23.Bölüm

146 28 10
                                    

Yemeklerini bitirdikten sonra Anne Fang masayı topladı ve Fang Jianyuan boş bira şişelerini ertesi gün teslimatçının alması için markete geri götürdü.

Bir misafir olan Yu Haiyang doğal olarak dinlenmek için geri dönecekti.

Hava çoktan kararmış olmasına rağmen, marketin ışık düğmesi kapının yanında olduğu için Fang Jianyuan onu açmaya üşendi ve tek ışık kaynağı marketin arka tarafındaki mutfaktan geldi.

Fang Jianyuan'ı oynayan Xia Xingcheng yere çömeldi ve bira şişelerini teker teker plastik kaba geri koydu. Kalbindeki tüm duyguları boşaltmak için hızlıca ve biraz da güç kullanarak hareket etti.

Kendini tamamen Fang Jianyuan'ın duygularına kaptıran Xia Xingcheng, her hareketini dikkatlice planlamaya bile gerek duymadı ve tepkilerinin çoğu içgüdüsel olarak ortaya çıktı - gerçekten öfkeliydi.

Bu sırada Yu Haiyang'ı oynayan Yang Youming geldi ve kapıya yaslanarak onu izledi.

Xia Xingcheng bira şişelerini bir kenara bıraktı, plastik kabın kenarından tuttu ve onları bir tarafa yığdı. Ellerini geri çektiğinde, kabın pürüzlü kenarları parmağını kesti.

Bu senaryoya dahil edilmemişti - tamamen kazara oldu.

Ancak Xia Xingcheng durmadı. He Zheng'in çekim alışkanlıklarını zaten biliyordu ve He Zheng'in zihninde her sahne için sabit bir yöntem yoktu. İhtiyacı olan tek şey bir tür duyguydu. He Zheng için, doğru hissettirdiği sürece, tüm repliklerinizi değiştirseniz bile itiraz etmesi pek olası değildi.

Xia Xingcheng ayağa kalktı ve kesikten yavaş yavaş kan sızdığını görmek için başını eğdi.

Yang Youming geldi.

Bu kaza da Yang Youming'in senaryosunda olmayan doğaçlama bir sahneydi. Tamamen onun karakterleri anlamasına bağlıydı.

Gergin ve aceleci görünmek yerine Xia Xingcheng'e yaklaştı ve elini nazikçe tuttu, yaraya bakmak için başını eğdi, sonra başını kaldırdı ve doğrudan Xia Xingcheng'in gözlerinin içine baktı. "Peki, neye kızgınsın?"

Xia Xingcheng hemen elini Yang Youming'in elinden çekti ve "Merak etme!" dedi. Arkasındaki boş bira şişeleriyle dolu konteyner yığınına çarptı ve hiç de küçük olmayan bir ses çıkardı.

İkisi de hareket etmeyi bıraktı ve Yang Youming bilinçsizce dışarı baktı.

Bir süre sonra sesini alçalttı ve Xia Xingcheng'e, "Dükkanda hiç yara bandı var mı?" diye sordu.

Xia Xingcheng cevap vermedi. Yang Youming tezgâha kendisi gitti ve duvarda asılı duran uzun şeritten bir yara bandı çıkardı.

Bu aslında göze çarpmayan bir köşede asılı duran bir dekordu ve yakından bakmasaydınız muhtemelen fark etmezdiniz. Kamera bile neredeyse yakalayamıyordu.

Yang Youming'in bunu sadece görmediği, aynı zamanda hatırladığı da belliydi.

Geri dönerek yara bandını yırttı, Xia Xingcheng'in elini tuttu ve dikkatlice kesiğin üzerine uyguladı.

Xia Xingcheng bu sefer onu itmedi.

Yang Youming kesiği kapatmasına yardım etti ama daha sonra elini bırakmadı. Hafifçe eğildi ve gözleri Xia Xingcheng'inkilerle aynı seviyeye geldiğinde konuştu, "Neden mutlu değilsin? Söyle bana."

Xia Xingcheng, Yang Youming'in şefkat dolu gözlerini gördü.

Onlarla meşgul olmak istemediği için arkasını döndü.

Yang Youming onun elini tuttu, avucunu ve parmak uçlarını yumuşak bir şekilde ovdu ve Xia Xingcheng onun dokunuşunun sıcaklığını ve hafif kabalığını avucunun çukurunda hissetti.

Havasız çekim stüdyosunda ve klimasız markette, Yang Youming ve Yu Haiyang'ın tüm varlıkları Xia Xingcheng'in önünde tamamen birleşmişti.

Kalp atışları gittikçe uzaklaşıyor, sırtı terden sırılsıklam oluyordu ve kendini bırakmak istiyordu ama aynı zamanda kurtulmaya da isteksizdi.

Daha sonra gözlerinin içine derin derin bakan Yang Youming'i görmeye dayanamadı ve nefes almasının bile engellendiğini hissetti.

Yang Youming aniden gülümsedi, gözlerinin kenarları aşağı doğru kıvrıldı, ağzının kenarları yükseldi.

Xia Xingcheng, başkalarının ve kamera monitörünün gözünde, kızarmış yanaklarının ve tereddütlü ifadesinin görüntüsü olduğunu bilmiyordu.

Ardından Yang Youming yavaşça öne doğru eğildi ve dudaklarını öpmek istedi.

Bu kısım senaryoda yazılıydı. Yu Haiyang Fang Jianyuan'ı öpmek istedi ama Fang Jianyuan gergin ve korkmuştu. Yu Haiyang sertçe geri itildi ve sırtı kapıya çarptı. İlk başta biraz sinirlendi, ancak daha sonra sadece güldü ve Fang Jianyuan'ı ikna etti.

Ancak o anda Xia Xingcheng senaryonun içeriğini hatırlayamadı. Öfkeli olduğu kadar dehşete de kapılmıştı ama bu öfkenin neden ortaya çıktığını anlayamıyordu.

Yang Youming'in dudakları neredeyse dudaklarına değecekken, yumuşak bir dokunuşla Xia Xingcheng onu itmek yerine aniden elini kaldırıp Yang Youming'in yüzüne sert bir tokat atarak herkesi şaşırttı.(🥹)

"PA!" Keskin bir yankı ile sessiz film setinde özellikle yüksek sesle yankılandı.

Bu gürültü, dar bakkal dükkanından yüksek film stüdyosuna döndüğünde afallayan Xia Xingcheng için ani bir uyandırma çağrısı gibiydi ve hemen kafası karışmıştı.

Yang Youming'in yüzü bir tarafa doğru eğilene kadar darbe aldı. Başını çevirip Xia Xingcheng'e baktı ve yüzündeki öfkeyi gizleyemedi. Xia Xingcheng'i bıraktı, arkasını döndü ve gitmek için arka kapıya doğru büyük adımlar attı.

Xia Xingcheng yavaşça çömeldi ve yüzünü ellerinin arasına gömdü.

Bu sahnenin sonuydu ve He Zheng "Kestik!" diye bağırdı.

Stüdyonun ışıkları sahnede parladı ve telaşlı personel ileri geri hareket etti, hiçbiri konuşmadı, çünkü herkes az önce geçen sahnede yüze tokat atılmasını gerektirecek bir durum olmadığını biliyordu. Olsa bile, bu tamamen beceri eksikliğiyle yapılmamalıydı. Sonuçta, doğal olarak, bu Yang Youming'di.(utançtan yüzüm kızardı🥹)

Huang Jixin belki de senaryonun içeriğini bilmeyen tek kişiydi ve sadece anormal atmosferi hissetti. Xia Xingcheng'in çekimi bitirdiğini gördüğünde, adam hala çömelmiş ve ayağa kalkmamıştı, bu yüzden asistanı Xiao Tang'dan önce ona yardım etmek için koştu.

Xia Xingcheng'e neyin yanlış olduğunu sormak için iki eliyle omuzlarını kavradığında, Xia Xingcheng'in "Ben bittim!" diye fısıldadığını duydu.

Huang Jixin onun en düşük seviyedeki boğuk sesini duydu ve anında endişelenerek "Neler oluyor?" diye sordu.

Xia Xingcheng ayağa kalkmasına yardım edildi ve başını kaldırıp gelenin Huang Jixin olduğunu anladığında yüzünü Huang Jixin'in omzuna dayayarak, "Jixin, ben öldüm!" dedi.

Bir şeyler hisseden Huang Jixin, Yang Youming'e doğru bir bakış attı ve Yang Youming'in asistanı Li Yun'un şu anda yüzüne ıslak bir kağıt havlu uyguladığını gördü.

Huang Jixin onlarla yüzleşirken Yang Youming de onlara baktı ve hemen ardından gözlerini başka tarafa çevirdi.

.
.
.

The Star Around The Sun[BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin