Fang Jianyuan'ın ailesinin oturduğu binanın küçük bir çatısı vardı ve duvarlar boyunca çok sayıda çiçek tarhı bulunuyordu. Annesi boş zamanlarında her türlü bitki ve çiçeği ekerdi.
Fang Jianyuan yaz tatilindeyken, bu bitkilerle ilgilenme görevi doğal olarak onun omuzlarına düştü.
Fang Jianyuan evden uzun bir hortum çıkardı, çiçek tarhlarının kenarında durdu ve annesinin sevgili bitkilerini ve çiçeklerini suladı.
Sabahın erken saatlerinde güneş çok hoştu, sıcaklık ise sıcak değildi.
Fang Jianyuan şort ve atlet giymişti ve sandaletleri çimento güverteye bastıkça patır patır ses çıkarıyordu. Elinde su hortumuyla çiçek tarhlarının kenarında yürüyor, düşmemeye dikkat ediyor ve gelişigüzel bir şarkı mırıldanıyordu.
Tam o sırada, çatıda başka birinin ayak seslerinin belirdiğini duydu ve hemen dönüp arkasına baktı.
Elinde çamaşır makinesinde yıkanmış çamaşırlarıyla dolu bir leğenle çatıya çıkan Yu Haiyang'dı.
Yu Haiyang, Fang Jianyuan'ı gördüğü anda gülümsedi.
Fang Jianyuan, Yu Haiyang'a bugün neden işe gitmediğini sormak için ağzını açtı ama birden bugünün Cumartesi olduğunu hatırladı ve ağzını tekrar kapattı. Yaz tatilinin tamamı boyunca her gün evde kalmış, günler birbirini kovalamıştı.
Gündelik kıyafetler içinde nadiren görülen Yu Haiyang, şort ve bol gri bir tişört giymiş, ayaklarını sandaletler süslüyordu. Çatının ortasına gitti, leğeni yere koydu ve çamaşır ipini bir kez daha germeden önce çamaşır askılarıyla giysilerini tek tek astı.
Fang Jianyuan adamı görmemek için başını çevirdi ve çiçek tarhındaki toprağın tamamen ıslanmasını şaşkınlıkla izledi, kulağını arkasındaki Yu Haiyang'ın hareketlerini dinlemek için zorladı.
Bir süre sonra Yu Haiyang'ın yaklaşan ayak seslerini duydu. Yu Haiyang'ın arkasında durduğunu duydu, ancak başka bir hareket olmadı.
Yu Haiyang aniden, "Bütün bu çiçekleri boğuyorsun." dedi.
İrkilen Fang Jianyuan sıçrayarak su hortumunu aniden geri çekti, ancak suyun üzerine sıçradığını fark etmedi.
Yu Haiyang çevik bir hareketle geri adım attı ve sudan kaçındı, ardından Fang Jianyuan'a baktı ve güldü.
Fang Jianyuan'ın pantolonu ıslanmıştı ve Yu Haiyang'ın kahkahaları yüzünden yüzü kızarmış, mahcup bir görüntüsü vardı. Birden çocuksu doğası ortaya çıktı ve hortumu Yu Haiyang'a doğrultarak yaşlı adama su püskürttü.
Yu Haiyang aceleyle yana kaçtı ve su az önce yıkadığı kıyafetlerinin üzerine sıçradı. "Hey!" diye bağırdı.
Fang Jianyuan güldü ve Yu Haiyang'ı hortumla mutlu bir şekilde kovaladı.
Yu Haiyang kısa bir süre sonra kaçmayı bıraktı ve su hortumunu elinden almak için su püskürterek Fang Jianyuan'a doğru yöneldi.
Fang Jianyuan ondan kaçmaya çalışırken aceleyle çiçek tarhının kenarına doğru koştu.
Zaten sulanmış olan zemin o kadar kaygandı ki, sandaletleriyle sadece iki adım atabildi ve ardından bir çığlık atarak yana düştü.
Yu Haiyang koşarak geldi ve kollarını Fang Jianyuan'ın beline doladı, ardından onu havaya kaldırdı ve iki ayağı yere sabitlenene kadar yere indirdi.
Fang Jianyuan'ın gözleri gülümseme doluydu, Yu Haiyang'a baktı ve Yu Haiyang'ın ifadesinin nazik bir gülümseme olduğunu gördü ve hemen bir kez daha utandı.
Bu sırada Yu Haiyang su hortumunu onun elinden kaptı.
Fang Jianyuan, Yu Haiyang'ın kendisinden intikam almak istediğini düşündü ve hemen geri çekilip kaçmaya çalıştı.
Sonuç olarak Yu Haiyang, Fang Jianyuan'ın beline sıkıca sarıldı ve hortumu başının üzerine kaldırarak suyun üzerlerine dökülmesini sağladı.
Fang Jianyuan yüzünü Yu Haiyang'ın göğsüne gömdü ve adamın şöyle dediğini duydu: "Zaten sırılsıklam olduk. Banyo da yapabiliriz!" Su başlarından aşağı dökülmeye devam etti ve Fang Jianyuan'ın yüzünü gömülü tutarken gözlerini açıp normal nefes almaktan başka çaresi yoktu.
Yu Haiyang'ın vücudu tamamen sırılsıklamdı ve tişörtü ile ince şortu vücuduna yapışarak bir erkek vücudunun ince hatlarını ortaya çıkarıyordu.
Fang Jianyuan gözlerini kocaman açtı ve bir eliyle Yu Haiyang'ın giysilerini tutarak nefes nefese kaldı.
Olay yeri incelemesi tamamlanır tamamlanmaz, bir personel derhal su musluğunu kapattı.
Xia Xingcheng başını kaldırdı ve aniden Yang Youming'in elinin yüzündeki suyu sildiğini hissetti.
Bir anlığına, bir çocuk gibi gözlerini kapattı ve Yang Youming'in hafif sert avuç içi yavaşça yanaklarında gezinirken hafif bir acı hissetti.
Bu hareket Yang Youming'in sahip olduğu bir centilmen düşüncesiymiş gibi son derece kısaydı ve elini hızla geri çekti.
Daha sonra asistan onlara vücutlarını sarmak için büyük kuru havlular verdi. Xia Xingcheng Yang Youming'e baktı ve adamın dikkatinin hiç de kendi üzerinde olmadığını gördü. Aksine, asistanıyla konuşurken bir havluya sarılmıştı.
Şimdilik kıyafetlerini değiştiremediler çünkü He Zheng sahneyi yeniden çekip çekmeyeceklerini henüz söylememişti ve He Zheng'in sahneye bir de yakın çekim eklemesi gerekiyordu.
Xia Xingcheng bir havluya sarındı ve kenara oturdu. Asistan ona içmesi için bir bardak sıcak su uzattı. İçti ve içerken göz ucuyla Yang Youming'i dikkatle izledi.
Yang Youming ona bir daha bakmadı, onun yerine He Zheng'in arkasına geçti.
He Zheng uzun bir süre monitördeki sahnenin tekrarını izledi, Yang Youming'e baktı ve sonra onu ekranı birlikte izlemek için aşağı çekti.
He Zheng'in onu çağırdığı zamanlar dışında, Xia Xingcheng genellikle inisiyatif almaya cesaret edemiyordu. Eğilip bacaklarına sarıldı, alnını dizine koydu ve derin bir nefes aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Star Around The Sun[BL Novel]
FanfictionTAMAMLANDI✓ Tür:Film Sektörü, Romantik, Yaoi Bölüm Sayısı:150 Ortalama oyunculuk becerisi ve görünümüyle Xia Xingcheng, altı yıldır eğlence sektöründe küçük bir yıldızdı. Ancak bir gün ünlü bir yönetmen onu çok sayıda ödüllü film imparatoru Yang You...