Daha sonra Xia Xingcheng, Wei Zehui'nin telefonuna cevap vermek için zaman ayırdı. Ne de olsa bu çevrede hâlâ gelişmesi gerekiyordu ve kişiler arası ilişkiler her şeyden daha önemliydi.
Wei Zehui bugünlerde kendisinin de bulunduğu film ve televizyon stüdyosunda çekimler yapıyordu. Bir idol dizisinde ikinci erkek başrol oyuncusuydu ve rolü çok önemli değildi. Oyunculuk için fazla hırsı yoktu. Gösteri dünyasına ilk girdiğinde, sadece güzel cephesinden ve beraberinde gelen paradan etkilenmişti. Xia Xingcheng'i aradı çünkü aynı yerde çekim yaptıklarını duymuştu, bu nedenle Xia Xingcheng'i takılmaya davet etmek istedi.
Xia Xingcheng bunu duyduğunda ilk tepkisi reddetmek oldu. Çekimler sırasında çok fazla baskı altındaydı. Bu film tamamen Fang Jianyuan'ı çevreleyen hikayeyi anlatmakla ilgiliydi ve neredeyse her sahnede rol alması gerekiyordu. Her gün çekimden döndüğünde senaryoyu sindirmek ve repliklerini ezberlemek için çok zaman harcaması gerekiyordu ama Wei Zehui onu partiye davet etmekte ısrar etti ve ne kadar geç kalırsa kalsın gelmesi gerektiğini söyledi.
Xia Xingcheng davet edilmekten kurtulamadı. O gece otele döndüğünde, önce yarın çekilecek sahnelere alıştı, sonra banyo yaptı ve kıyafetlerini değiştirdi ve asistanından kendisini partiye göndermesini istedi.
Wei Zehui özel bir villa kiralamıştı.
Xia Xingcheng asistanının arabasından indiği anda, boğucu yaz gecesi rüzgârıyla birlikte parfüm ve alkol kokusu içeri doldu ve tanıdık manzara ona gerçekle hayal arasında çekildiği yanılsamasını verdi.
Son zamanlarda sürekli stüdyoda çekim yapıyordu. Çekime başlamadan önce, zihnini sakinleştirmek için genellikle oynadığı rol olan Fang Jianyuan'ın odasındaki masada uzun süre otururdu.
Ne de olsa o altı yıldır bu karmaşık eğlence sektöründeydi ve roldeki Fang Jianyuan henüz üniversiteye yeni girmiş bir çocuktu.
Fang Jianyuan ondan çok daha sessizdi.
Olduğu yerde durdu, parlak ışıklarla aydınlatılmış villaya uzak bir perspektiften baktı, trans halindeydi ve neden burada olduğunu merak ediyordu.
Sonra Wei Zehui yanına geldi.
Wei Zehui ve Xia Xingcheng yaklaşık aynı yaştaydı ve ikisi de yakışıklıydı, ancak ilki büyük bir yıldız olacak kadar yetenekli değildi. Yanına geldi ve Xia Xingcheng'in omzunu sıvazladı. "Sorun nedir? Neden içeri gelmiyorsun!"
Bu, Xia Xingcheng'in aklını başına getirdi. Kim olduğunu ve burada ne aradığını hatırladı ve Wei Zehui'ye gülümseyerek, "Gidelim." dedi.
Villanın içindeki müzik biraz gürültülüydü ve şu anda birçok insan gelmişti. Bazıları Xia Xingcheng'in daha önce gördüğü genç aktörlerdi, ancak sadece isimlerini hatırlayabiliyordu. İsimlerini bile bilmediği 18. kademe yıldız adayları da vardı. Bu partide güzel kadının olması doğaldı.
Tüm bu atmosfer Wei Zehui'nin her zaman favorisi olmuştur.
Xia Xingcheng birden sevgilisi Xiao Yu ile ilk kez bu tür bir olay sırasında tanıştıklarını hatırladı.
Tesadüfen Wei Zehui ona, "Xiao Yu ile ayrıldığınızı duydum?" diye sordu.
"Mm." Xia Xingcheng onun sorusunu yanıtlamakla pek ilgilenmiyordu.
Wei Zehui kolunu Xia Xingcheng'in omzuna attı ve sırıtarak ona şöyle dedi: "Seni tanıştıracağım biri var ve onu kesinlikle seveceğini garanti ederim."
İkisi oturma odasının köşesinde duruyordu ve zaman zaman insanlar onları selamlamak için yanlarına geliyordu.
Xia Xingcheng geniş oturma odasında içki içip oyalanan genç erkek ve kadınlara baktı ve yavaş yavaş gerçeklik duygusunu yeniden kazandı ama yine de "Hayır." dedi.
Bunun uygun olmadığını düşündü ama nedenini anlayamadı.
Wei Zehui ona baktı, "Sorun ne? Neden böyle kötü bir ruh hali içindesin?"
Xia Xingcheng ona bir bakış fırlattı, "Kötü bir ruh hali içinde olduğumu mu düşünüyorsun?"
Wei Zehui biraz şaşkındı, "Bir şey diyemem ama bence birazcık kendinde değilsin. Yönetmen He Zheng ve Yang Youming ile çekim yapmanın baskısı gerçekten bu kadar büyük mü?"
Bu sefer Xia Xingcheng'in bir cevabı yoktu.
Wei Zehui güldü ve sebebini anladığını hissederek Xia Xingcheng'in omzunu tuttu, "O zaman rahatlaman gerekmez mi? Oradaki güzel kadınları gördün mü? Artık benim ekibimdesin, hoşuna giden bir tip yok mu?"
'Rahatla' kelimesi Xia Xingcheng'e dokundu. Bir süredir kalbi baskı altındaydı ve bazen nefes alamıyormuş gibi hissediyordu. Yang Youming'in baskıyı hafifletmek için tamamen Fang Jianyuan olarak yaşamayı denemesini önerdiğini ilk duyduğunda, tam da bunu yapmak için çabaladı.
Her gün, uyandığı andan itibaren kendine, yirmi dört yıldır dünyada var olan Xia Xingchen değil, Fang Jianyuan olduğunu söylüyordu.
Sonunda, yapılması gereken doğru şey bu muydu?
Wei Zehui ona bir bardak şarap uzattı.
Xia Xingcheng uzandı ve onu aldı. Fazla düşünmeden doğrudan tüm içeriği yuttu. Alkolün stresi azaltma özelliği vardı, her ne kadar bu sefer bunu yapmanın iyi bir yolu olmasa da.
Wei Zehui'nin bahsettiği kızın uzun saçları ve tamamen taze ve saf bir görünümü vardı. Kanepede oturuyor ve umursamadan tek başına içki içiyordu. Gerçekten de Xia Xingcheng'in tipiydi.
Uzun günler süren çekimlerin ardından, Xia Xingcheng'in gerçekliğindeki bu tek an vücudunda bir zonklama yarattı. Bir kadeh şarap daha aldı ve kıza doğru yürüdü.
.
.
.Ertesi sabah erkenden Xia Xingcheng telefonun çalmasıyla uyandı. Gözlerini otel odasının tavanının tanıdık görüntüsüyle açtı. Dün gece içtiği bir sürü kadeh şarabın etkisiyle başı hâlâ ağrıyordu. Alnını yoğurmak için elini kaldırdı ama yanlışlıkla yanındaki kişiye çarptı.
Yanındaki kız usulca homurdandı ve Xia Xingcheng anında ayıldı.
Asistanı tekrar aradı ve kalkması için ısrar etti.
Xia Xingcheng yataktan kalktı ve aynı anda hâlâ uyumakta olan kıza uyanması ve onunla birlikte gitmesi için ısrar etti.
Otel odasının kapısını açtı ve kız önden yürüdü. Xia Xingcheng'in kapıyı arkasından kilitleyecek vakti olmamıştı ki kız beklenmedik bir şekilde arkasını döndü ve "Xiao Xing ge, adımı hatırlıyor musun?" diyerek boynuna sarıldı.
Aslında Xia Xingcheng hiç hatırlamıyordu. Ona göstermelik bir gülümseme verdi, "Elbette hatırlıyorum. Senin adın bebek."
Kız "Ne saçmalık!" diye bağırdı.
Bu sırada, yan odanın kapısı aniden açıldı ve dışarı çıkıp bu sahneye tanık olan Yang Youming'den başkası değildi.
.
.
.Hmmm😏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Star Around The Sun[BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür:Film Sektörü, Romantik, Yaoi Bölüm Sayısı:150 Ortalama oyunculuk becerisi ve görünümüyle Xia Xingcheng, altı yıldır eğlence sektöründe küçük bir yıldızdı. Ancak bir gün ünlü bir yönetmen onu çok sayıda ödüllü film imparatoru Yang You...