Fang Jianyuan'ın Qiu Zhen'le bir araya gelmesinin başka bir nedeni yoktu; kendisini umutsuz duyguların uçurumundan çekip çıkarmak için tutunacak son bir saman çöpüne ihtiyacı vardı ve Qiu Zhen o saman çöpü olmaya gönüllü olmuştu.
Ama ayrılmaları uzun sürmedi. Fang Jianyuan'dan ayrılan Qiu Zhen oldu. Fang Jianyuan'ın karakterinin çok sıkıcı olduğunu düşünüyordu. Bir insan ne kadar yakışıklı olursa olsun, bir süre sonra sadece o oluyordu.
Qiu Zhen kış tatilinden hemen önce ondan ayrıldı. Fang Jianyuan bunu sakince kabul etti, çok üzgün veya kızgın hissetmedi. O sırada yurt odasında eşyalarını topluyor ve eve dönmeye hazırlanıyordu. Aklındaki tek düşünce, Qiu Zhen yakında ayrılmazsa, trenini kaçırmak zorunda kalacağıydı.
Fang Jianyuan kış tatilinin ardından üniversiteye döndüğünde, Qiu Zhen bir kez daha yurt odasına geldi. Bu kez, Qiu Zhen ona korkunç haberler getirirken solgundu.
Yu Haiyang fabrikada çalışmak üzere şehre geri döndü. Fabrika çalışanları için bir yatakhane binası vardı ve Yu Haiyang her öğleden sonra biraz kestirmek için yatakhaneye geri dönerdi.
O gün öğle vakti uykusundan kalktı, ceketini giydi ve iş arkadaşlarıyla birlikte yurt odasından çıktı, merdivenlerden inerken sohbet ediyorlardı. Tam köşeyi döndüklerinde Yu Haiyang tanıdık bir figürün yerinde durduğunu gördü.
Onu aramaya gelen kişi Fang Jianyuan'dı; kalın bir ceket giymiş, boynuna sivri çenesini örten bir atkı takmıştı ve kaküllerinin altından sadece bir çift güzel ama biraz donuk göz görünüyordu.
Pek çok insanın uykularından kalkıp işlerine dönme vaktiydi ve insanlar merdivenlerden inerken Fang Jianyuan'ın yanından geçip duruyordu. Tanımadıkları yüzü yüzünden hepsi iki kez bakıyordu.
Fang Jianyuan başını kaldırdı ve Yu Haiyang'ı gördü. Gözleri hafifçe iki kez kırpıştı ve hiçbir şey söylemedi.
Yu Haiyang yanındaki iş arkadaşına "İzin almama yardım et, bir işim var." dedi.
İş arkadaşı Fang Jianyuan'a tuhaf bir bakış attıktan sonra başını salladı ve tek başına aşağı indi.
Yu Haiyang adımlarını yavaşlattı ve Fang Jianyuan'ın yanına doğru yürüyerek, "Xiao Yuan, burada ne yapıyorsun?" diye sordu.
İnsanlar onların arasından geçmeye devam etti. Fang Jinyuan'a baktı ve izleyicilerin ilgisine dayanamayarak uzanıp Fang Jianyuan'ın kolunu yakaladı.
Fang Jianyuan fısıldadı, "Bir süre benimle kalabilir misin?"
Yu Haiyang onu üst merdivenlere doğru çekti. "Benimle gel."
Yu Haiyang, Fang Jianyuan'ı yurt odasına geri götürdü. Odada dört yatak vardı ama içeri girdiklerinde içeride kimse yoktu.
Kapı kapanır kapanmaz Yu Haiyang, Fang Jianyuan'a sıkıca sarıldı.
Fang Jianyuan mücadele etmedi. Yüzünü Yu Haiyang'ın omzuna gömdü ve ellerini ceketinin ceplerine sokarak Yu Haiyang'ın kendisini tutmasına izin verdi.
Uzun bir süre sonra, "AIDS olabilirim." dedi.
Yu Haiyang kaskatı kesildi. Yavaşça Fang Jianyuan'ı bırakarak elini kaldırıp yüzünü örten atkıyı indirdi, solgun dudaklarına baktı ve "Ne dedin sen?" diye sordu.
Fang Jianyuan oldukça sakin bir şekilde Yu Haiyang'a bakarak konuştu: "Bir erkek arkadaşım vardı. Çoktan ayrıldık ama iki gün önce beni aramaya geldi ve AIDS olduğunu söyledi."
Bir anda Yu Haiyang'ın yüzündeki kan tamamen çekildi. Fang Jianyuan'ın ellerini tuttu ve "Bu ne zaman oldu?" diye sordu.
Fang Jianyuan tam olarak anlayamadı. "Ne ne zaman oldu?"
Yu Haiyang'ın boğazı sanki kanla tıkanmış gibi kuru ve acılıydı. "Ne zaman yakalandı? Sen ve o ne zaman-"
"Bilmediğini söyledi, onunla sadece iki kez yaptım, sonuncusu on Kasım'daydı." Fang Jianyuan sanki başka birinin hikâyesini anlatıyormuş gibi sakindi.
Yu Haiyang onun elini sıkıca kavradı. "Prezervatif takmamış mıydı?"
Fang Jianyuan onun tutuşu yüzünden incindi. Kaşlarını çatarak elini çekmek için geri adım attı.
Yu Haiyang'ın tutuşu hemen yumuşadı, "Özür dilerim Xiao Yuan."
Fang Jianyuan ancak o zaman, "O son sefer değil." dedi.
Artık Şubat ayının sonuna gelmişti.
Yu Haiyang ona yumuşak bir sesle, "Kontrole gittin mi?" diye sordu.
Fang Jianyuan gözlerini Yu Haiyang'a dikti. Bir süre sessiz kaldı. "Cesaret edemiyorum, benimle gelebilir misin?"
Yu Haiyang'ın sesi sanki Fang Jianyuan'ı korkutmaktan korkuyormuş gibi çok yumuşak ve nazikti. Eğildi ve Fang Jianyuan ile aynı hizaya gelmeye çalışarak Fang Jianyuan'ın buz gibi ellerini sıcak avuçlarının içinde tuttu, "Şimdi kontrole gidebiliriz, öğleden sonra gideriz, tamam mı?"
Fang Jianyuan başını eğdi, Yu Haiyang'ın sıkıca tuttuğu eline baktı, "Bana çoktan bulaşmış olmasından korkmuyor musun?"
Yu Haiyang aniden Fang Jianyuan'ı büyük bir güçle kucakladı, kolunu koltuk altlarına doladı ve onu sıkıca tutarak kulağına fısıldadı, "Hiç de değil. Kesinlikle iyi olacaksın, korkma!"
Fang Jianyuan boş gözlerle Yu Haiyang'ın arkasından baktı. Bir süre sonra, Yu Haiyang'ın gömleğinin eteklerini tutmak için elini kaldırdı.
O öğleden sonra Yu Haiyang, Fang Jianyuan'ı test için kan almak üzere CDC'ye götürdü.
Sonuçlar aynı gün alınamadı. HKM'den çıktıklarında Yu Haiyang gülümsedi ve ses tonunu kasıtlı olarak yumuşatarak Fang Jianyuan'a sordu: "Bu akşam ne yemek istersin? Seni yemeğe götüreceğim."
Fang Jianyuan olduğu yerde durdu ve Yu Haiyang'a baktı: "Eve dönmen gerekmiyor mu?"
"Bu gece eve gitmeyeceğim."
Fang Jianyuan hâlâ yüzünün yarısını atkıyla örtüyordu. "Özür dilerim."
Yu Haiyang şaşkına döndü. "Neden?"
"Seni aramaya gelmemeliydim ama başka kime gideceğimi bilmiyorum."
Yu Haiyang derin bir nefes aldı. Fang Jianyuan'ın kolunu sıkıca kavradı, parmaklarını birbirine geçirdi ve onu ileri doğru çekti, "Bana ihtiyacın olduğu sürece yapmaman gereken hiçbir şey yok."
CDC'nin yakınındaki bir otobüse bindiler, nereye gittiklerini tartışmadılar, sadece otobüsün tamamen boşalmasını izlediler. Daha sonra son sıraya doğru yürüdüler ve oturdular.
Bahar Festivali çoktan geçmiş olmasına rağmen kış tamamen gitmemişti. Gökyüzü erken saatlerde kararmış, caddenin iki yanında sıralanan ağaçların dalları çıplak kalmıştı. Şehrin her yerinde şenliklerin izleri kalmıştı - bir alışveriş merkezinin girişindeki kırmızı fenerler henüz indirilmemişti, ancak artık festival sırasında olduğu kadar canlı değillerdi. Aksine, bir tür kasvetli yalnızlığa yol açıyordu.
Fang Jianyuan, Yu Haiyang'ın yanında, her zaman bir elini tutarak pencere kenarında oturuyordu.
Hava gittikçe kararana ve dışarıdaki manzara camdaki yansımayla yavaş yavaş bulanıklaşana kadar pencereden dışarı baktı. Sandalyede kaykıldı, başını eğdi ve yavaşça Yu Haiyang'ın omzuna yaslanarak "Gerçekten AIDS olursam ne yaparım?" dedi.
Yu Haiyang ona sakin bir ses tonuyla, "Seninle kalacağım, tamam mı?" diye cevap verdi.
Fang Jianyuan aniden güldü. Alaycı bir gülüştü bu. "Bana yine yalan söylüyorsun."
Yu Haiyang onun elini tuttu ve öpmek için dudaklarına götürdü. "Her şey yoluna girecek, Xiao Yuan."
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Star Around The Sun[BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür:Film Sektörü, Romantik, Yaoi Bölüm Sayısı:150 Ortalama oyunculuk becerisi ve görünümüyle Xia Xingcheng, altı yıldır eğlence sektöründe küçük bir yıldızdı. Ancak bir gün ünlü bir yönetmen onu çok sayıda ödüllü film imparatoru Yang You...