55.Bölüm

136 25 0
                                    

Xia Xingcheng yatağın kenarına oturdu ve Yang Youming'in getirdiği lapayı yavaşça yedi. Kabakların tadı tatlıydı, darı lapası narin ve hafifti. Her seferinde bir ısırık aldı, ılık lapanın boğazından aşağı kaydığını ve boş midesini yavaş yavaş doldurduğunu hissetti.

Ama karnı doyduysa ne olmuş - kalbinin derinliklerinde sakladığı boşluk, sahte görüntüsü yırtılıp atılınca daha da netleşti ve ne olursa olsun doldurulamazdı.

Xia Xingcheng boş kâseyi komodinin üzerine koydu ve balkona doğru yürüdü.

Dışarısı zifiri karanlıktı. Işık sadece çok sınırlı bir alanı aydınlatabiliyordu. Uçsuz bucaksız deniz sadece kısa bir mesafe ötedeydi ama karanlıkta hiçbir şey görülemiyordu.

Duyabildiği tek şey rüzgârın ve dalgaların sesiydi ve ardından zihninin önünde uçsuz bucaksız ve uzak bir manzara belirdi. Bu tür sınırsız bir boşluk insanın içini açıyordu, sanki bu büyük ve muhteşem doğa karşısında insan ırkı anılmaya değmeyecek kadar önemsizdi.

Bu durum Xia Xingcheng'in bir anlığına karanlıkla bütünleşmek istemesine neden oldu. Üzerindeki ince bornoz deniz esintisiyle parçalandı. Sanki bir yük haline gelmişti ve neredeyse kendisini aşağıya zincirleyen tüm prangaları kırıp balkondan atlamak istiyordu, sadece bir kez olsun istediği gibi davranmasına izin vermek için.

Ama yapamadı. Zifiri karanlık olsa bile, onu kayıtsızca izleyen başka gözler olup olmadığını bilmiyordu. Her şeye rağmen bağlarını koparıp atladığında bir daha asla geri dönemeyecekti.

Sonunda, bir adım bile sapmaya cesaret edemeden doğru yolda yürümekten başka çaresi kalmamıştı. Bedeli çok yüksekti, bunu karşılayamazdı.

Xia Xingcheng soğuk iliklerine işleyene kadar orada durdu, sonra balkondan çekildi, uzanıp cam kapıyı kapattı ve ikinci katın ışıklarını söndürdü.

Yang Youming'in ne yaptığını bilmiyordu. Yang Youming'in uyumaya gelip gelmeyeceğini de bilmiyordu ama yine de yatağın ve battaniyenin sadece yarısını işgal ediyor, diğer yarısını boş bırakıyordu.

Xia Xingcheng sessizlikte uzandıktan sonra, cam kapıdan gelen dalga seslerini ve villanın dışındaki havuzdan ara sıra gelen kahkahaları hâlâ duyabildiğini fark etti ama dalga sesleri daha da yakından, daha da net geliyordu. Alt katın ışıkları hâlâ yanıyordu ama herhangi bir hareket duymuyordu. Yang Youming'in dışarı çıktığını duyduğunu sanmıyordu ama adamın hâlâ içeride olduğundan da emin değildi.

Xia Xingcheng'in on dakikadan fazla olduğunu tahmin ettiği bir süre sonra, birinci kattaki ışıklar aniden söndü ve tüm oda karanlığa gömüldü.

Xia Xingcheng yatağa uzandı ve gözlerini açık tutmaya çalışarak birinci kattaki hareketleri dikkatle dinledi ve çok geçmeden merdivenlerden yukarı çıkan ayak seslerini duydu.

İkinci katta sadece bir yatak vardı.

Bu gerçeği açıkça bilen Xia Xingcheng'in kalbi şiddetle çarpıyordu. Karanlıkta ayak seslerini dinleyerek Yang Youming'in rotasını anlamaya çalışırken neredeyse nefesini tutuyordu.

Yang Youming merdivenlerden çıktı, yatağın yanına yürüdü ve sonra durdu.

Xia Xingcheng'in gözleri yavaş yavaş karanlığa alıştı ve pencereden giren bir sokak lambasının ışığında, yatağın başucunda duran Yang Youming'in figürü gözlerinin önünde belirdi.

Kıpırdamaya cesaret edemedi, kıpırdarsa Yang Youming'in gideceğinden korkuyordu.

Sonunda Yang Youming gitmedi ama battaniyenin boş kalan yarısını kaldırıp yatağa uzandı.

Xia Xingcheng yatağın o tarafının hafifçe battığını hissetti, ardından duş jeli kokusuyla karışık su kokusunu aldı - Yang Youming yeni banyo yapmıştı.

Yatak genişti ve battaniye de öyle. Belli ki yan yana yatıyorlardı, aynı battaniyeye sarılmışlardı ama birbirlerine dokunmuyorlardı.

Uzandıktan sonra Yang Youming ne konuştu ne de hareket etti.

Xia Xingcheng huzursuzca arkasını dönmeden önce bir süre sessizce bekledi. Bornozunun kuşağı çoktan gevşemişti ve bornoz açıkken çıplak olmaktan pek de farklı değildi.

Ama dönerken bile Yang Youming'e dokunmamaya dikkat ediyordu.

Tam o sırada Yang Youming ağzını açtı ve usulca, "Henüz uyumadın mı?" diye sordu.

Xia Xingcheng, "Mm, uyuyamıyorum." diye cevap verdi.

Yang Youming de yüzünü ona dönerek söyledi, "Acele et ve uyu, yorgunsun."

Xia Xingcheng anlamsızca itiraz etti, "Yorgun değilim."

Yang Youming bir süre sessiz kaldıktan sonra alçak sesle, "Hâlâ dışarı çıkmak istiyor musun?" diye sordu.

Xia Xingcheng biraz afalladı, "Gitmiyorum. Burada kalmak istiyorum." Bunu söyledikten sonra, ikinci cümleyi söylememesi gerektiğini fark etti.

Yang Youming bir kez daha sessiz kaldı.

Xia Xingcheng sabırsızlıkla bacaklarını büktü, "Sabah giyecek kıyafetim yoksa ne yapacağım?"

Yang Youming, "Kıyafetlerini kuru temizleme için otel personeline verdim. Sabah teslim edilecek."

Xia Xingcheng sakince dinledi ve bir süre sonra, "Benim iç çamaşırlarımı da mı gönderdin?" diye sordu.

Yang Youming, "Onlardan kuru temizlemeden sonra yenilerini de getirmelerini istedim."

Xia Xingcheng bir 'Mm' sesi çıkardı ve yumuşak bir sesle, "Teşekkür ederim, Ming ge." dedi.

Aralarına bir kez daha sessizlik çöktü.

Xia Xingcheng öylece uykuya dalmak istemiyordu ama Yang Youming'e başka ne söylemesi gerektiğini bilmiyordu ve kendisini kasıtlı gösterecek rastgele bir konuşma başlatmak istemiyordu.

Sonunda Yang Youming ona önce "Daha iyi mi?" diye sordu.

Xia Xingcheng ilk başta tepki vermedi, Yang Youming'in karanlıktaki siluetine bakmakla meşguldü, "Ne?"

Yang Youming, "Miden daha iyi mi?"

Xia Xingcheng ancak o zaman bilinçsizce elini karnına bastırmak için kaldırdığını fark etti, "Çok daha iyi."

Yang Youming konuşmaya devam etmedi.

Xia Xingcheng dudağını ısırdı ve "Ming ge, neden yalnız geldin?" diye sordu.

Yang Youming onun sorusuna doğrudan cevap vermedi, bunun yerine bir an sonra retorik bir soru sordu: "Kiminle gelmeliydim?"

Xia Xingcheng hafifçe nefesini tuttu ve ardından hiç de azımsanmayacak bir çabayla, "Karın." dedi.

Yang Youming hiçbir şey söylemedi.

Xia Xingcheng önce bekledi, ancak uzun bir süre bekledikten sonra Yang Youming'in bu soruya bir cevap vermeyeceğini anladı. Ancak vazgeçmeye niyeti yoktu; başını kaldırarak Yang Youming'e biraz daha yaklaştı ve "Neden ikiniz birlikte gelmediniz?" diye sordu.

Birbirlerinin nefeslerini bile hissedebilecek kadar yakındılar.

Yang Youming sakin ve kararlı bir şekilde, "Gelmek istemiyorsa, gelmeyecek." dedi.

Şeytanlar ve tanrılar iş başındayken Xia Xingcheng bir sonraki sorusunu sordu: "Ming ge, siz hâlâ iyi misiniz?"

Bu, uzun zamandır Xia Xingcheng'in kalbinin derinliklerinde sakladığı bir soruydu. Kendisine bunu düşünmemesini söyledi, ancak zaman geçtikçe bu soru sadece ortadan kalkmakla kalmadı, Yang Youming'in yüzünü net olarak göremediği noktaya kadar sürekli genişledi. Tam o anda, ağzından çıkan kelimeleri kontrol edemedi.

.
.
.

The Star Around The Sun[BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin