35.Bölüm

140 27 4
                                    

Xia Xingcheng iç çamaşırını değiştirdi, vücudunu bir bornoza sardı. Makyöz saçlarına fön çekti. Bir sonraki sahneyi çekmeye devam edebilmeleri için sadece yarı kuru olması gerekiyordu.

Yang Youming de sırılsıklam kıyafetlerini çıkarıp bir bornoz giydi ve saçı ile makyajı da düzeltildi. Ardından gerçek seks sahneleri geldi.

Çekimden önce He Zheng yatağın yanındaki tabureye oturdu ve Yang Youming ile Xia Xingcheng'e "Sadece çekime dikkat edin." dedi.

Yatak başlığının yanında oturan Xia Xingcheng, He Zheng'i dikkatle izliyordu ama bu sırada başını çevirip Yang Youming'e bakmaktan kendini alamadı.

Yang Youming, Xia Xingcheng'den biraz uzakta, yatağın ucuna yakın bir yerde oturmuş, kollarını göğsünde kavuşturmuştu. Uzun bacakları bornozun altından uzanmış, gelişigüzel kıvrılmıştı. He Zheng'in sözlerini tekrarladı: "Çekimlere dikkat ediyor musun?"

He Zheng bir sigara yaktı, uzun bir nefes çekti ve ardından dumanı memnuniyetle içine çekti. "O kadar çok filmde rol aldın ki, bu tür bir yatak sahnesini nasıl güzel gösterebilirsin? Belki bana öğretebilirsin."

Sigara dumanı Xia Xingcheng'in yüzüne doğru üflendi. Başını hafifçe eğdi ve dumandan sorunsuzca kaçtı.

Yang Youming, "Sadece iyi görünen bir çekim mi istiyorsun?" diye sordu.

"Hayır." He Zheng bu kez hemen başını sallayarak reddetti, "Benim istediğim şey daldırma. Geçen sefer çok iyiydi. İkiniz de harikaydınız." Bunu söyledikten sonra He Zheng sigarasını ısırdı ve bir süre ciddi ciddi bir şey düşündü. Yang Youming'e "Biraz sert olabilirsin." dedi.

Yang Youming tek kelime etmedi ve sadece ona baktı.

He Zheng gülümsedi, "Sertlik sadece iyi görünmek için, gerçekten sert olmanı istemiyorum. Şu anda, öncekinden farklı ve bu ikisi için doğal olan bu. İkinizin de kamera önünde erkekler arasındaki sıcak kanlılığı göstermenizi istiyorum."

Xia Xingcheng iki adamın konuşmasını dinledi ve başından sonuna kadar tek bir görüş bile belirtmedi.

He Zheng ona, "Söylemek istediğin bir şey var mı, Xingcheng?" diye sordu.

Xia Xingcheng telaşla başını yana salladı, "Bir şey yok."

"Merak etme, akışına bırak." dedi He Zheng, "Şu anda karakterin duygularını son derece iyi yakaladın ve bazen oyunculuğun düşündüğümden daha iyi oluyor. Ne demek istediğimi anlıyor musun?"

Xia Xingcheng isteksiz bir gülümseme yaydı, "Biliyorum."

He Zheng ayağa kalktı, "Daha sonra, sadece kendi isteklerinize göre hareket edin. Eğer bir şeylerin doğru olmadığını düşünürsem, onu geri alırız." Bununla birlikte, ayrılmak için döndü, ancak bir adım atmadan önce tekrar döndü ve Xia Xingcheng'e bakarak, "Biliyor musun, Xingcheng? Yönetmenin yapması gereken şey tüm sahneyi kontrol etmek ve yakalamaktır ve kameranın lensinin karakterlerin hikayelerini nasıl yakalayacağı yönetmenin düşüncesine dayanır. Ama rollere gelince, ben şahsen rollerin hala oyunculara ait olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden bir oyuncuya nasıl davranması gerektiğini öğretmeyi sevmiyorum. Onlara sadece ne istediğimi söylerim. Nasıl davranacaklarına gelince, bu yine de oyuncuların kendilerine kalmış bir şey."

Xia Xingcheng ona baktı ve ciddiyetle başını salladı, "Anlıyorum. Bu filmi çekerken pek çok şey öğrendim."

He Zheng, "Sahne arkasıyla da ilgilenmiyorsan benden bir şeyler öğrenmene gerek yok ama Yang Youming sana gerçekten çok şey öğretebilir," dedi. "O tanıdığım en seçkin aktör. Bir ünlü, dahası bir popülerlik yıldızı olma. Aktör ol."

The Star Around The Sun[BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin