O andan öğle yemeğine kadar Xia Xingcheng biraz dalgın görünüyordu.
Yang Youming, Xia Xingcheng'i öğle yemeğinden sonra otele geri götürmeyi planlamıştı. Ancak bu dağ villasının nadiren misafiri oluyordu -Ren Yuchang o kadar heyecanlanmıştı ki akşam yemeğine kalmalarını sağladı.
Öğleden sonra bir arkadaşının kendisine yerel bir tavuk getireceğini ve akşam da tavuk yahnisi yapmak için yerel yabani mantarları kullanarak onlara bizzat yemek pişireceğini söyledi.
Ren Yuchang, Yang Youming ve Xia Xingcheng'in uçuşunun ertesi gün öğlen olduğunu öğrendikten sonra, bu gece kalıp ertesi sabah doğrudan havaalanına gitmelerini istedi; bu, otelden gitmekten daha yakın olacaktı. Bagajlarına gelince, otelde bekleyen Huang Jixin ve Li Yun'dan onları doğrudan havaalanına getirmelerini isteyebilirlerdi.
Bunu duyan Yang Youming gerçekten de reddedemedi.
Odanın ortasında kendisiyle birlikte oturan Xia Xingcheng'e baktı.
Doğal olarak Xia Xingcheng otele geri dönmek istedi. Ne de olsa yarın geçici olarak ayrı kalacaklardı. Otel odasında sadece ikisi vardı, bu yüzden ne isterlerse yapabilirlerdi. Burada çok fazla insan olduğu için, geceleri Yang Youming ile aynı odayı paylaşması mümkün değildi. Bununla birlikte, Öğretmen Ren'in hevesini geri çevirmenin kolay olmadığını da hissetti. Ayrılmak zorunda kalırsa kapris yapıyormuş gibi görünecekti, bu yüzden sadece "O zaman yarın doğruca havaalanına gidelim." diyebildi.
Ren Yuchang çok mutlu görünerek hemen ayağa kalktı ve şoförden kendisini yabani mantar almaya götürmesini istedi.
Ren Jingyuan da kalacaklarını duyunca oldukça mutlu oldu, "Öğleden sonra yürüyüşe çıkarız, akşam da bira içeriz!"
Öğleden sonra Ren Jingyuan onları dağın tepesine doğru giden patika boyunca yönlendirdi.
Burası manzaralı bir bölge değildi ve turist olması da pek olası değildi. Yol boyunca ilerlerken başka kimseye rastlamadılar. Gerçekten görülmeye değer bir şey olmamasına rağmen, kırsaldaki dağların yoğun bitki örtüsüyle, hava her zaman şehirden farklı olurdu.
Ren Jingyuan önde yürüdü. Yol kenarındaki yabani mantarları işaret ederek Qin Xueyue'ye söyledi, "Bunlar yenebilir. Onları daha sonra tavuk yahnisi için geri götüreceğim."
Qin Xueyue ona pek inanmadı, "Ciddi misin?"
Yang Youming ve diğerleri arkalarından yürüdüler. Yabani mantarların yanından geçerken Yang Youming, "Bu bir yalan, sakın koparma." dedi.
Qin Xueyue hemen Ren Jingyuan'a döndü, "Nasıl gösteriş yapacağını gerçekten biliyorsun."
Xia Xingcheng grubun en arkasında yürüyordu. O ana kadar hâlâ Yang Youming'in pencere camına bıraktığı öpücüğü hatırlıyordu. Bu küçük tatlılık zihninin dağılmasına neden oldu ve adımları bir tüy kadar hafifledi.
Şu anda Yang Youming ve Chen Hailan'ı takip eden Ling Jiayue o kadar da dikkat çekici görünmüyordu.
Ling Jiayue çok sessiz ve usluydu. Çoğunlukla onunla konuşan Chen Hailan'dı. Chen Hailan ne sorarsa sorsun, kibarca cevap verirdi.
Yang Youming pek konuşmuyordu ama Xia Xingcheng, Ling Jiayue'nin tavrından Yang Youming'i daha çok önemsediğini hissedebiliyordu.
Xia Xingcheng'in sezgileri ona Ling Jiayue'nin ya Yang Youming'in hayranı olduğunu ya da Yang You Ming'den hoşlandığını söylüyordu.
Daha sonra dağ yolu daraldı ve sadece bir kişinin geçebileceği yerler oldu.
Yang Youming yavaşladı ve Ling Jiayue'nin arkasından yürüdü. Xia Xingcheng onun arkasındaki tek kişiydi. Hafif kaygan taş yolda ilerleyen Yang Youming, ellerini arkasına koyup avuç içlerini Xia Xingcheng'e doğru açtı.
Xia Xingcheng aceleyle yetişti ve sağ elini Yang Youming'in avucuna koydu.
Yang Youming ona bakmadı, sadece avuçlarını kapattı ve Xia Xingcheng'in elini iki eliyle tuttu, kuru parmak uçları yumuşak avucunu ovuyordu.🫠
Önlerindeki insanlar yürürken hâlâ konuşuyorlardı. Sadece ikisi geride kalmış, kimsenin göremeyeceği bir yerde birbirlerinin ellerini tutuyorlardı.
"Youming!" Chen Hailan ne için olduğunu bilmeden aniden Yang Youming'e seslendi, "En son ne zaman yürüyüşe çıktığımızı hatırlıyor musun?"
Şaşkına dönen Xia Xingcheng bilinçsizce elini geri çekmek için hareket etti.
Yine de Yang Youming bırakmadı. "Beş ya da altı yıl oldu." diye kararlı bir şekilde cevap verirken tutuşu bir anda sıkılaştı.
Kimse onlara dönüp bakmadı.
Chen Hailan sadece "Zaman akıp gidiyor!" diye yakındı.
Xia Xingcheng'in kalbi biraz daha hızlı atmaya başladı. Yang Youming kasıtlı olarak ellerini nazik parmak uçlarıyla bağlayarak Xia Xingcheng'in kalbinin kaşınmasına neden oldu.
Ren Yuchang'ın villasının arka bahçesinde, cam çatılı bir güneşlenme odasında büyük bir yuvarlak masa kurulmuştu. Masada Ren Yuchang'ın pişirdiği tavuk yahnisi ve daha birçok yemek vardı.
Oda bir dağ deresine bakıyordu ama içerisi yeterince sıcaktı ve Xia Xingcheng sadece bir kazak giymişti. İki kase tavuk yahnisinden sonra hafiften terlemeye başlamıştı bile.
Ren Jingyuan bir kutu bira getirdi. Kış olmasına rağmen, böylesine sıcak bir ortamda, midede biraz bira vücudu rahat hissettirirdi.
Yemeğin ortasında Xia Xingcheng, Qin Xueyue ve Ling Jiayue'nin Yang Youming'in WeChat'ini eklediğini gördü. Birden Yang Youming'in WeChat'ini sildiğini hatırladı; sadece WeChat bağlantısı değil, telefon numarası bile tamamen silinmişti. Elindeki bira şişesini kavrarken duraksadı ve Yang Youming'e bir bakış attı.
Yang Youming telefonunu cebine geri koyuyordu. Xia Xingcheng'in onu izlediğini gören Xia Xingcheng aklına ne geldiğini bilmiyordu ama telefonunu geri aldı ve masanın üzerine koyup Xia Xingcheng'e doğru itmeden önce ekrana birkaç kez bastı. "Xingcheng, WeChat'te birbirimizi ekleyebilir miyiz?"
Xia Xingcheng onun muhtemelen kızardığını tahmin etti. Yang Youming'in telefon ekranında WeChat QR kodunu görünce uzanıp telefonu aldı ve onu arkadaş olarak eklemek için kendi telefonunu aramaya başladı.
Chen Hailan yüzünü eliyle destekledi ve küçük bir kıkırdamayla konuştu, "Siz daha yeni bir film çektiniz ama bu kadar zaman geçmesine rağmen birbirinizi WeChat'te eklemediniz bile, öyle mi?"
Yang Youming başını salladı, "O zamanlar WeChat'i nadiren kullanırdık."
Ne söylerse söylesin, kimse onu yakından sorgulamazdı.
Ancak Xia Xingcheng telefonunu gizlice sessize aldı ve Yang Youming'in telefonunu kullanarak onun numarasını çevirdi ve arama bağlanır bağlanmaz telefonu kapattı.
Xia Xingcheng telefonunu geri verdiğinde Yang Youming hiçbir şey söylemedi. Xia Xingcheng'e baktı ve telefonunu alırken bakışlarını yere indirdi. Gözlerinde bir gülümseme belirdi ve ardından telefonu sakince cebine geri koydu.
Xia Xingcheng telefonun pürüzsüz ekranına dokundu ve başını eğip gülümsemekten kendini alamadı. Tekrar kafasını kaldırdığında, aniden Ling Jiayue'nin kendisini izlediğini fark etti.
Ling Jiayue ona baktığı anda gözlerini hemen başka tarafa çevirdi.
.
.
.Devam bölümlerini blog sitemden okuyacaksınız, canlarım, blog sitemin linki yedek hesabımda sizleri bekliyor, şuracıktan yedek hesabıma ulaşabilirsiniz,
rainbownovelSitenin direk linki:
rainbow-novel.com
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Star Around The Sun[BL Novel]
FanficTAMAMLANDI✓ Tür:Film Sektörü, Romantik, Yaoi Bölüm Sayısı:150 Ortalama oyunculuk becerisi ve görünümüyle Xia Xingcheng, altı yıldır eğlence sektöründe küçük bir yıldızdı. Ancak bir gün ünlü bir yönetmen onu çok sayıda ödüllü film imparatoru Yang You...