Dar kabinleri ve dezenfektan içermeyen suyla temizlik yapan hademesiyle hastanenin karanlık ve harap tuvaletlerinin, insanların çılgın ve hayali düşünceler içinde kaybolacağı bir yer olması bir yana, pek de nezih bir yer olmadığını söylemeye bile gerek yoktu. Ancak Yu Haiyang ve Fang Jianyuan'ın şu anda ihtiyaç duydukları şey herhangi bir özel ortam değil, sadece ikisinin bir anda içeri dalan diğer insanlardan endişe duymadan baş başa kalmalarını sağlayacak bir alandı.
Çekimler resmen başlamadan önce Xia Xingcheng ahşap kapıya yaslanmış, Yang Youming ise onun önünde duruyordu. Kamera onun solunda, ikisine çok yakındı.
Böylesine yakın bir çekim, sanki kabinin sol tarafında gerçekten gerçek bir duvar varmış gibi, sıkışık ortamın baskısını hissettirmeyi başardı.
Xia Xingcheng doğrudan Yang Youming'in gözlerine baktı ve karakterinin ruh haline girmeye çalıştı.
Yang Youming başını hafifçe eğerek ona baktı ve Xia Xingcheng'in yüzünü ve kulağını hafifçe okşamak için elini kaldırdı. Aralarındaki mesafe o kadar yakındı ki birbirlerinin nefeslerini hissedebiliyorlardı.
Xia Xingcheng biraz gergindi ve bu gerginlik karaktere tamamen girmesini biraz zorlaştırdı. Kendisini bu tutkulu sahneye gerçekten kaptırmaktan korkuyor, kameranın duygularını herkesin görmesi için yakalamasını istemiyordu.🤧
Yang Youming'in hafif sert parmağının ucu Xia Xingcheng'in kulağına hafifçe sürtündü. Çoktan Yu Haiyang'a dönüştüğü aşikârdı ve sadece hareketleri Yu Haiyang'ınkilere dönüşmekle kalmamış, Xia Xingcheng çok geçmeden onun gözlerindeki giderek artan arzuyu da görmüştü.
O an Xia Xingcheng, Yang Youming'in kendisini tamamen film çekimlerine vereceğini söylerken ne demek istediğini açıkça anladı ve önceki endişeleri tamamen saçma göründü. Xia Xingcheng, Yang Youming'in özlemle parlayan gözlerinin doğrudan kendisine baktığı bir anın ardından, nefes alış verişinin oldukça dengesizleştiğini hissetmeye başladı. Bu uyarılma, yeni aşık olmuş Fang Jianyuan'ın Yu Haiyang'la karşılaştığında verdiği normal bir tepkiydi.
He Zheng bir anda sahnenin başlamasını istedi ve Yang Youming hemen Xia Xingcheng'in dudaklarını öptü, biraz vahşi, sahiplenici ve sanki onu bütünüyle yutmak ister gibiydi.
He Zheng'in bu sahnede en çok istediği şey üç kelimeydi: kendini tutmanın zorluğu.
Aşk filmleri erotik sahneler içermek zorunda mıdır? Cevap doğal olarak 'hayır, her zaman değil'di - iki kişi baştan sona el ele tutuşmasa bile güzel bir romantizm, seyircinin güçlü bir özlem duygusu hissetmesini sağlayabilirdi.
Ancak bu filmde He Zheng, bu üç samimi sahnenin gerekli olduğuna inanıyordu. Duyguları giderek güçlendiğinde, yetişkinlerin birbirlerine duydukları sahiplenme arzusu sadece diğerinin kalbine değil, aynı zamanda bedenine de sahip olma isteğiyle ilgiliydi, tıpkı erkeklerin aç kaldıklarında yemek yemeye ihtiyaç duymaları gibi. Ona aşık olmak ve onunla sevişmek istemek istemsiz tepkilerdir.
Dolayısıyla bu sahnede, tutkulu eylemleri duygularının bir tezahürüydü - sadece arzularının bir ifadesi değil - ve seyircinin algıladığı görüntü sahnenin ne kadar tutkulu olduğu değil, duygularının ne kadar güçlü olduğuydu; o kadar güçlüydü ki fiziksel sürtünme, bedenlerinin bir araya gelmesi yoluyla ifade edilmesi gerekiyordu.
Xia Xingcheng şu anda başka bir şey düşünemiyordu ve fiziksel tepkisi Yang Youming'in ona verdiği uyarımı yakından takip etti. Burada sadece Fang Jianyuan'dı ve onun yoğun, samimi öpücüğü altında, tüm bunlara ancak uzanıp ellerini Yang Youming'in boynuna dolayarak dayanabilirdi.
Yang Youming parmaklarını Xia Xingcheng'in kısa saçlarının arasından geçirdi ve avucunu başının arkasına dolayarak Xia Xingcheng'i sert ahşap kapıya bastırırken başını yastıkladı.
Xia Xingcheng kaçması imkânsız olan bu şiddetli öpücüklere katlandı.
Yang Youming çenesini ve boynunu öpmek için dudaklarını bıraktığında, Xia Xingcheng sanki boynunu doğrudan Yang Youming'in ağzına teslim ediyormuş gibi bilinçsizce başını kaldırdı.
O kadar ağır nefes aldı ki gözleri odaklanamadı.
Yang Youming kamera önünde bir sahneyi nasıl daha güzel hale getireceğini biliyordu ve öpücükleri ve okşamaları hiç de kaba değildi. Tempolarını biraz yavaşlatarak Xia Xingcheng'in çenesi ile boynu arasındaki yumuşak teni öptü, ardından adem elmasını nazikçe emdi. Xia Xingcheng'in başının arkasındaki eli de yumuşak bir şekilde kafa derisini okşuyordu.
Xia Xingcheng'in dizleri yumuşadı.
Yang Youming bacağını Xia Xingcheng'in bacaklarının arasına sokarak vücudunu dik tuttu.
Xia Xingcheng kaçınılmaz olarak fizyolojik bir tepki verdi. Vücutları birbirine o kadar yakındı ki alt bedenleri arasında neredeyse hiç boşluk yoktu. Benzer şekilde, Yang Youming'in de aynı tepkiyi verdiğini hissetti.
Xia Xingcheng'in zihni bir anlığına bomboş kaldı.
Birden Yang Youming'in uzanıp vücudunun alt kısmına dokunduğunu hissetti.
Xia Xingcheng hemen kendine geldi ve aniden başına geleceklerden kaçınmak istedi. Bu hem onun hem de Fang Jianyuan'ın gerçek fizyolojik tepkisiydi. Korkudan yüzünde panikle Yang Youming'e baktı.
Yang Youming onu zorlamak yerine başını onun omzuna bastırdı, ardından başını eğdi ve Xia Xingcheng'in kulağına uzun bir öpücük kondurdu. Sesi alçak ve boğuktu, neredeyse yumuşaktı, genç adamı havadar bir tonla ikna ediyordu: "İyi ol, korkma. Seni seviyorum ve iyi hissetmeni istiyorum."
Bu repliklerin hepsi senaryodaydı, ancak hareketler, ses ve nazik duygular Yang Youming'e aitti ve Xia Xingcheng ile Fang Jianyuan aynı anda birlikte ikna olmuşlardı.
Ancak Yang Youming bir kez daha elini uzattığında, Xia Xingcheng o kadar gergindi ki Yang Youming'in elini tekrar yakaladı, kendi elleri ve dudakları hafifçe titriyordu.
Yang Youming bir an için ona baktı, sevgisi ve arzusu küçük gülümsemesinde görülebiliyordu. Ardından, Xia Xingcheng'in yüzünü boynuna bastırarak hiçbir şey görmesine izin vermedi ve elini tekrar uzattı.
Bu kez eli en yumuşak dokunuşla uzandı. Bunu önceden bildirmişlerdi ve kamera o bölgeyi çekmeyecekti.
Xia Xingcheng hiçbir şey göremiyordu ve sadece Yang Youming'in vücudunun kokusunu alabiliyordu. Tüm vücudu bilinçsizce titredi, elleri Yang Youming'in kolunu kavradı, parmak eklemleri beyazlaştı.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Star Around The Sun[BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür:Film Sektörü, Romantik, Yaoi Bölüm Sayısı:150 Ortalama oyunculuk becerisi ve görünümüyle Xia Xingcheng, altı yıldır eğlence sektöründe küçük bir yıldızdı. Ancak bir gün ünlü bir yönetmen onu çok sayıda ödüllü film imparatoru Yang You...