Oyun devam etti.
Qin Xueyue'nin yanında oturan iki kız biraz dikkatsizce dedikodu yapıyordu ve Xia Xingcheng içlerinden birinin "Yang Youming gitti mi?" diye sorduğunu duydu.
Diğeri, "Neden Yang Youming hakkında soru soruyorsun?" dedi.
Kız, "İdolüm hakkında soru soramaz mıyım?" dedi.
Sesleri kısık değildi ve diğer herkes onları duyabiliyordu.
Ren Jingyuan aniden konuştu, "O gitmedi, Lan ge ile birlikte orada. Birbirlerini on yıldan uzun süredir tanıyorlar ve gerçekten iyi bir ilişkileri var."
Tam o sırada genç bir oğlan kıza şöyle dedi, "Yang Youming'den ne istiyorsun? Karısı Yuan Qian'ın yarısı kadar bile güzel misin?"
Kız bunu kabullenemedi, "Yuan Qian burada değil, bunu düşünmek sorun değil, değil mi? En azından ben Yuan Qian'dan neredeyse on yaş küçüğüm, Yang Youming de tercihlerini değiştirmek isteyebilir."
Konuşmasını bitirir bitirmez yanındaki kız endişeyle ona dirsek atarak başını kaldırmasını işaret etti.
Xia Xingcheng de o odaya doğru baktı ve havuz kenarındaki villanın ikinci katında Yang Youming ve Chen Hailan'ın balkonda durup aşağıya baktıklarını gördü. Yang Youming onların az önceki sözlerini kesinlikle duyabiliyordu.
Ortam biraz garipti ama Wei Zehui utançlarını gizlemek için hemen herkesi oyuna devam etmeye çağırdı.
Xia Xingcheng'in boğazına soğuk su kaçıp kaçmadığını bilmiyordu ve öksürmekten kendini alamadı.
Oyun devam etti ve Xia Xingcheng ile Qin Xueyue birlikte kaybetti.
Ren Jingyuan onlara içki içirmek istemiyordu, bu yüzden farklı bir cezada ısrar etti.
Wei Zehui ağzını açtı ve "Öpüşebilirsiniz de." dedi. Bunu söyledikten sonra, kibirli bir tavırla Xia Xingcheng'e anlamlı bir bakış fırlattı.
Xia Xingcheng bir an için gülse mi kızsa mı bilemedi ve aceleyle açıkladı, "Benim için sorun değil ama Xueyue bir kız. Hayır derse ya da yapamazsa suya gireceğim."
Qin Xueyue de çok fazla alkol içmişti. Dudaklarını kapatmak için elini kaldırarak başını salladı, "Xingcheng benim kardeşim, yapamam."
"Eğer oynamaya istekliysen kaybetmeye de isteklisindir." Ren Jingyuan, daha sonra Qin Xueyue'ye şöyle dedi: "Bu sefer sadece suya giremezsin, bir tur yüzmen gerekiyor. Kardeşinden vazgeçebileceğini düşünüyor musun?"
Xia Xingcheng gözlüklerini çıkardı, banyo havlusunu bir kenara attı ve havuzun kenarında ayağa kalktı.
Yanındaki biri alkışladı ve tezahürat yaptı.
Xia Xingcheng, Ren Jingyuan'a döndü, "Birkaç tur yüzmekte bir sakınca yok. Amacım kızlar için işleri zorlaştırmamak."
Bunu duyan Wei Zehui ıslık çaldı ve onun için tezahürat yaptı.
Bu sırada villanın ikinci katından Chen Hailan'ın sesi duyuldu. Aşağıdaki insanlara bağırırken korkuluklara yaslandı, "Jingyuan, benim için çocuklara göz kulak ol! Onlara zorbalık etme!"
Xia Xingcheng başını kaldırıp Chen Hailan'ın yanındaki Yang Youming'in ona baktığını gördü.
Ren Jingyuan bağırdı, "Lan ge, gençlerin oyunlarından anlamıyorsun! Gidip yengeme eşlik etsen iyi olur!"
Etrafta anında kahkahalar yükseldi.
Xia Xingcheng bakışlarını geri çekti. Midesi bulandı. Muhtemelen alkol ona oyun oynuyordu. Suya dalmak üzereyken, Qin Xueyue aniden uzanıp onu yakaladı, "Unut gitsin, Xingcheng'i rahatsız etmeye hâlâ dayanamıyorum!"
O zamana kadar, varyete programlarının üç bölümü yayınlanmıştı. Programın tanıtımı için Xia Xingcheng ve Qin Xueyue her bölümden sonra Weibo'da gündem konusu oldu ve artık 'Xingyue' CP hayranları vardı.
(*Xingyue aynı zamanda ay ve yıldızlar anlamına da gelir)
Herkes az çok bu konu hakkında bir şeyler biliyordu, bu yüzden özellikle ikisine laf sokmaya odaklanmışlardı. Qin Xueyue'nin bu sözlerini duyan biri bağırmaya başladı: "Öp! Öp!" Diğerleri de ellerini çırparak ve "Öp!" diye bağırarak onları takip etti. Öp!"
Qin Xueyue güldü ve sanki adalet için her şeyini feda ediyormuş gibi davrandı. Xia Xingcheng'in karşısına geçerek başını kaldırdı ve gözlerini kapattı. Ona göre, bu muhtemelen sadece bir oyundu.
Xia Xingcheng gözlerini Qin Xueyue'ye dikti. Reddetmesi mümkün değildi. Bir süre sessiz kaldıktan sonra hafifçe eğildi ve Qin Xueyue'nin dudaklarına yavaşça yaklaştı, hafif bir dokunuştan sonra ayrılmak niyetindeydi.
Etrafları aniden sessizleşti.
Ancak dudakları birbirine değmeden önce aniden midesi bulandı. "Özür dilerim!" diyerek Qin Xueyue'yi anında itti, ardından ağzını kapattı ve solundaki en yakın villaya koştu.
Villanın kapısı ardına kadar açıktı ve içerideki odalar aydınlıktı. Zemin katta bir banyo buldu, tuvaletin önünde diz çöktü ve şiddetle kustu.
O kadar çok kustu ki, muhtemelen bütün gün yediği sindirilmemiş yiyeceklerin hepsini kustu ve mide asidinin uyarılmasıyla birlikte gözyaşları ve sümük aktı.
Neredeyse midesini boşaltana kadar kustu. Nefes nefese uzanıp sifonu çekti ama ayağa kalkmaya çalıştığında bacaklarının o kadar ağrımış olduğunu fark etti ki kalkacak gücü bile toplayamadı. Hatta bir an önce en az iki tur daha yüzebileceğini düşünmüştü.
Bu sırada biri belinden ve kollarından tutarak arkasından kalkmasına yardım etti. İçeri giren birinin ayak seslerini bile duymamıştı, bu yüzden bakmak için döndüğünde, ona yardım eden kişinin beklenmedik bir şekilde Yang Youming olduğunu gördü.
Yang Youming tek kelime etmedi, Xia Xingcheng'in ıslak giysilerinin kendi giysilerini ıslatmasına aldırmadı bile. Xia Xingcheng'in lavaboya gitmesine yardım etti ve sıcak suyu açmak için uzandı.
Xia Xingcheng hırpalanmış ve bitkin bir haldeydi; gözyaşlarını silme fırsatı bulamamıştı. "Ming ge!" diye seslenirken şaşkınlık içindeydi.
Yang Youming bir fincana sıcak su doldurdu ve ağzını çalkalaması için Xia Xingcheng'e verdi.
Lavabonun kenarına yaslanan Xia Xingcheng ağzını çalkaladı ve yüzünü sıcak suyla yıkadı.
Yang Youming onu bıraktı, banyonun geniş küvetindeki duşu açtı. "Burası benim odam, duş al ve üstünü değiştir!" Yang Youming bu sözlerle banyodan ayrıldı ama kısa süre sonra Xia Xingcheng için bir bornozla geri döndü.
Yang Youming tekrar dışarı çıktığında, uzanıp banyo kapısını kapattı.
Xia Xingcheng ıslak ayakkabılarını ve çoraplarını çıkararak çıplak ayakla banyonun seramik karolarına bastı. Tüm giysilerini çıkarıp küvete girdi ve sonunda ılık suyun altında durdu.
.
.
.Onca oda arasından buraya koşman da ne bilim 😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Star Around The Sun[BL Novel]
FanficTAMAMLANDI✓ Tür:Film Sektörü, Romantik, Yaoi Bölüm Sayısı:150 Ortalama oyunculuk becerisi ve görünümüyle Xia Xingcheng, altı yıldır eğlence sektöründe küçük bir yıldızdı. Ancak bir gün ünlü bir yönetmen onu çok sayıda ödüllü film imparatoru Yang You...