Çekimler bitmiş ve ışıklar sönmüş olmasına rağmen Xia Xingcheng hâlâ kıpırdamadan oturuyordu. Gözlerini kapadı ve başını kaldırdı. Gözyaşları çoktan akmayı bırakmış olsa da, hâlâ derin bir duyguya dalmış durumdaydı ve kendini bu duygudan kurtarması zordu.
Yang Youming'in elindeki "yara" yıkandı ve Li Yun elindeki suyu silmesi için ona temiz ve yumuşak bir havlu verdi. Başını eğerek ellerini dikkatlice kuruladı, ardından havluyu Li Yun'a geri verdi ve "Islak mendilin var mı?" diye sordu.
Li Yun boş boş baktı ama sonra yanındaki büyük çantadan iki ıslak mendil çıkarıp uzattı.
Aslında, Xia Xingcheng'in yanında zaten biri vardı. Xiao Tang elinde ıslak bir mendille onu bekliyordu ama Xia Xingcheng cevap vermedi. Xiao Tang da yüzünü silmeye yardım etmeye cesaret edemedi.
Yang Youming ıslak mendillerle Xia Xingcheng'e doğru ilerlediğinde, He Zheng kolundan tutarak başını salladı.
Yang Youming sessizce He Zheng'in elini salladı, hâlâ gitmek istiyordu. Sonuç olarak, He Zheng onu bir kez daha geri sürükledi, bu sefer çok çaba sarf etti. "Gitme!" dedi, "Eğer gidersen, karakterinden kopması daha zor olur."
Bu sırada, filmde Xu Jia'yı canlandıran aktris Shen Yan geldi ve Yang Youming'i gülümseyerek karşıladı.
Yang Youming elindeki ıslak mendilleri buruşturdu ve artık Xia Xingcheng'in yanına gitmekte ısrar etmedi.
Xia Xingcheng sonunda gözlerini açtı. Xiao Tang'ın uzattığı mendilleri aldı ve aynanın önünde yüzünü silmek için ayağa kalktı. Yüzünü çok dikkatli bir şekilde sildi, yüzündeki tüm kan ve gözyaşlarını sildi.
Ertesi gün, sabahın erken saatlerinde Xia Xingcheng daha saat 4 bile olmadan uyandı ve bir daha uyuyamadı. Yatağın yanındaki lambayı yaktı, yorganı kaldırdı ve ayaklarını terliklerin içine sokarak yatağın yanından ayrıldı.
Klimanın sıcaklığını hafifçe yükseltti. Üzerinde sadece bir çift külotla cumbalı pencerenin yanına oturdu, sonra kapalı perdelere uzanıp dar bir dikişi açtı ve dışarı baktı.
Otel, filmin çekildiği film ve TV stüdyosuna çok yakındı. Gerçekte, çevre hiç de canlı değildi. Uzaklara baktığınızda çok fazla yüksek bina ya da parlak ışık göremezdiniz.
Xia Xingcheng hafifçe geri çekilip pencereden uzaklaştığında, kendi yansımasını gördü. Zayıf ve çelimsiz bedeni artık kendisine benzemiyordu.
Xia Xingcheng bir sigara yaktı, parmaklarının arasına sıkıştırdı ve yavaşça bir nefes çekti. Pek sigara içen biri değildi. Seçme şansı olsa bir kadeh şarap içmeyi tercih ederdi. Ancak yaklaşık bir saat içinde yataktan kalkıp çekimlere başlamak zorundaydı ve kamera önünde sarhoş olmasına izin veremezdi, bu yüzden sinirlerini yatıştırmak için sadece sigaraya güvenebilirdi.
Bu uykusuzluk çektiği ilk gün değildi. Yang Youming ile seks sahnesini çekmeyi bitirdikten hemen sonra başlayarak, birkaç gün üst üste sürekli uykusuzluk çekmişti.
O gece bir rüya gördü. Rüyasında Yang Youming ile sette seks yapıyordu ve etrafta başka kimse yoktu. Çırılçıplak soyulmuş ve yere yatırılmıştı; öpüşüyor ve birbirlerine dokunuyorlardı, ancak kalbi inanılmaz derecede sinirliydi. Dışarıdan gelen ayak seslerini ve sesleri duydu ve Yang Youming'e birinin yaklaştığını söylediğinde, ayak sesleri gittikçe yaklaştı.
Xia Xingcheng o kadar korkmuştu ki uyandı. Yatağında uzanırken, bunun bir rüya olduğunu fark etti ve rahat bir nefes aldı. Ancak, artık uyuyamıyordu.
Sonraki birkaç gün içinde bu rüyayı bir daha görmedi, yani gecenin bir yarısı uyanıyordu, gözleri fal taşı gibi açılmıştı ve tamamen ayıktı, tekrar uyuyamıyordu. Ta ki bugüne kadar - aynı rüyayı tekrar görene kadar, ama bu sefer gerçekten yakalanmışlardı ve onları yakalayan kişi Yang Youming'in gerçek karısıydı. Xia Xingcheng'in rüyasında Yang Youming'in karısının yüzü bulanıktı, sanki Xu Jia gibi davranan Shen Yan'dı ama aynı zamanda Yuan Qian'dı ve Yang Youming'le mi yoksa Yu Haiyang'la mı yattığını tam olarak anlayamıyordu.
İster rüya ve gerçek, ister film ve gerçek olsun, kafası tamamen karışmıştı.
Takip eden günlerde Xia Xingcheng'in ruh hali sürekli yükselip alçaldı ve film çekmeye dayanmak son derece zordu.
Yu Haiyang, Fang Jianyuan tarafından ısırıldı. Yu Haiyang o gün hastaneden döndüğünde elleri kalın bir gazlı bezle sarılıydı ve ertesi sabahın erken saatlerine kadar Fang Jianyuan ile konuşma fırsatı bulamadı. Fang Jianyuan kalkmadan önce, Yu Haiyang gizlice onun odasına girdi.
Xia Xingcheng'in üzerinde sadece külot ve atlet vardı. İnce bir battaniyeye sarınmış halde yatağa uzandı, gözleri kapalıydı ama Yang Youming'in içeri gireceğini biliyordu.
Yang Youming çok hafifçe odaya girdi. Başucuna çömelerek usulca "Xiao Yuan!" diye seslendi. İşe gitmek üzere olduğu için açık gri bir gömlek ve keten pantolon giymişti.
Xia Xingcheng gözlerini yavaşça açtı, sanki yeni uyanmış gibi görünüyordu. Yatağının yanındaki adamı gördüğünde kalbi biraz korkuyla çarptı. Sonra gözleri öfkeyle dolup taşarak aydınlandı. Battaniyeyi kaldırıp yataktan fırladı ve kıyafetlere hatta terliklere bile aldırmadan Yang Youming'i sessizce dışarı itti.
Tüm çekim seti sessizdi. Shen Yan da He Zheng'in arkasında oturmuş onları izliyordu. Bu yıl 30 yaşındaydı ve neredeyse on yıldır film çekiyordu. Oyunculuk becerileri iyiydi ve popülaritesi düşük değildi, ancak her zaman böyle olmuştu, ne ılık ne de özellikle sıcaktı. Son iki yılda birçok TV dizisinde ikinci kadın başrolü oynamıştı.
Yang Youming, Xia Xingcheng'e sarıldı. Ayrılmak istemiyordu ama çok fazla gürültü de yapamazdı. Kulağına fısıldadı, "Sana iki kelime söyleyeceğim, sadece iki kelime, Xiao Yuan."
Xia Xingcheng tek kelime etmeden mücadele etti. Gerçekten çok fazla güç sarf etti, öyle ki Yang Youming'in yakasındaki bir düğmeyi bile kopardı.
Yang Youming'in gazlı beze sarılı eli de giderek kırmızı bir renk alıyordu ve bu da elbette kan torbası desteğinin etkisinden kaynaklanıyordu.
Karşılıklı mücadele ederlerken, Xia Xingcheng yanlışlıkla ayak parmağını bir yatak direğine vurdu ve hemen dayanılmaz bir acı hissetti. Elinde olmadan kısık bir çığlık attı, yere çömelip ayak parmağını tutmak için uzanırken gücü onu terk etti.
Bu kaza senaryoda yazılmamıştı ama Xia Xingcheng hareket etmeye devam etti. Yang Youming hemen onunla işbirliği yaptı, eğilerek onu kaldırdı ve yatağın kenarına oturttu.
Xia Xingcheng direnmeyi bıraktı.
Yang Youming yarıya kadar çömeldi ve Xia Xingcheng'in ayağını tuttu. Ayak parmağını dikkatle inceledi, "Kanamıyor."
Xia Xingcheng ayak tabanlarını yatağın kenarına basarak ayağını geri çekti ve kollarını bükülmüş bacaklarının etrafında kavuşturdu.
Hâlâ yatağın yanında çömelmiş olan Yang Youming başını kaldırdı, "Şimdi beni dinleyebilir misin?"
Xia Xingcheng onun gözlerine bakmadı ve kısık bir sesle duygusuzca sordu, "Ne söylemek istiyorsun?"
.
.
.Düzgün bir şeyler söylesen iyi olur pislik
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Star Around The Sun[BL Novel]
Hayran KurguTAMAMLANDI✓ Tür:Film Sektörü, Romantik, Yaoi Bölüm Sayısı:150 Ortalama oyunculuk becerisi ve görünümüyle Xia Xingcheng, altı yıldır eğlence sektöründe küçük bir yıldızdı. Ancak bir gün ünlü bir yönetmen onu çok sayıda ödüllü film imparatoru Yang You...