9.Bölüm

188 25 1
                                    

Xia Xingcheng kendini küvete daldırdı ve suyun başını örtmesine izin verdi. Kısa süre sonra ciğerlerindeki hava tükendi ve boğulma hissi göğsünün sürekli ağrımasına neden oldu. Aniden başını sudan çıkardı ve derin bir nefes aldı.

Su saçlarından aşağı aktı ve yüzündeki suyu silmek için bir elini kaldırdı. Arkasına yaslanarak başını küvetin kenarına koydu ve gözlerini kapattı.

Xia Xingcheng banyodan çıktığında menajeri Huang Jixin'in koltukta sigara içtiğini gördü.

Havluyu başından çekti ve bornozuyla yatağın yanına oturdu, "Daha gitmedin mi?"

"Rahatlamadın mı? İki gün daha seninle kalacağım."

Xia Xingcheng hiçbir şey söylemedi ve yatağa uzandı, dudaklarından bir iç çekiş kaçtı, beyaz ve ince bacakları bornozun altından uzandı.

Huang Jixin ağzında bir sigarayla ayağa kalktı ve yatağın yanına giderek ona baktı. "Neyin var? Kederli görünüyorsun."

Huang Jixin'in önünde neredeyse hiç doğruyu söyleyemeyen Xia Xingcheng, "Çok baskı altındayım." dedi.

"Hey dostum, bugün çekimlerin ilk günü, tamam mı?" Huang Jixin anlamamıştı, "Bugün gerçekten iyi bir performans sergiledin ve He Zheng çok talepkâr değildi. Sonuç olarak, işin çok çabuk bitti."

XIa Xingcheng yüzünü kapatmak için elini kaldırdı, "İyi davrandığım için değildi."

"İyi davrananın Yang Youming olduğunu biliyorum ama yine de senin işbirliğinize ihtiyacı yok muydu?"

Xia Xingcheng başını salladı ve ona nasıl söyleyeceğini bilemedi.

Huang Jixin ayağını uzattı ve Xia Xingcheng'in kaval kemiğine tekme attı. "Neşelen, ilk günden pes etme. Bu filmin çekilmesi uzun zaman alacak. Böyle bir fırsat her gün karşına çıkmaz, o yüzden elinden gelenin en iyisini yap."

"Biliyorum."

Huang Jixin gittikten sonra Xia Xingcheng bir süre amaçsızca yatağında uzandı. Sonunda bir şey hatırladı ve başucundaki masanın üzerinde duran cep telefonunu almak için döndü, ardından sevgilisi Xiao Yu'nun numarasını çevirdi.

Telefon birkaç kez çaldı ama Xiao Yu cevap vermedi.

Otomatik çevir sesinin sonunda Xia Xingcheng, Xiao Yu'dan bir mesaj aldı: "Artık bir faydası yok. Bunu unutalım gitsin."

Xia Xingcheng bir an için sözlere baktı. O günün geleceğini biliyordu ama bunu ilk söyleyenin Xiao Yu olmasını beklemiyordu, bu yüzden şöyle yazdı: 'Anlıyorum. Her şeyin gönlünce olmasını dilerim.'

Xiao Yu ona bir daha cevap vermedi.

Xia Xingcheng bir süre daldı, sonra Weibo'yu açtı.

Weibo paylaşımlarına bakmak yerine Yang Youming'in Weibo'sunu aradı. Ana sayfasına tıkladı ve bugün güncellenmiş olduğunu gördü.

Yang Youming, Fang Jianyuan'ın odasının tek kişilik yatağı, çalışma masası ve cam pencerelerden süzülen güneş ışığıyla birlikte bir görüntüsünü gönderdi.

Çok sıradan bir resimdi ama yatağı görünce Xia Xingcheng telaşlanmadan edemedi ve bugün o yatakta neler olduğunu hatırladı.

Resmin altına Yang Youming'in hayranlarından çok sayıda yorum geldi. İlk yorumda "Bu yeni bir film için mi?" diye soruluyordu.

He Zheng'in filmi henüz kamuoyuna duyurulmamıştı ama internette pek çok sızıntı olmuştu ve hatta bazı paparazziler Yang Youming'in sette fotoğraflarını çekmişti.

Yang Youming bu tür bir soruya kesinlikle cevap vermezdi. Weibo'su tamamen fotoğraflardan oluşuyordu ve görünürde tek bir kelime bile yoktu. Hayranlarıyla hayatını paylaşmak yerine sadece fotoğraf paylaşmak istiyor gibi görünüyordu; internette her zaman biraz mesafeli olmuştu.

Ancak bu durum hayranlarının ve izleyicilerinin ona olan sevgisini etkilemedi. Belli bir düzeyde teşhir edilmese bile, kariyeri engellenmeyecekti. Aksine Xia Xingcheng, izleyicilerin onu unutmaması ve hayranlarının onu terk etmemesi için film çekmeye devam etmesi ve zaman zaman halkın gözüne görünmesi gereken biriydi.

Yakışıklılığına güvenmek yerine, iyi işler ortaya koyması ve sektördeki statüsünü belirlemek için halkın takdirini kazanması gerekiyordu.

Xia Xingcheng bir süre resme baktı ve kendine geldiğinde Yang Youming'in Weibo paylaşımını yanlışlıkla beğendiğini fark etti.

Bir an durakladı. Beğenisini geri almak imkânsızdı, bu yüzden Yang Youming'in Weibo'sunu takip etti. Her halükarda o da genç neslin bir parçasıydı. Yang Youming cevap vermese bile, bunda utanılacak bir şey yoktu.

Daha sonra Weibo'dan çıktı ve yatağına uzanarak ertesi günkü çekimlere hazırlanmak için senaryoyu gözden geçirdi.

Yarın başka yatak sahnesi olmayacaktı.

Yönetmen He Zheng'in çekmek istediği şey Fang Jianyuan ve Yu Haiyang'ın ilk buluşmasıydı.

.
.
.

Sabah Xia Xingcheng saç ve makyajdan çıktığında salonun kapısını açtı ve Yang Youming ile karşılaştı. Yang Youming kıyafetini değiştirmişti ve şu anda bir gömlek ve takım elbise pantolon giymişti. Ellerini pantolonunun içine soktu ve Xia Xingcheng'e baktı.

Xia Xingcheng aniden gerildi ve "Ming-Ming ge!" diye seslendi.

Yang Youming gülümsedi ve onun yanından geçti.

Xia Xingcheng biraz utandı. Saçını çekiştirdi ve dışarı çıktı.

.
.
.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
The Star Around The Sun[BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin