Yang Youming ayrılmadan önce yemek aslında bitmemişti. Odasına bir kez daha gitmedi bile; birileri valizlerini toplamasına ve otelden çıkış yapmasına yardım etmişti. Onu havaalanına götürecek araba otelin girişinde bekliyordu.
Xia Xingcheng, He Zheng ve diğerleri Yang Youming'i otelin ön kapısına gönderdiler.
Yang Youming arabaya binmeden önce He Zheng'e sarıldı ve o da Xia Xingcheng'e aynı yoğunluk ve kısalıkta sarıldı ve çabucak bıraktı. Ardından arabaya bindi ve kendisini uğurlayanlara el salladı.
Arabanın kapısı kapandıktan sonra sürücü arabayı yavaşça çalıştırdı.
Otelin girişinden uzaklaşan arabaya bakan Xia Xingcheng, sırtını sıvazlayana kadar uzun bir süre şaşkınlık içinde durdu. "Geri dön ve dinlen."
Başını salladı ve kalbinde yoğun bir terk edilmişlik hissi oluşurken arkasını döndü. Yang Youming çoktan gitmişti ama o hâlâ olduğu yerde sıkışıp kalmıştı.
Sette Fang Jiangyuan yaz tatili bittikten sonra üniversiteye döndüğünde çekimler yeniden başladı. İlçedeki bir meslek lisesinde gerçekleşti.
Xia Xingcheng, Fang Jianyuan'ın okulunda dördüncü sınıf öğrencisi olan Qiu Zhen rolünü oynayan Hong Qihui adında yeni bir başrol oyuncusuna hoş geldin dedi.
Qiu Zhen, bir derste tanıştıktan sonra Fang Jian Yuan ile yakınlaştı ve daha sonra ona aşık oldu.
Aslında, Hong Qihui'nin çok fazla sahnesi yoktu. Qiu Zhen ve Fang Jianyuan'ın hikayesi sadece birkaç sıçrama kesitiydi, ancak Hong Qihui'nin performansı genellikle yönetmen He Zheng'i tatmin edemedi.
Qiu Zhen'in Fang Jianyuan'a arkadan sarıldığı ve onu öpmeye çalıştığı, ancak Fang Jianyuan'ın bunu şiddetle reddettiği bir sahne vardı.
Xia Xingcheng'e sarılırken, Hong Qihui her zaman biraz rahatsız görünüyordu.
He Zheng ifadesiz bir şekilde monitöre baktı ve sadece iki kelimeyi tekrarladı: "Baştan başla."
Hong Qihui, He Zheng'in bu tür sahneleri yönetme tarzına alışkın değildi ve arka arkaya neredeyse on çekimi hiç geçmeden yaptıktan sonra kendine güveni giderek azaldı. Bacakları kaskatı kesilmiş, nasıl hareket edeceğini bilemiyordu.
Xia Xingcheng'in ona tekrar tekrar yardım etmekten başka çaresi yoktu.
Daha sonra yönetmen He Zheng onlara bir mola vermelerini ve kendilerini ayarlamalarını söyledi.
Hong Qihui'nin sırtı ter içindeydi ve oldukça özür dilediğini hissetti, "Yönetmen He'nin tarzına pek alışık değilim."
Xia Xingcheng makyözün makyajını tazelemesine izin veriyordu. Başını yukarı kaldırıp gözlerini kapatarak konuştu, "Başta ben de alışamadım ama zamanla daha iyi olacak."
Hong Qihui saçlarını tuttu ve bir iç çekti.
Xia Xingcheng ağzını açtı ama hemen bir kez daha kapattı. Bir şey söylemek istedi ama yapamayacağını anladı. O Yang Youming değildi ve Hong Qihui'yi karakterine yönlendirmek için yapabileceği hiçbir şey yoktu. Kendi performansı bile kalpten gelen duyguların istemsiz bir ifadesiydi - eğer bir şey söylemek zorunda kalsaydı, muhtemelen sadece "karaktere girmeye çalış" diyebilirdi. Bu sözlerin Hong Qihui'ye hiçbir faydası olmadı.
Yang Youming ile arasındaki mesafenin aslında çok ama çok uzak olduğunu fark etti. Aynı filmde başrol oynamış olsalar ve He Zheng sık sık onun performansını takdir ettiğini dile getirse de, bir aktör olarak Yang Youming ile aynı seviyede olamazdı.
Daha sonraki çekimler biraz inişli çıkışlı olsa da, sonunda He Zheng'in gereksinimlerini karşıladı. Ancak, Hong Qihui kadroya katıldığından beri Xia Xingcheng çekimlerin yavaşladığını açıkça hissetti.
Fang Jiangyuan okula döndü ve hayat yavaş yavaş sakinleşti. Qiu Zhen'i tanıdı, ancak Qiu Zhen'in peşinde çok hevesli olmasına rağmen etkilenmedi. Yu Haiyang olmasaydı, erkeklerden gerçekten hoşlanıp hoşlanmadığından hiç emin değildi.
Ta ki bir gece Fang Jianyuan öğrenci birliğinin partisine katılırken Qiu Zhen ile karşılaşana kadar. O gece çok fazla içmişti ve Qiu Zhen üniversiteye dönerken onu takip etmeye devam etti.
Fang Jian Yuan çok mutsuzdu ve Qiu Zhen'e sabırsız bir ses tonuyla birkaç kez onu takip etmeyi bırakmasını söyledi.
Daha sonra, Fang Jianyuan bir telefon kulübesine girdi ve Yu Haiyang'ın ev numarasını ilk kez çevirdi.
Bu telefon görüşmesi sahnesi için Xia Xingcheng ve Yang Youming'in rolleri ayrı ayrı çekildi. Yang Youming'in rolü ekipten ayrılmadan önce çekildi ve Yang Youming bağlanmamış bir telefonla rol yaptı.
Ancak Xia Xingcheng'in şu anki sahnesi için He Zheng, Xia Xingcheng'den Yang Youming'i gerçekten aramasını istedi. Yönetmen, Xia Xingcheng'e yardım etmesini istemek için Yang Youming'le önceden iletişime geçmişti.
Telefon, günümüzde nadiren bulunan IC kartlı bir telefondu. Xia Xingcheng doğrudan Yang Youming'in cep telefonu numarasını çevirdi. Fang Jiangyuan sarhoş ve düşüncesiz olduğu için, kendisine tereddüt edecek zaman tanımadan numarayı hızlıca çevirdi.
Ancak ahizenin sesi geçtikten sonra ellerinin hafifçe titrediğini hissetti. Başını telefon kulübesinin camına yaslamaktan kendini alamadı.
"Alo-" Yang Youming'in sesi telefondan duyuldu.
Xia Xingcheng sakin bir ses tonuyla ona seslendi, "Yu Haiyang!"
Yang Youming bu sahneyi çekerken, Xia Xingcheng kenardan onu izliyordu. Yang Youming'in pencerenin yanında durup telefona cevap verirkenki yüz ifadesini ve ses tonunu hâlâ hatırlayabiliyordu.
Şu anda Yang Youming en ufak bir gevşeklik göstermiyordu. Çekim günü içinde bulunduğu durumu neredeyse mükemmel bir şekilde canlandırarak gergin ve heyecanlı bir sesle cevap verdi: "Xiao Yuan?"
Xia Xingcheng -belki de şu anda Fang Jiangyuan demek daha doğru olur- "Boşanmak istiyorsun musun?" diye sordu.
Yu Haiyang'ı canlandıran Yang Youming telefonun diğer tarafında sessizdi.
Alkol Fang Jiangyuan'ın düşüncelerini ve sinirlerini yiyip bitirdi. Sesi kısılmıştı, "Onu sevmiyorsun bile. O da seni sevmiyor. Boşan. Boşanırsan seni affederim."
Yu Haiyang kısık bir sesle, "Yapamam, annem buna dayanamaz." diye cevap verdi.
Fang Jiangyuan sessizce ağladı, nefesini içine çekti ve "Peki ya ben?" diye sordu.
"Seni seviyorum Xiao Yuan."
"Defol, senin aşkını istemiyorum!" Sonra da telefonu sertçe kapattı.
Telefon kulübesinin dışında yağmurun ne zaman başladığını bilmiyordu ama dışarıda onu bekleyen Qiu Zhen ortadan kaybolmuştu. Fang Jianyuan o kadar çok ağladı ki, Qiu Zhen'in elinde bir şemsiyeyle tekrar dışarıda belirip sessizce onu beklemesinin üzerinden ne kadar zaman geçtiğini fark etmedi bile.
Sahne orada sona erdi.
Telefon kulübesinde kalıp ağlamaya devam eden kişi artık Fang Jianyuan değil, Xia Xingcheng'di, sanki uzun zamandır biriken duygu yığını sonunda patlayacak bir çatlak bulmuş gibiydi. Yüzünü kapatmak için kolunu kullandı, acı acı ağlarken ses bile çıkarmadı.
Hong Qihui ne yapacağını şaşırmış bir halde dışarıda duruyordu. Ona yardım etmeye cesaret edemedi. Bu sefer ona sarılıp "sorun yok" diyecek bir Yang Youming olmayacaktı ve gelecekte de olmayacaktı.
Bu, Yang Youming ve Xia Xingcheng'in ekipten ayrıldıktan sonraki ilk ve tek temasıydı.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Star Around The Sun[BL Novel]
FanficTAMAMLANDI✓ Tür:Film Sektörü, Romantik, Yaoi Bölüm Sayısı:150 Ortalama oyunculuk becerisi ve görünümüyle Xia Xingcheng, altı yıldır eğlence sektöründe küçük bir yıldızdı. Ancak bir gün ünlü bir yönetmen onu çok sayıda ödüllü film imparatoru Yang You...