Xia Xingcheng aslında aç olmasına rağmen, Yang Youming yanındayken yemek yemeyi aklına getiremedi, bu yüzden Yang Youming'i yemek koltuklarına kadar takip etmeden önce sadece bir porsiyon kızarmış erişte ve bir bardak süt aldı.
Yang Youming doğruca Chen Hailan'ın masasına gitti. Xia Xingcheng'in onu takip etmekten başka çaresi yoktu ama yaklaştıkça Chen Hailan ve iki kadının yanı sıra masada oturan başka bir adam daha olduğunu fark etti.
Adamın adı Ding Wenxun'du, kendisi de otuzlu yaşlarında olan tanınmış bir aktördü. Ancak oyunculuk becerileri toplumun her kesimi tarafından kabul gören Yang Youming'in aksine, işleri o kadar ünlü değildi ve ne sıcak ne de ateşliydi.*(*set ifadesi, yani sadece sade ve ılımlı)
Birkaç yıldır gösteri dünyasında görünmüyordu ve birkaç yıllığına yönetmenlik eğitimi almak için yurtdışına gittiği söyleniyordu.
Xia Xingcheng onu dün Chen Hailan'ın düğününde görmemişti ve adamın dün gece geç saatlerde mi yoksa bu sabah erkenden mi geldiğini de bilmiyordu.
Xia Xingcheng yaklaştığında, Yang Youming daha ağzını açamadan, Cai Meiting Xia Xingcheng'i tanıttı: "Xingcheng, bu Wenxun ge. Amerika'dan yeni döndü."
Xia Xingcheng tabağı masaya koydu ve hafifçe eğildi, ardından Ding Wenxun'a doğru bir el uzattı, "Merhaba Wenxun ge, seninle tanışmayı dört gözle bekliyordum. Ben Xia Xingcheng, bana sadece Xingcheng de."
Cai Meiting, ruju hâlâ bozulmamış olan ağzını peçeteyle hafifçe sildi, "Xingcheng bizim şirketten bir sanatçı, genç bir aktör."
Ding Wenxun ayağa kalktı ve Xia Xingcheng'in elini sıktı, "Duydum, tanıştığımıza memnun oldum."
Onu yakından tanıdığı belli olan Yang Youming, "Buraya ne zaman geldin?" diye sordu.
Ding Wenxun cevap verdi, "Erken bir uçuş yaptım ve saat üçten hemen sonra buraya geldim. Ne yazık ki Kıdemli Chen'in düğününe yetişemedim."
Xia Xingcheng, Yang Youming'in yanına oturdu ve kendisini bu tür bir duruma sokamayacağını hissederek, kızarmış erişteyi yemek için çubuklarını kullandı.
Yang Youming garip bir şekilde Chen Hailan'a sordu, "Karın nerede? Gelini neden bu kadar erken bıraktın?"
Chen Hailan güldü, "Erken uyandım ve Wenxun'un geldiğini söylediğini gördüm, ben de onunla kahvaltı etmek için kalktım. Karım hâlâ uyuyordu, bu yüzden onu rahatsız etmedim."
Ding Wenxun ve diğerleri görünüşe göre yemeklerini neredeyse bitirmişlerdi, tabakta kalanlara pek dokunmuyor, sadece oturup sohbet ediyorlardı.
Ding Wenxun, "Karısı henüz genç, tabii ki yeterince uyuyamıyor, kıdemli Chen'in aksine onun uyumaya ihtiyacı yok. Sadece benim gibi yalnız bir adam ona arkadaşlık edebilir."
Bunu duyan Chen Hailan kızmadı ve gülerek konuştu, "Bunu kendine bir gönderme olarak kabul ediyorum."
Xia Xingcheng başını kaldırıp bakmadan edemedi. Restoranda kendisinden başka yirmili yaşlarda başka birini görmemişti. Burada otururken gerçekten de yersiz görünüyordu.
Xia Xingcheng bir yudum süt içerken, Yang Youming olmasaydı muhtemelen çişini tutup tuvalete gitmez, sonra da hemen yatağına dönerdi, diye düşündü.
Bardağı yere bıraktığında Yang Youming ona bir bakış attı, ardından masadan bir mendil alıp ona verdi.
Xia Xingcheng afalladı ve almak için uzandığında karşısında oturan You Shu'nun dudaklarını işaret ettiğini gördü. Bardaktaki yansımasına şöyle bir baktı ve dudaklarının beyaz süt lekeleriyle lekelendiğini gördü. Hemen mendille onları sildi.
Chen Hailan sonra aniden Xia Xingcheng'e sordu: "Xingcheng dün gece iyi uyudu mu?"
Xia Xingcheng katıldı, "Öyle."
Chen Hailan başını salladı, "Korkarım Jingyuan ve diğerleri şakalarıyla hareket edemezler."
Xia Xingcheng Chen Hailan'a gülümsedi, "Bu nasıl olabilir? Sadece herkes birbiriyle oynuyor."
Cai Meiting, Xia Xingcheng'e "Sabahın köründe Ming ge ile nasıl karşılaştın?" diye sordu.
Xia Xingcheng bu kez gelişigüzel cevap vermeye cesaret edemedi ve Yang Youming'e doğru baktı.
Yang Youming'in aldığı kahvaltı, youtiao ve kahvenin garip bir karışımıydı. Kahvesinden bir yudum alırken duruşu kayıtsızdı ve şöyle dedi, "Xingcheng dün gece sarhoştu ve onu ben kaldırdım. Ayakta bile duramadığını gördüm, bu yüzden odamda uyumasına izin verdim."
Xia Xingcheng onun bunu doğrudan söylemesini beklemiyordu ve bir an için nasıl tepki vereceğini bilemedi.
Cai Meiting ona ters ters baktı, "Ming ge'yi yine rahatsız ediyorsun!"
Xia Xingcheng sadece gülümseyebildi, "Özür dilerim Ming ge, gerçekten çok fazla içtim."
Ding Wenxun bu sözler üzerine meraklı bir bakış attı: "Birbirinizi nasıl bu kadar yakından tanıyorsunuz?" Yang Youming ile iyi bir ilişkileri vardı ama Xia Xingcheng hakkında daha önce pek bir şey duymamıştı. Bu sözleri duyduğunda, bunların sadece şaka olduğunu düşündü.
Yang Youming, "He Zheng'in filmi için birlikte çalıştık."
Chen Hailan sözlerine şöyle devam etti: "O sırada sen Çin'de değildin. Xingcheng benimle ve You Shu ile programı kaydetmeden hemen önce, He Zheng'in filminin çekimlerini yeni bitirmişti."
Yang Youming elini kaldırdı ve Xia Xingcheng'in omzuna koydu, "He Zheng erkek başrolü seçti."
Ding Wenxun'un Xia Xingcheng'e bakışları öncekinden farklıydı ve ilgiyle sordu: "Demek Xingcheng erkek başrol. Yang Youming, ikinci başrol sen misin?"
Yang Youming güldü, "Sayılır."
Xia Xingcheng konuşmanın neden kendisine döndüğünü anlamadı. Biraz tedirgindi ve sadece çubuklarını durdurup gülümseyebildi.
Yang Youming çatal ve bıçağını youtiao'yu kesmek için kullandı, hareketleri sanki biftek kesiyormuş gibi zarifti. Acele etmeden küçük bir porsiyon youtiao yedi ve kahvesinden bir yudum aldı, ardından Ding Wenxun'a "Filmin için oyuncuları seçtin mi?" diye sordu.
Ding Wenxun başını salladı, "Hâlâ onlarla temas halindeyim." Şu anda bir yönetmen olarak ilk filmini hazırlamanın ortasındaydı ve hem Yang Youming hem de Chen Hailan ile daha önce konuşmuştu. "Neden bana iyi oyunculuk becerileri olan genç aktörler önermiyorsun?" dedi.
Yang Youming kahve fincanını yere bıraktı ve aniden gülümsedi.
You Shu, Yang Youming'in bu konuyu açtığını duyduğunda ona bakıyordu ve o anda elinde olmadan Cai Meiting'e döndü, aynı şekilde Cai Meiting de dönüp ona baktı. Bakışları biraz derindi.
Yang Youming daha konuşamadan Chen Hailan Yang Youming'in niyetini anlamış ve sırıtarak şöyle demişti bile: "Karşında bu kadar iyi bir aktör var ve sen hâlâ Youming'in tavsiyesine mi ihtiyaç duyuyorsun?"
Xia Xingchen afallamıştı ama kalbi çılgınca atmaya devam ediyordu.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Star Around The Sun[BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür:Film Sektörü, Romantik, Yaoi Bölüm Sayısı:150 Ortalama oyunculuk becerisi ve görünümüyle Xia Xingcheng, altı yıldır eğlence sektöründe küçük bir yıldızdı. Ancak bir gün ünlü bir yönetmen onu çok sayıda ödüllü film imparatoru Yang You...