsizce elini karnının alt kısmının darbe aldığı yere doğru kaldırdı.

Şaşkına dönen Xia Xingcheng sözlerini söyleyemedi. Dalgınlaştı. Yang Youming'le mi yoksa He Zheng'le mi konuşacağını bilemediğinden, "Özür dilerim!" dedi. Sonra yataktan kalkıp Yang Youming'in yanına gitti ve "Ming ge, iyi misin?" diye sordu.

Az önce kaç kez vurduğunun farkındaydı. Sadece özel bir destek olmasına rağmen, Xia Xingcheng yine de Yang Youming'e vurmaktan korkuyordu.

Yang Youming başını salladı, "Sorun değil."

He Zheng küçük taburesinden kalktı ve onlara doğru bakarak "Yaralı mısın?" diye sordu.

Yang Youming ona "Önemli değil, devam edebilirsin." dedi.

He Zheng, Xia Xingcheng'e şöyle bir baktı ve Yang Youming'e söyledi, "Ara verelim ve yaralı olup olmadığına bakalım."

He Zheng çekimi bitirip yerine oturduğunda Shen Yan ona yaklaşarak konuştu, "Xia Xingcheng gerçekten çok iyi oynadı. Onun yaşındaki oyuncular arasında rolüne bu kadar kendini kaptıran birini ilk kez görüyorum."

He Zheng monitördeki oynatmayı izledi ve Shen Yan'ı duyunca sadece saçlarını tutup iç çekti.

Shen Yan ekledi, "Ayrıca, Yang Youming ile aralarında zımni bir anlaşma var."

Bunun üzerine He Zheng açıkladı, "Xiao Xia iyi ve Youming onu kendi rolüne getirebilir. Bu çok iyi."(hepsi senin yüzünden yönetmen)

Xia Xingcheng'in bakışları hâlâ Yang Youming'in üzerindeydi, yüzündeki endişe hissediliyordu.

Yang Youming gülümsedi ve ona şöyle dedi: "Gerçekten sorun değil. Çalar saat bir tüy kadar hafif, kimseye zarar vermez."

Xia Xingcheng bir 'Mm' sesi çıkardı ve "Özür dilerim." dedi.

Yang Youming'in yüzündeki gülümseme giderek biraz karmaşık bir hal aldı. "Bugünlerde pek iyi görünmüyorsun."

Xia Xingcheng bilinçsizce elini kaldırdı ve yüzüne dokundu, "Son zamanlarda pek iyi uyuyamıyorum."

Yang Youming ona sordu, "Uykusuzluk mu?"

Xia Xingcheng ne onayladı ne de reddetti. Xiao Tang'ın uzattığı fincanı aldı. İçinde kahve vardı ama içmek için acele etmedi. Sadece başucuna oturdu ve Yang Youming'e bakarak, "Ming ge, oynadığın rollerden etkilenir misin?" diye sordu.

Yang Youming beklenmedik bir şekilde, "Elbette öyle." dedi.

Xia Xingcheng parmaklarıyla sessizce fincanın dibine dokundu.

Yang Youming ona şöyle dedi: "Ancak, çekimlerden sonra kendimi yeniden ayarlarım. Her zaman bunu düşünemezsin. Ne kadar çok düşünürsen, kendini o kadar kolay kapana kıstırırsın." Bununla birlikte, "Bu uykusuzluğa da yol açar." diye ekledi.

Xia Xingcheng başını eğdi ve yavaşça kahvesinden bir yudum aldı.

Yang Youming sessizce Xia Xingcheng'e baktı. Yaklaşık yarım dakika sonra başını kaldırdı ve aniden etrafındakilere yüksek sesle haykırdı, "Bu nasıl, hepinize ikindi çayı ısmarlayacağım - kahve, çay ve kek, hepiniz istediğinizi sipariş etmekte özgürsünüz ve masrafları ben karşılayacağım."

İlk olarak He Zheng ıslık çaldı ve bunu diğer personelin alkışları takip etti.

Xia Xingcheng hâlâ başını kaldırmadı. Fincan boşalana kadar kahvesini yudumladı, sonra ayağa kalktı ve He Zheng'e seslendi, "Yönetmen He, istediğim zaman başlayabilirim."

Fang Jianyuan ve Yu Haiyang kötü bir şekilde ayrıldılar.

Yu Haiyang zihniyetini nasıl açıklarsa açıklasın ve Fang Jianyuan'a olan duygularını nasıl ifade ederse etsin, bunların hepsi Fang Jianyuan için affedilemez görünüyordu. 

Sahnenin sonunda Xia Xingcheng, Yang Youming'e kırmızı gözlerle baktı ve bağırdı, "Defol! Sen bir yalancısın! Evimden defol! Seni bir daha asla görmek istemiyorum!"

Yang Youming tekrar tekrar başını salladı. Gözleri çaresizlik ve bitkinlikle doluydu. Dışarı çıkarken seslendi, "Seni seviyorum Xiao Yuan."

.
.
.

Öğleden sonra, tesis yönetmen asistanı telefonuyla Xia Xingcheng'e yaklaşıp ikindi çayı için ne istediğini sorduğunda, Xia Xingcheng asistana hiçbir şeye ihtiyacı olmadığını söyledi. Sonunda, yemek teslim edildiğinde, asistan yine de yanına geldi ve ona çikolatalı kek getirdi.

Xia Xingcheng, "İhtiyacım olmadığını söylemedim mi?" dedi.

Asistan açıkça neyin yanlış olduğunu anlamamıştı. Soracak birini aramak için döndüğünde, Yang Youming pastayı ondan aldı ve Xia Xingcheng'e döndü, "Onlardan senin için almalarını ben istedim."

Xia Xingcheng hemen ayağa kalkmak için hareket etti.

Oturmasını sağlamak için omzuna bastıran Yang Youming onun yanına oturdu. Pastanın bulunduğu kutuyu açtı, içindeki küçük plastik kaşığı çıkardı ve Xia Xingcheng'e uzattı. "Tatlı bir şeyler yemek insanı rahatlatabilir. Uykusuzluk çektiğin için kahve içmesen daha iyi olur. "

Xia Xingcheng kaşığa uzandı ama kek hâlâ Yang Youming'in elindeydi.

Yang Youming, "Çok zayıfsın." dedi.

Xia Xingcheng güldü, "Karakter için gerekli." Yang Youming'in gözleriyle karşılaşmaya dayanamadı, bu yüzden başını eğdi ve bir kaşık dolusu kek aldı. Tereddüt ederek, kek parçasının bulunduğu kaşığı Yang Youming'e uzattı ve önce ona "Yemek ister misin?" diye sordu.

Yang Youming kaşıkla dokunmamaya dikkat ederek pastayı yemek için ağzını açtı. Yuttuktan sonra konuştu, "Tadı güzel, biraz daha yemelisin."

.
.
.

The Star Around The Sun[BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin